Naapuri vahti lastani ja lapsi meinasi jäädä auton alle!

  • Viestiketjun aloittaja PRKL
  • Ensimmäinen viesti
PRKL
Oltiin aamupäivä ulkona, tulimme sisälle ja lapseni 2 v karkasi ulos, minä tietysti perässä. Pihassa oli naapurin rouva tyttärensä kanssa ja hän ehdotti että tyttö voisi jäädä kyllä heidän kanssaan ulos. Suostuin sitten kun ajattelin että saan laitettua ruoan alulle rauhassa. 10 minuuttia myöhemmin minulle tuli tosi epämiellyttävä olo, tuntui että en viitsi jättää tytärtäni muiden vahdittavaksi, joten lähdin viemään roskia ajatuksenani että otan tytön samalla sisään. Kuinkas sattuikaan, tyttö juoksenteli autotiellä, eikä naapuria näkynyt missään!!Olen ihan järkyttynyt, tie on suhteellisen rauhallinen, mutta kukaan autoilija ei olisi ehtinyt reagoida jos tyttäreni olisiauton takaa juossut tielle :(
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei herätä kauheita sympatioita, kun lapsi ensin karkasti sinultakin... :)
"karkasi", kyseessä siis juuri 2 vuotta täyttänyt, jolla ei aina sellaista ymmärrystä kuin äiti toivoisi.
Ei siis oikeasti karannut karannut.
 
Siis oliko tuttu naapuri?Olitteko sopineet minkä ajan hän valvoo lastasi?Jos hän ei tiennyt missä asutte jotta olisi tuonut tytön sisälle mutta eipä silti sais jättää lasta yksin.Itse en kyllä olisi jättänyt puolitutulle naapurille..
 
hei
Ja hieman outoa, että sinulle tuli paha aavistus 10min jälkeen. Eli et alunperinkään varsin luotettavana peräänkatsojana pitänyt häntä? en mä jättäisi edes tuota 5veetäni kenellekään johon en luottaisi 100%:sesti
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Eikä meinannut.
Peesi. Missä kohtaa se lapsesi MEINASI jäädä auton alle?
No ei meinannut, mutta olisi ihan hyvin voinut jäädä ja jos olisi auto tullut juuri silloin niin todennäköisesti olisi jäänytkin
JOS. Ja TODENNÄKÖISESTI. Emme voi tietää.

Silti noin ei saa käydä, jos lupaa vahtia, on myös vahdittava. Mutta myös ihmettelen, että pari vuotiaan jättää pihaan puolitutulle.
 
ap
On ihan tuttu, 1 viiden asunnon taloyhtiöstä, ja tämä aavistus oli ennemminkin sitä että en kehdannut sittenkään jättää lastani hänelle kun ei mitään aikaa sovittu
 
vähän vois miettiä
Alotus on harhaanjohtava. Tarkotuksella, luulen.
"lapsi meinasi jäädä auton alle" antaa mielikuvan, että tilanteessa olis ollut autokin. Nyt ei ollut. Olis voinut olla. Mut niin olis voinut naapurin nainenkin olla ihan vieressä. Tai olisit voinut vahtia (kurittoman) naperos ihan itse!
 

Yhteistyössä