Naapurinaisen flirttailu.

  • Viestiketjun aloittaja män
  • Ensimmäinen viesti
män

Ongelma on todellinen. Hemmetti naapurin nainen on
flirttailut minulle tämänkesän,helvata kun on hyvän
näköinen. eli monelle kostea päiväuni,kyllähän merkit on selvät kahvittelu mehun juonti,ja sitten
kun hän sitoo kengän nauhoja niin rinnat näkyvät
aivan suoraan.Näin kesällä hän ei pidä edes rintaliivejä,olemme kumpikin 40v muttä hänen rintansa ovat vielä aivan terhakkaat,sääret ajeltu
jne.Aina kun näemme hän vilkkuttelee eikä sano pelkästään moi.Hänen miehensä on rikas mutta ruma ja
vatsakas,uskoisin että tämä nainen on ainoastaan rahassa kiinne.Veikkaisin että heidän seksielämänsä ei ole kovin hääppöistä miksi hän muuten sulojaan näyttäisi,kiusatakseen minua vai?
tekisi mieli mennä asiassa pidemmälle mutta kun olen ollut 22v naimisissa.En ole pettänyt vaimoani kertaakaan,mutta juuri tänäkesänä kun ajelen nurmikkoa minulla alkaa seistä kun näen hänet,varmasti myös huomaa minun pullistuman.Kertokaa hyvät ihmiset mitä teen?
 
minna
Yks tuttava tapas sanoa, että jos se naapurin emännän perse kiinnostaa enempi kuin oman akan, niin mene ja tee asialle jotain. Jos et mene niin sitten pitää lakata kattomasta ja haikailemasta, elämä on ihan liian lyhyt jossitteluun ja katumiseen tai haikailemiseen. Toimintaa ja päättäväisyyttä. Eli eiköhän kannata vaan mennä halimaan sitä omaa vaimoa tai helpottaa ite oloaan. Ehota vaimolles hommien vaihtoa sinä teet jotain sisähommaa ja hän leikkaa ruohon vaihteen vuoksi. Tee jotain yllättävää ja romanttista oman vaimos kanssa.
 
mm
no vo herra jööses, ihan kun ei ketään muu kattelis ikinä ketään...kyllä kai niitä riittää, siis katteltavia. Mut jos täältä haet lisää potkua sun r----n, niin toivottavasti et saanut lisää kicksejä, koska olet yksi niistä karmeista, kamalan näkösistä, irstoista äijistä, jotka ei koskaan KOSKAAN saa ketään oikeesti
 
älä
ny ainakaan mee hässiin sitä hullu. Se on meinaan sit kuiteskin sulla ero edessä ja kalus kädessäs. Naapurin rva ei lähe rahasamponsa luota, jollet satu kans oleen varoissas.
 

Yhteistyössä