n.10 kg:n karistus

Tuosta joulusta eli eihän se yhden tai kahden päivän syöminen laihista mihinkään kaada, kunhan sitten palaa takasin ruotuun. Joulussa monella on se riski et ahmiminen jää päälle ja sillä ne kilot sitten tulee eli nautitaan jouluateriasta hyvillä mielin ja sitten taas joulun jälkeen paluu arkeen myös laihdutuksen osalta.

Kaikille oli tainnu tulla miinusta, hyvä me :hug:
 
Onpas täällä ollut hiljaista...

Nyt on taas tunnin aamulenkki heitetty. Olen yleensä tosi laiska lähtemään lenkille, mut onneksi tossa naapurissa asuu innokas lenkkeilijä joka raahaa mut mukaansa =)

Kauhulla odotan huomista punnitusta, tuli eilen syötyä mm. joulutorttuja. Olen saanut hillittyä itseäni enkä ole käynyt vaa'alla moneen päivään. Nyt siis hiukan jännittää onko mitään tapahtunut.

Ilmoitelkaahan itsestänne jotain, miten teillä on viikonloppu mennyt!
 
Taitaa porukalla olla joulukiireitä...

Mulla meni lauantai ihan överiks ja ei yhtään tietoa kaloreista... oli kavereita helsingistä käymässä ja tuli sitten syötyä pipareita ja sinihomejuustoa yms. Hirvittää ihan todella huominen punnitus. En haluais yhtään plussaa. Ja tuo joulu pelottaa yhä enemmän kun näköjään tuo itsekuri on vähän hakusessa. Tänään ois compat ja mietin todella josko tuo mies antais mun käydä myös pumpissa sen perään.
 
heips!

syömiset on menneet aika lailla mettään, mut yks ilta kävin puntarilla ja sillon näytti 62 kg. saa nähä mitä aamulla näyttää. viikolla kävin kolmessa jumpassa ja nyrkkeilyssä. nyt tulee kolmen viikon tauko jumppiin. toivottavasti intoa riittää lenkille joulukinkkujen lomassa.
 
Noniin. Se on taas pelottava puntarilla käynti takana. Vaaka näytti 65.8kg eli 900g lähti viime viikolla :) ihan hyvin kai. Pisteissä olen pysynyt, itseasiassa en aina ole saanut syötyä niitä. Tietääkö joku, onko se kauhean tarkkaa että syö kaikki pisteet? Perjantai-iltana tuli syötyä vähän herkkuja, mutta eipä menny montaa pistettä yli ja kun niitä oli "säästössä" niin ne meni sit siihen.

Liikuntaa mulla ei kyllä ole tullut harrastettua :/ pitäis alkaa oikeasti lenkkeilemään edes ja jumpata sen videon tahtiin niin jos noita löysiä sais vähän kiinteämmiksi. Ihan hyvä kuitenkin, etten ole minnekää kuntosalille/jumpille ostanut kausikorttia, koska mies joutuu lähtemään reissuhommiin tammikuussa ja on viikot pois. Eli en pystyisi käymään missään ku ei ole täällä sukulaisia tai tuttuja jotka vahtis lapsia. Ja luulen et viikonloput tulee aika hyvin vietettyä yhdessä.

Mutta jätän vähän tilaa muidenkin tuloksille ja lopetan kirjoittamisen tähän :)
 
Lähtöpaino 68kg
Paino tänään 67kg
Pudotusta yhteensä 1 kg

Olin kyl vähän pettynyt... Toi 68 oli meinaan viime viikolla iltapaino ja joku aamu kun kävin vaa'alla niin näyti 66,6. Eli varmaankin realistinen tilanne +-0.....

Mutta ei se mitään, tsemppiä vaan lisää. Jumppaillut olen kyllä kovasti päivittäin kotona, vatsoja, jalkoja selkää ja ylävartaloa ja aika tehokkaastikin. Olen huomannut tosin että se jumppa on tehtävä mielummin aamupäivällä kuin illalla tai se voi helposti jäädä tekemättä. Itselläni ei ole jäänyt mutta kyllä niin väkisin se sitten illalla on pitänyt tehdä kun lapset on saatu nukkumaan. Itsekin siis vielä imetän, tosin koitetaan sitä lopettaa ja nyt onkin kolme päivää mennyt ilman päiväsyöttöjä. Yöllä sitten ollaankin syötetty yhteensä n. 2-3 tuntia... *haukotus*...

Aikatauluna minulla olisi helmikuun ekaan viikonloppuun paino 63-64.. minusta aika realistinen jos pysyn tiukkana. Joulun pyhät tietää minulle lähinnä vaan mahdollisuutta pitkiin vaunulenkkeihin kun mies on esikon kanssa kotona niin rauhassa saa kävellä.

Tästä jatketaan, tsemppiä kamalasti kaikille!!!!!
 
Huomenta, täällähän miinuksia jo ilmoitellaan. Mulla vaaka näytti 69,4 kg. Miinusta viime maanantaista 0,4 kg. Musta on tullut keksihiiri, mutta Marie-keksit kelpaavat kuitenkin. Parempi vaihtoehto kuin moni muu.

Rouva Räpylä, kyllä Painonvartijoissa korostetaan sitä, että ne pisteet pitää käyttää. Minkä verran sulla on niitä käytettävissä? Mäkin varmaan jonkun viikon päästä alan niitä laskemaan, kun vauva oppii syömään muutakin kuin nestemäistä.

Lähtö 71 kg
Viime viikko 69,8 kg
Nyt 69,4 kg
Tavoite 64 kg (dead line määrittyy myöhemmin)

Hoikentavaa viikkoa kaikille!
 
Mun aamupaino oli 67,8kg eli 1,2kg olis viikossa lähtenyt. En käsitä kuinka olen näin pettynyt itseeni, oli kai ajatellut et ainakin 5kiloo lähtee heti! :ashamed: :D

Eilen oli karkkipäivä, siitäkin podin aamulla huonoa omaatuntoa. Tiedän ettei pitäisi, eikös yksi herkuttelupäivä viikossa ole sallittua?

Sanuli: Mekin lähdetään pohjoiseen joulun viettoon... Pyhälle asti tartteis matkustaa. :headwall: No, jospa siellä pääsisi hiihtämään. Tulis kinkut sulatettua samantien pois =)

Oletteko mitanneet mittanauhalla mittoja?
Mä mittasin tiistaina (lantio, vyötärö, reisi, käsivarsi ja rinnanympärys). Meinasi itku päästä kun lantio ja vyötärö yhtä paksuja, hiukan on tota raskaus-röllykkää :'(

Täytyy lähteä perunoita keitteleen!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Napos:
No hui, miten sä pärjäät, jos noista pisteistä jää käyttämättäkin.Nyt äkkiä syömään - vaikka sitä suklaata - että ainakin viikkotasolla tulee kaikki pisteet käytettyä :)
No ku alussa tuli katottua listasta ne ruuat mistä vähiten menee pisteitä, esim. leiväksi näkkäri jne. Ja niitä on tullu syötyä sit mistä vähiten pisteitä menee :whistle: Sit on sellanen pieni ongelma et mä en ehi syödä päivällä monestikkaan ni ei sit oo illalla tulli 18 pistettä vetästyä. :D
 
Täällä on joku jumitus tai siis 200 g alaspäin. paino nyt 68,1 kg. Toivottavasti johtuis vaan sunnuntain tuplajumpasta ja nesteistä, lihakset ainakin on tosi kipeet. Ens viikon punnitus tulee varmaan jo lauantaina kun lähetään sillon reissuun ja sitten ei oo vaakaa kahteen viikkoon käytössä.
 
Tilannetiedotus... päivitän taasen jos joku puuttuu tai on viikon tulos ilmottamatta...

Irmeli
Aloitus 68
Paino nyt 67
Pudotettu 1
Tavoite 60-58

Kesänlapsi
Aloitus 69
Paino nyt 67,2
Pudotettu 1,2
Tavoite 57

Kultakala
Aloitus 70,9
Paino nyt 68,7
Pudotettu 2,2
Tavoite 60-65

Napos
Aloitus 71
Paino nyt 69,4
Pudotettu 1,6
Tavoite 64

Ronttis
Aloitus 70,3
Paino nyt 68,1
Pudotettu 2,2
Tavoite 59-62

Rouva Räpylä
Aloitus 69
Paino nyt 65,8
Pudotettu 3,2
Tavoite 60

Sanuli
Aloitus 62,5
Paino nyt 62
Pudotettu 0,5
Tavoite 55

TTJ
Aloitus 74,8
Paino nyt 73,6
Pudotettu 1,2
Tavoite 60
 
Huomenet kaikille!
Me lähdetään jo torstaina reissuun, niinpä ensi viikon punnitus jää tekemättä. Eli seuraavat lukemat tulee 31.12.

Aikalailla samanverran on kaikilta painoa lähtenyt.. Hyvä me!!! :D
Nyt sitten joulu herkutellaan ja sen jälkeen aloitetaan kunnon rutistus, eikös?
 
Onpas täällä hiljasta. Taitaa olla joulukiireitä... Nyt on mulla menny pari päivää tosi hyvin, kun vaan jatkuis. Sain kalorilaskurin entisenä käyttäjänä kokeilla sitä vuoden loppuun ja aika hassusti keventäjien mukaan saan syödä enemmän kuin kalorilaskurin mukaan. Mutta muuten tuo kalorilaskuri tuntuu paremmalta eli taidan sitten kun keventäjien aika loppuu liittyä kalorilaskuriin. On halvempikin. Mites muilla, onko joulun alus vielä pysytty kurissa. Aattona aion livetä ja joulupäivänä mutta sitten takasin ruotuun.

Tsemppiä kaikille :hug:
 
Äkkiä yritän kirjottaa kun toukka nukkuu...

Mulla on alkanut/jatkunut hyvin, motivaatio pysynyt kivasti ja ehkä oienen pientä tulostakin havaittavissa. Siis ehkä valehtelen itselleni että on, mutta jos se minua motivoi jatkamaan niin valehtelen itselleni tuloksista lisää :LOL: .

Suklaaseen olen visusti päättänyt olla kajoamatta enkä ole kaupasta ostanut mitään ylimääräistä. Meillä ei ole ikinä edes keksiä tms. vierasvaroiksi kun tiedän itse syöväni ne kaikki. Ja nyt päätin että jos tiedän vieraita tulevan niin pakkaan kaikki herkut mitä jää vieraiden mukaan. Meillä kun mies ei tykkää pullista ja kekseistä ja lapsilla on kerran viikossa karkkipäivä, niin ei sitten ole mitään kiusaamassa kaapissa.

Jouluna aion syödä kohtuudella, inhoan ähkyn tunnetta ja jumpata aion edelleenkin joka päivä. Aamu paino on nyt ollut sen 66 kg enkä halua että se siitä nousee!!!! Enemmänkin mua siinä joulupöydässä himottaa valkoviini... :p .

Toivottavasti kaikilla pysyy tsemppi korkealla, jos ei, niin kohtahan pääsee sitten tekemään jo uudenvuoden lupauksia :D . Itselläni paras oli tupakanpolton lopettaminen kaksi vuotta sitten. Ja nyt se on tuo painopudotus, kolme kiloa ensin sinne helmikuun ekaan viikonloppuun ja toiset kolme toukokuun alkuun.

Täytyypi koittaa aattoaamuna ilmoitella painoa. Jos ei ehdi, niin yhteisesti kaikille oikein rauhaisaa ja mukavaa joulua :heart: .
 
Lauantain tulos omalla vaa'alla pudotusta 600 g eli paino nyt 67,5... Seuraava tulos tuleekin vasta kahden viikon päästä kun ollaan reissussa.

Ronttis
Aloitus 70,3
Paino nyt 67,5
Pudotettu 2,8
Tavoite 59-62
 
Onko kaikki jossain lomalla? Mites on pyhät menneet, tsempatessa?

Meillä viikon verran nyt valvottu kun molemmilla lapsilla on kauhea flunssa. Meinaa olla itsekuri kovilla... Aika hyvin saanut näppini pidettyä erossa kuitenkin herkuista. Paitsi eilen oli viikon virallinen karkkipäivä.

Maanantaina vaa'alle, yksi aamu se näytti jo 66.1 :D .

Mites muilla??
 
AAmulla paino 65.8 :D

Eli

Lähtöpaino 68 kg ja nyt aamulla 65.8, eli pudotusta 2.2 kg. Tuntupas se nyt pieneltä kun sen noin laitto... :( .

Evääksi otan illalla kylään valmiiksi pilkottuja kasviksia ja hedelmiä, pysyn erossa sipseistä ja popparista. Kinkkukiusauksen teen sinne itse niin tiedän että on tehty vähärasvaiseen ruokakermaan. Ja huomenaamulla taas lenkille.

Hyvää ja kevyttä uutta vuotta kaikille :wave: .
 
Täällä ollaan. Mulla vaaka näytti 69,3 kg. Toissa viikosta tiputusta vain 100 g, mutta ihan ok näin. En tosin aikonut joulukiloja ottaakaan. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin. Nyt lumitöihin, moi! Kevyttä menoa kohti uutta vuotta!

Napos
 
TTJ
Ja Hyvää alkanutta vuotta kaikille!

Paino nyt 74,3kg elikkä +700g..eikä mikään ihme sen suklaamäärän jälkeen, jonka joulun aikana söin..Mutta olen palannut takaisin ruotuun ja ensi maanantaina toivottavasti parempaa kerrottavaa..
 
Hei!

Minä oon täällä edelleen reissussa eli painolukemista ei tietookaan. Suorastaan hirvittää kun ei oo voinu kirjata syömisiä ja sit tullu tosiaan syötyä ihan kaameesti. Eli ens maanantaina pääsen vasta omalle vaa'alle! Laihduttavaa ja onnellista vuotta 2008 kaikille!

Susanna
 

Yhteistyössä