Muotifriikki mies ja parisuhde

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mies ei lähde kotoa minnekään ellei tyyli ja hiukset ole viimeisen päälle laitetut. Mies olettaa, että minäkin teen samoin ja pukeudun kalliisiin merkkivaatteisiin. Meillä oli tästä iso riita ja mies lepytteli ostamalla minulle mekon, vaikka kukkakimppu olisi riittänyt. Nyt mies ihmettelee miksi en pukeudu mekkoon, jonka hän minulle osti. Kismittää vaan edellinen riita ja tuntuu etten riitä miehelle. Hän jopa sanoi, että voi ostaa minulle uusia vaatteita jos rahani eivät riitä. Onko mies turhan ulkonäkökeskeinen?
Miten teidän mies panostaa ulkonäköönsä?
 
vierailija
Turha asiasta on riidellä. Mies arvostaa sellaista ja vaikka ei sanoisikaan mitään, niin tiedät kuitenkin hänen katsovan sinua hyvällä vain silloin kun olet nättinä.

"kukkakimppu olisi riittänyt"??
Niin siis, sinä saat valita lahjat mitä sinulle annetaan?
Ja todellisuudessaha kyse on vain siitä.ettet halua antaa miehelle periksi tässä nätiksi pukeutumisessa.

Sinä et halua olla mitenkään miehelle mieliksi asiassa mikä on hänelle tärkeä. Miksi hänkään (myöhemmin) olisi sinulle mieliksi jossain asiassa mitä sinä pyydät.

Molemmat voittaisivat. Sinä olisit nätti, sinulla hyvä mieli, mies tykkäisi, hän voisi olla jossain asiassa sinulle mieliksi. Mutta kun ei. Sinulle ei käy. "Hyväksyköön minut omana itsenäni"?niinkö?
Parisuhde ja rakastaminen on kompromisseja, tekoja toisen mieliksi, asioita mitkä ilahduttavat toista, mutta tähänhän sinä et nyt ole suostumassa? Et edes anna miehen olla hyvä mies parisuhteessa, kiellät häntä antamasta sinulle lahjoja, kiellät häntä panostamasta sinuun, et iloitse (edes kiitä?) hänen antamastaan lahjasta?.

Joopa. En ole ennen tätä sanonut, mut ny sanon. Jätä se. Ja etsi tilalle joku ruma peräkammarinpoika jonka seurassa sinäki voit tuntea olevasi kaunis.
 
Mies ei lähde kotoa minnekään ellei tyyli ja hiukset ole viimeisen päälle laitetut. Mies olettaa, että minäkin teen samoin ja pukeudun kalliisiin merkkivaatteisiin. Meillä oli tästä iso riita ja mies lepytteli ostamalla minulle mekon, vaikka kukkakimppu olisi riittänyt. Nyt mies ihmettelee miksi en pukeudu mekkoon, jonka hän minulle osti. Kismittää vaan edellinen riita ja tuntuu etten riitä miehelle. Hän jopa sanoi, että voi ostaa minulle uusia vaatteita jos rahani eivät riitä. Onko mies turhan ulkonäkökeskeinen?
Miten teidän mies panostaa ulkonäköönsä?
Käy salilla, pitää tukan lyhyenä. Haluaisi ajaa partansa, mutten anna.
Näyttää pirun hyvälle.

Mä en itse jaksaisi mitään tukkataika- miestä, joka jaksaa puunata itseään ja miettii liikaa pukeutumistaan. Ainut millä kuitenkaan on väliä, on sillä, että onko sinusta mies liian ulkonäkökeskeinen ja häiritseekö se sinua jo liikaa?
 

Yhteistyössä