NAAMIAISET !! ?? pukuapuja / - ideoita

  • Viestiketjun aloittaja en keksi mitään
  • Ensimmäinen viesti
en keksi mitään
En keksi mitään, miksi pukeutuisin ? Kaveri aikoi järkkää halloweenina naamiaiset.
Kertokaa ideoita !
Sillä puvulla ois tarkoitus mennä sitten vielä ravintolaan bailaamaan . Ja siinä ois kiva muutenkin kiva viihtyä !! :)
 
Piika-äiti
Ala kukkaistytöksi, aika helppo puku ja sillä pärjää kapakassakin (pitkä punainen/fuksia/musta hame, valkea röyhelöinen paitapusero, leveä vyö/puvun päälle tuleva korsetti, joku hassu hattu ja koriin kukkia...)

 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ihanaa! Naamiaiset! Mä olin viimeksi merenneito, mutta ei se ollut kovin käytännöllinen asu. ;)

Napatanssija?
Voi kun mulla olis joskus naamiaiset, mulla olis noita asuja vaikka kuinka monta ihan omassa kaapissa. :p
Miks onk se sun harrastus? Mä meen just kohta itämaiseen tanssiin tokaa kertaa. Tykkäsin kauheasti, mutta harmitti, kun osa liikkeitsä on semmosia, että pitää harjotella, että näyttäs hienolta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Miks onk se sun harrastus? Mä meen just kohta itämaiseen tanssiin tokaa kertaa. Tykkäsin kauheasti, mutta harmitti, kun osa liikkeitsä on semmosia, että pitää harjotella, että näyttäs hienolta.
Juu, kymmenisen vuotta olen jo harrastanut. Kannattaa jatkaa vaan ja harjoitella, se on mahtavaa sitten kun vähänkin oppii tekniikkaa! Ja puvut on niin ihania! :p
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Miks onk se sun harrastus? Mä meen just kohta itämaiseen tanssiin tokaa kertaa. Tykkäsin kauheasti, mutta harmitti, kun osa liikkeitsä on semmosia, että pitää harjotella, että näyttäs hienolta.
Juu, kymmenisen vuotta olen jo harrastanut. Kannattaa jatkaa vaan ja harjoitella, se on mahtavaa sitten kun vähänkin oppii tekniikkaa! Ja puvut on niin ihania! :p
Ois kivaa voida tanssia silleen, että se alkas tulla luonnostaan, ajattelematta.
 
Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja en keksi mitään:
En keksi mitään, miksi pukeutuisin ? Kaveri aikoi järkkää halloweenina naamiaiset.
Kertokaa ideoita !
Sillä puvulla ois tarkoitus mennä sitten vielä ravintolaan bailaamaan . Ja siinä ois kiva muutenkin kiva viihtyä !! :)
Mene ihan itsenäsi se riittää. Sipase sentään huulipunaa.

 
Joku vitsin öllimölli
Mäkään en keksi mitään miksi pukeutuisin! :( Mulla on ens perjantaina naamiaiset koulussa, ja haluaisin jonkun TOSI vetävän asun. :) Olisinkö vamppyyri?... :/ :p Sanokaa ny pliis ehotuksia! XD
 
Poppaajasoppaajamoppaaja
Alkuperäinen kirjoittaja Joku vitsin öllimölli:
Mäkään en keksi mitään miksi pukeutuisin! :( Mulla on ens perjantaina naamiaiset koulussa, ja haluaisin jonkun TOSI vetävän asun. :) Olisinkö vamppyyri?... :/ :p Sanokaa ny pliis ehotuksia! XD
Jep. sama ongelma... Mul ei kyl oo naamiaisia, mut halloweenina on kyl semmoset jännät... :D:p:/:)

 
laura christina
audrey hepburn (pikkumusta, helmet kaulaan, nuttura korkealle) on aika klassinen, nätti ja naisellinen:--)
hawaii tyttö värikkäissä vaatteiisa (esim leggingisit ja tunika/hame yms) ja kukkaseppele kaulaaan!
eläimet, vaikka kissa pupu tai leopardi on kanss aika kivoja: >
 

Yhteistyössä