Muovitettu frotee parisänkyyn, mistä?

"vieras"
Tarviiko sen ihan koko sänkyyn riittääkään? Meillä käytettiin ihan vaan saman kokoista kaistaletta kuin lapsen sängyssä. vaikka kiepookin, niin aikuiset siinä on reunoilla niiin ei ihan jalkopäähän asti pääse ryömimään.
 
Me siis kaikki (minä ja lapset, miestä ei taloudessa asu) nukutaan tosi sikeästi ja tosi levottomasti. Pyöritään pitkin sänkyä ja välillä lattioitakin, joten kyllä se koko sängyn vuoraaminen taitaa olla helpoin ja varmin ratkaisu :)
 
Mä olen selvinnyt ihan 10-15 eurolla kun olen kangaskaupasta sen hakenut.:) Tosin sillä ei koko parivuodetta vuoraa, mut ihan hyvin on riittänyt meidän kuopukselle, kömpii usein keskellä yötä nukkumaan meidän väliin.
 
"vieras"
Pistä omaan sänkyyn nukkumaan. Sängyssä viihtyy home ja pölypunkit paremmin eli käyttöikä lyhenee, kun muovifrotee estää sängyn kuivumista. Haluatkohan sinäkään nukkua hiostavassa sängyssä.
 
En herää siihen, kun lapset tulevat yöllä viereen. En siis voi (enkä haluaisikaan) estää heitä sinne tulemasta. Olen vuosikaudet nukuttanut lapsiani niissä muovifroteissa, joten katson että minunkin tulee kestää sen mahdollista epämukavuutta vuoden verran :D
 

Yhteistyössä