Naapurin elaimia ei ehka saisi ruokkia,

mutta ma en vaan voi vastustaa! Meidan pihalle tulee joka paiva sellanen valkonen kissa ikkunalaudalle istumaan ja maukumaan. Jos avaa oven niin se yrittaa tulla sisaan, mutta en viitsi paastaa. Mua niin saalittaa se kissa enka tiia missa se asuu.

Niin laitoin sille asken juotavaa kuppiin pihalle ja se joi kaiken, rassu :heart:
 
Olivia
Mä toimittasin sen kissan lähimpään löytöeläinpaikkaan. Sais omistaja sit sieltä hakea jos oma kissa kiinnostaa. Tosi surullista kun toiset ei pidä huolta ja kissat kylmissään ja nälissään naukuu naapurien ovilla.
 
Näin meilläpäin
Meilläkin tuppaa tuo yksi naapurin kissa tulemaan jopa sisään asti, jos päästäis en ole kuitenkaan päästänyt kun itsellä koira ja mies allerginen.
Monesti ikkunalaudalla istuskellut.
Ruokkinut en ole, koska tiedän sen saavan ruokaa, enkä kyllä aiokkaan alkaa ruokkimaan, vaikka nälkää näkisi.
 
Me asuttiin joskus syrjemmällä.. ja mulla oli kissa Misse. Naapurit ( ne harvat ) aina ruokki sitä :D ja mä olin huolesta soikeena kun se saattoi olla 2päivää omilla teillään!
Nykyään meillä vain sisäkissa. Missestä aikaa jo vuosikymmen lähes...
Mutta en ollut pahoillani että Misse sai huomiota :)
 
Tjaa
Meidän kissa ei tullut kesällä takaisin kun joku on ehkä ruokkinut sitä. Tai sitten jokin villieläin on sen napannut. :/
Harmi, nätti kissa. Livahti ulos eikä tullut enää takaisin.

 

Yhteistyössä