Mustalaispojalle 12 vuotta linnaa rasistisesta murhasta

  • Viestiketjun aloittaja onko rotumne syytä tää
  • Ensimmäinen viesti
Romanikulttuurin ammatit ovat hyvin vanhoja ammatteja, eivätkä ole enää oikein nykyaikaisia, niin siksi heitä ei paljoa töissä ole näkynyt.
Kuka nykypäivänä käyttää esim. puukon terottajan palveluita?
 
Aijaa, mitä töitä tekevät?
No mitä minä tiedän niin sosiaalityöntekijä, laitoshuoltaja, lähihoitaja, ohjaaja, koulunkäyntiavustaja, henkilökohtainen avustaja, kirvesmies mm. Yksi mustalaisperhe toimi sijaisperheenä kantasuomalaisille lapsille. Eikös se yksi juristikin ole romani. Niin ja lisään vielä yhden ammatin omasta kunnasta: kalakauppias.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
No mitä minä tiedän niin sosiaalityöntekijä, laitoshuoltaja, lähihoitaja, ohjaaja, koulunkäyntiavustaja, henkilökohtainen avustaja, kirvesmies mm. Yksi mustalaisperhe toimi sijaisperheenä kantasuomalaisille lapsille. Eikös se yksi juristikin ole romani. Niin ja lisään vielä yhden ammatin omasta kunnasta: kalakauppias.
Tiedä mitä piraati "mustilaisia" sinä tunnet mutta kaikki ketä minä tiedän ja ketä ystävillä on ystävinä mustalaisia facebookissa on kaikki elämän kovan koulun tai star wars koulun käyneet ja jokainen on kirjaimellisesti elämäntapa työtön jollain tavalla, kyllä se perintö kuule äidinmaidossa imetään tai eihän heillä ole äitiä tai isää niitähän kutsutaan etunimillä
 

Yhteistyössä