MV: Kangasalan päiväkerhosta löytyi toinenkin sotarikollinen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sama suomeksi: "mieleni tekisi keskustella asiasta ja se kiinnostaa. Oikeasti avasin myös linkin ja luin sen. Postaan silti tällaisen kommentin, koska haluan protestoida MV-lehteä vastaan."
Korkeintaan asia kiinnostaa, mutta en ole kiinnostunut siitä keskustelemaan, enkä todellakaan avannut linkkiä, koska nimenomaan protestoin MVtä vaan enkä halua tukea moista sivustoa millään tavalla.
 
vierailija
Korkeintaan asia kiinnostaa, mutta en ole kiinnostunut siitä keskustelemaan, enkä todellakaan avannut linkkiä, koska nimenomaan protestoin MVtä vaan enkä halua tukea moista sivustoa millään tavalla.
Siitä vaan, mutta tiesitkö että siellä halveksitaan ihan yhtä lailla esim. suomalaista pedofiiliä tai murhaajaa ja julkaistaan sen nimi. Mun puolesta noin voisi tehdä valtamediassakin, nimet julki vaan.

Eli ei ole yhden agendan sivusto (täysin). Ja kummasti on jutut paikkansa pitäneet ja vasta myöhemmin valtamediaan päätyneet kun on pakko. Tää Kangasalan juttukin on kirkkoherran vai minkä lie toimesta vahvistettu, case closed.
 
vierailija
Siitä vaan, mutta tiesitkö että siellä halveksitaan ihan yhtä lailla esim. suomalaista pedofiiliä tai murhaajaa ja julkaistaan sen nimi. Mun puolesta noin voisi tehdä valtamediassakin, nimet julki vaan.

Eli ei ole yhden agendan sivusto (täysin). Ja kummasti on jutut paikkansa pitäneet ja vasta myöhemmin valtamediaan päätyneet kun on pakko. Tää Kangasalan juttukin on kirkkoherran vai minkä lie toimesta vahvistettu, case closed.
Siis luuletko että en lue MVtä siksi että siellä jauhettaisi vaan mamuista ja mamujen ongelmista? En lue sitä siksi että juttujen paikkansapitävyyteen ei todellakaan voi luottaa. Lisäksi lähteet on "merkattu" välillä päin vittua ja jos joskus sattuu kunnon lähde olemaan linkitettynä, niin se lähdekin on usein hyvin epäilyttävä. Kaiken lisäksi kirjoitustapa on rasittava.

Olen aivan samaa mieltä että rikollisten naamat ja nimet voisi olla kaikille netissä nähtävillä. Mutta vasta sitten kun tuomiot on annettu. Joo, joku rikollinen joka välttäisi tuomion, säästyisi myös nimen ja naaman julkitulemiselta, mutta se ei todellakaan ole OK että hatarin perustein nimiä ja naamoja aletaan jakamaan kaikkien nähtäville. Toki nytkin saa kuka tahansa vangittujen nimet tietoon, mun mielestä se on ihan riittävä asia niiden osalta joita ei tuomita.
 

Yhteistyössä