Näin tänään kun joku nainen veti tyhjää pulkkaa... :D

  • Viestiketjun aloittaja "hih"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="Lissu";25463011]No kyllä on laiskuuden ja uusavuttomuuden huippu, tyhjä pulkka peräkontissa!! :O

:D[/QUOTE]

Ai kauheeta, mitähän se sitten oikein onkaan kun mulla on kyllä pulkka mutta ei ainoatakaan lasta!
 
Minäkin vetelin tyhjää pulkkaa kun poika jäi kesken kävelylenkin kaverin kanssa puistoon....ööööö enpä kehannu kainalossakaan kantaa joten ihan vaan kun yksinkertainen oon niin vetelin pulkkaa ja vislailin mennessäni :whistle:
 
sanat ei riitä kuvaamaan
[QUOTE="vieras";25463039]Ai kauheeta, mitähän se sitten oikein onkaan kun mulla on kyllä pulkka mutta ei ainoatakaan lasta![/QUOTE]

Itsekäs olet:( Suru tulee, kun ajattelee kaikkia niitä pieniä lapsia, jotka haluaisivat pulkan kyytiin. Varmaan vielä ostit sen pulkan jonkun perheellisen nenän edestä ja vedit tyhjänä kotiin:(
 
töööts
[QUOTE="hih";25462820]Taisi olla "vähän" yksinkertainen. :)[/QUOTE]

Itse haen monesti postista paketin pulkalla, matkaa puoli kilsaa ja monesti paketit niin isoja että hankala kantaa.. Monesti kyllä koira istuu pulkassa ja sekös ihmisiä naurattaakin.
 
"vieras"
Jos sille oli käynyt samoin, kun mulle ja miehelle joskus muinoin.

Käveltiin ja juteltiin ja samalla vedin pulkkaa jossa vajaa kaksi vuotias lapsemme istui. Yht'äkkiä takaamme kuului naisen huuto: "Hei, teiltä putos toi lapsi". Poika oli pyörähtänyt pulkasta hankeen ja istui siellä nauramassa. Enkä minä edes huomannut, että pulkka keveni.
 
"vieras"
pulkan niin ja vedän tyhjänä mietin näin: Vittuako se sinulle kuuluu? mitä teen sillä pulkalla? Mieti ensiks miks joku normi äiti vetää pulkkaa peräässään ja sitten tule kuittailemaan! Oisko vaikka helpompi käydä kaupassa! Ei tarvii kantaa niitä saatanan painavia kasseja! Kokeile itse niin veikkaan että haluat jonkun "kanto avun" ! PISTE!
 
"vieras"
Sehän on kuten minä. Tosin minä pukkaan tuplarattaita ja seisomatelinettä. Kodin ja erään tarhan välillä. Ihan vaan lämpimikseni. Minusta se on kivempaa, ku pukkailla samaa viihdekeskusta kuorman kanssa. Siksi se "oudon onnellinen" ilme. =)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25463255]Sehän on kuten minä. Tosin minä pukkaan tuplarattaita ja seisomatelinettä. Kodin ja erään tarhan välillä. Ihan vaan lämpimikseni. Minusta se on kivempaa, ku pukkailla samaa viihdekeskusta kuorman kanssa. Siksi se "oudon onnellinen" ilme. =)[/QUOTE]

*REPS*!
 
BlingBling
Joku ihmettelee tyhjää pulkkaa..noh, on se mahtanut olla näky, kun minä joskus aikoinaan työnsin nuken vaunuja kirpputorilta kotiin. Matkaa sellaset puoli kilometriä ja liikennettä riitti.. :D
 

Yhteistyössä