Mut kyykytettiin taas tänään täysin!

Alkuperäinen kirjoittaja Africa:
mies lähtee ens la klo 5.00 600 kmN päähän. oli sopinut MINUN äitini kanssa että lapset menee sinne. EI SIT KUKAAN KYSYNY MULTA!

hyväuskonen mummo oli luvannu ja lapsetkin tietosia. otin äsken luurin käteen ja soitin ja ilmoitin että lapset EI TULE koska multa ei ole kysytty.


oonko mä jotain alempaa kastia tässä perheessä vai?
Mä olisin myös ikionnellinen jos mies olis tollasen yllätyksen järjestänyt! Ehkä mies unohtanut kertoa?
 
linda
Alkuperäinen kirjoittaja Africa:
mies lähtee ens la klo 5.00 600 kmN päähän. oli sopinut MINUN äitini kanssa että lapset menee sinne. EI SIT KUKAAN KYSYNY MULTA!

hyväuskonen mummo oli luvannu ja lapsetkin tietosia. otin äsken luurin käteen ja soitin ja ilmoitin että lapset EI TULE koska multa ei ole kysytty.


oonko mä jotain alempaa kastia tässä perheessä vai?
ehkä mies järjestää sulle yllätys . että saatte olla kahdestaan ja jotain romanti... ilta ;)
 
vieras
Meidän perheessä kukaan ei ole viikonloppua pois kotoa, mikäli asiasta ei ole yhteisesti sovittu vanhempien kanssa. Ei edes vanhempi ole poissa ilman, että asiasta on sovittu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
:LOL: Ihan tosi suutuit noin lujaa tollasesta :eek:
Kyllä mäkin suuttuisin. Mies ei välttämättä osaa huomioida kaikkia asioita niinkuin pitäisi. Minä tiedän lasten menot yms parhaiten, joten olisi todella outoa, jos mies menisi tekemään jotain tuollaista selkäni takana.

Ja jos olisi viemässä lapsia omien vanhempiensa luokse, niin en voisi hyväksyä ollenkaan heidän alkoholiongelmiensa vuoksi.
 
asdsd
miksi ap poistit aloituksesi?etkö saanut kaivattua tukeasi?
Moni äiti olisi onnellinen jos mies viitsisi tuon verran järjestää äidille vapaa aikaa.Vaikka ei ole sanonut asiasta mutta ajatus ollut hyvä eikö niin?
 
Siis mä en tajunnut.

Lähettääkö mies lapset jonnekin hoitoon, lähtee itse reissulle ja ap jää kotiin?
Vai onko ap ja mies lähdössä yhdessä reissuun ja lapset menee hoitoon, eikä ap:n mies ole maininnut asiasta aikaisemmin?

Niin tai näin, ei mua haittaisi jos mies järkkäisi meille yhteisen reissun tai yhteistä vapaa-aikaa. Mutta jos mies lähettäisi lapset jonnekin hoitoon vaikka ensi viikon Hollannin-reissunsa ajaksi, niin olisin ihan että täh. Hittoako mä täällä kotona yksin tekisin, ilman lapsia ja ilman miestä.... :snotty:
 
outo olet.... ihan samalla tavalla ne on siu miehes lapsia (siis oletan et on..) jos meillä mies tekis noin että pistäis pojan hoitoon kysymättä lupaa, tottakai kysyisin syytä mutta en mie siitä ny varmaan niin kauhean vihoissani olisi jos lapsi viel viihtyis siel mummolassa yms.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Siis mä en tajunnut.

Lähettääkö mies lapset jonnekin hoitoon, lähtee itse reissulle ja ap jää kotiin?
Vai onko ap ja mies lähdössä yhdessä reissuun ja lapset menee hoitoon, eikä ap:n mies ole maininnut asiasta aikaisemmin?

Niin tai näin, ei mua haittaisi jos mies järkkäisi meille yhteisen reissun tai yhteistä vapaa-aikaa. Mutta jos mies lähettäisi lapset jonnekin hoitoon vaikka ensi viikon Hollannin-reissunsa ajaksi, niin olisin ihan että täh. Hittoako mä täällä kotona yksin tekisin, ilman lapsia ja ilman miestä.... :snotty:


mies lähtee reissuun ilman minua. ja toinen lapsi on vain miehen, toinen ei. todellakin en haluas olla yksin kotona eikä yleensä jos toinen lähtee reissuun ni lähetetä muuta porukkaa pois. varsinkaan kysymättä toiselta.

kahdenkeskisiä viikonloppuja ei ole järjestäny KOSKAAN. siks tämä on eritääin poikkeavaa käytöstä ja minun mielestä loukkaaavaa!
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja Africa:
Mies lähtee reissuun ilman minua. ja toinen lapsi on vain miehen, toinen ei. todellakin en haluas olla yksin kotona eikä yleensä jos toinen lähtee reissuun ni lähetetä muuta porukkaa pois. varsinkaan kysymättä toiselta.

kahdenkeskisiä viikonloppuja ei ole järjestäny KOSKAAN. siks tämä on eritääin poikkeavaa käytöstä ja minun mielestä loukkaaavaa!
Aaa..siis ei järkännyt teille yhteistä aikaa..
No voisin minäkin vähän hernettä nenuun sillon kiskaista.
Ajattelin alotuksen perusteella, että miehellä olis joku ylläri takataskussa teille molemmille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Africa:
mies lähtee reissuun ilman minua. ja toinen lapsi on vain miehen, toinen ei. todellakin en haluas olla yksin kotona eikä yleensä jos toinen lähtee reissuun ni lähetetä muuta porukkaa pois. varsinkaan kysymättä toiselta.

kahdenkeskisiä viikonloppuja ei ole järjestäny KOSKAAN. siks tämä on eritääin poikkeavaa käytöstä ja minun mielestä loukkaaavaa!
Siis toihan on tosi outoa...
Lähtee itse reissuun, ja lähettäisi lapset pois siksi aikaa, kysymättä sinulta.
Mikähän ajatus siinä on takana? :D Olisikohan se ottamassa sua reissuun mukaan...? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Africa:
mies lähtee reissuun ilman minua. ja toinen lapsi on vain miehen, toinen ei. todellakin en haluas olla yksin kotona eikä yleensä jos toinen lähtee reissuun ni lähetetä muuta porukkaa pois. varsinkaan kysymättä toiselta.

kahdenkeskisiä viikonloppuja ei ole järjestäny KOSKAAN. siks tämä on eritääin poikkeavaa käytöstä ja minun mielestä loukkaaavaa!
Siis toihan on tosi outoa...
Lähtee itse reissuun, ja lähettäisi lapset pois siksi aikaa, kysymättä sinulta.
Mikähän ajatus siinä on takana? :D Olisikohan se ottamassa sua reissuun mukaan...? :whistle:
ei ole ottamassa kun lähtee sisarustensa ja vanhempiensa kanssa hautajaisiin.
 

Yhteistyössä