Näkeekö kukaan tästä mitään?

  • Viestiketjun aloittaja AP.
  • Ensimmäinen viesti
ap.
viivan toisessa alareunassa on kunnolla punasta väriä ja jatkuu haaleana siitä sitten, mutta en minäkää sitä kuvasta näe ellei sitä saa suurennettua iha hirveesti jollain konstilla..
 
"vieras"
on siinä joku raita. mutta jos siinä on sellanen viiva et toisessa reunassa on väriä ja haaleena jatkuu niin on raskaus ainakin alkanut. mutta tee tosiaan parin päivän päästä uusi testi ja katso vahveneeko se. itse kyllä tuossa kohtaa hakisin apteekista first signal tai acon 10 testin. eli jonkun mis on mainittu herkkyys 10 ja tekisin sen tänään muutaman tunnin (mieluiten vähintään 4) rakossa olleesta virtsasta.
 
kiitos vastanneille kovasti! odottelen pari päivää (jos malta).. ja kyllä noissa testeissä sanotaan että voi testata kun kuukautisten pitäisi alkaa..
Joo niin sanotaan, mut eipä sekään mukavaa ole et testaat heti kun menkat vähänkään on myöhässä, saat plussan ja vuoto alkaa...Mulle sano lääkäri et naiset hankkii itelleen turhaa pahaa mieltä testaamalla "liian aikaisin"..Kaikista paras tapa testata on oikeesti odottaa vähintään se viikko, jolloin mahdollinen kemiallinen yms. olis alkanut jo vuotamaan, näin ei myöskään saa itselleen pahaa mieltä vaan menkat oli vaan myöhässä.
 
ap.
no jos sulle Maira lääkäri on noin sanonu niin tee sä niin , mä tein nyt näin, että testasin niinkuin testin ohjeissa sanottiin.. ja kyllä mä itse sen mielipahani sitten kestän, en tuu purkamaa sitä tänne!
 
tiinsu
Ei miusta ole hätäilyä testata heti kun menkat on myöhässä (tietää miten jännä aihe se on odottaa). Usein jo eka päivänä kun menkat on myöhässä, näkyy aika vahva tulos (ainakin niin vahva että sen tiirailematta erottaa), jos on sään. kierto. Itselläni näkyi hailakka viiva jo neljä päivää ennen menkkojen alkua ja ovis oli ihan normi aikaan, koska olin sen tikuttanut. Sinä päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, sain jo vahvan viivan. TOTTAKAI poikkeuksia on. Ja se on totta että usein välttyy turhilta pettymyksiltä kun ei ainakaan noin aikaste testaa kuin minä.
 

Yhteistyössä