Musiikkimaku?

Bowie-ketjun innoittamana:
Onko muitakin kuin perinteisen suomipoprockin/iskelmän ystäviä? Anyone? Laittakaas musiikkimakujanne tänne.

Mun suosikkilistalla voisi olla juuri tuon Bowien lisäksi Placebo, Jane's addiction, Nine Inch Nails, Sonic youth, Joy Division, Cure, Smiths, Cranes, Antony and the Johnsons, PJ Harvey, Múm, Lamb, Sigur Rós jaaaa mikäs sitten vielä. Monenmoista rockista kaikenmaailman piipitykseen ja pulputukseen! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimosalle:
Bowie-ketjun innoittamana:
Onko muitakin kuin perinteisen suomipoprockin/iskelmän ystäviä? Anyone? Laittakaas musiikkimakujanne tänne.

Mun suosikkilistalla voisi olla juuri tuon Bowien lisäksi Placebo, Jane's addiction, Nine Inch Nails, Sonic youth, Joy Division, Cure, Smiths, Cranes, Antony and the Johnsons, PJ Harvey, Múm, Lamb, Sigur Rós jaaaa mikäs sitten vielä. Monenmoista rockista kaikenmaailman piipitykseen ja pulputukseen! :)
boldatut kyllä kiitos!

muuten musiikki uppoo nii britney spears, Darin, bullet for my valentine, pink..

Kovempi konemusiikki ja hocico, covenant, vnv nation, assemblage 23 jne.. fintelligens, cheek ja kapasitettiyksikkö! ( mikä helvetti mua vaivaa!?! )

heittelee todellakin laidasta laitaan! :LOL:
 
Franz Ferdinand, Talking Heads, The Clash, Oasis, Soundgarden, Pearl Jam, Flaming Lips, Pulp, Supergrass, Stone Temple Pilots, The Kinks, Modest Mouse, Gang of Four, The Killers, Suede, Coldplay, XTC, Smashing Pumpkins, Psychedelic Furs, Interpol, Maximo Park, Pavement

Noin niin kuin alkuun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Franz Ferdinand, Talking Heads, The Clash, Oasis, Soundgarden, Pearl Jam, Flaming Lips, [/b]Pulp, Supergrass, Stone Temple Pilots, The Kinks, Modest Mouse, Gang of Four, The Killers, Suede, Coldplay, XTC, Smashing Pumpkins, Psychedelic Furs, Interpol, Maximo Park, Pavement

Noin niin kuin alkuun.



Jea!
 

Yhteistyössä