näkeekö naisesta päällepäin, että onko hän synnyttänyt?

  • Viestiketjun aloittaja jabba
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Verrattuna lapsettomaan mulla ainakin lantio on levennyt ja yläkroppa laihtunut imettämisen vuoksi. Ensimmäinen synnytys ei oikeastaan vielä tehnyt mitään minnekään. Toinen synnytys ja lantio on pysyvästi leveämpi ja rasvaa ei ole ylävartalossa ollenkaan enää, heltat käsivarsistakn lähtivät.
 
Ettekö tiedä että äitys on asia, jonka kaikesta päätellen pitäisi näkyä päällepäin :kieh:
Mulle on ainakin monesti sanottu, etten ole yhtään äiti-ihmisen näköinen. Itse en vaan edes tiedä, miltä äidin "pitäisi" näyttää :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Ilmeisesti on yleinen kuvitelma, että se näkyy päällepäin. Ainakin oon itse niin monta kertaa kuullut päivittelyä ettei susta tosiaan uskois että oot äiti ja vielä kaksi lasta synnyttänyt :headwall:
Mäkin kuulen päivittelyjä mutta olen yleensä vain tyytyväinen. B)
 
kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Ilmeisesti on yleinen kuvitelma, että se näkyy päällepäin. Ainakin oon itse niin monta kertaa kuullut päivittelyä ettei susta tosiaan uskois että oot äiti ja vielä kaksi lasta synnyttänyt :headwall:
Mäkin kuulen päivittelyjä mutta olen yleensä vain tyytyväinen. B)
Mulla sama juttu.Yleensä mua luullaan 10 vuotta nuoremmaksi.
Moni on järkyttynyt kun kerron ikäni ja lapsimäärän....heh.
 
joanna
rinnoista näkee. raskaana olevalla nännipiha suurenee ja tummenee. tosin sekin merkkaa vaan et on ollut raskaana,ei synnytystä. mutta useemmin se raskaus päättyy synnytykseen.
 
niinpä
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Alkuperäinen kirjoittaja venera:
jotenkin sen kuitenkin näkee milloin on mamma-porukka lähtenyt vapaalle ;)
Miten?
minä mietin ihan samaa. musta tuntuu että kun oma ystävä porukkani ( iältään 19-23vuotiaat) lähdetään vaikka esim juuri baariin, niin tuskin kukaan ajattelee että meillä on lapsia. en ainakaan usko, kun ei mua muutenkaan uskota että minulla on 2 lasta ja ikää 21vuotta. oon babyface 15 kesäisen näköinen :D
 
Yleisesti on mahdotonta alkaa kadulla luettelemaan, kuka vastaantulevista on synnyttänyt ja kuka taas ei. Mutta ehkä uimahallin suihkuissa tämä olisi hieman, ja vain hieman, helpompaa? Toisaalta nainen, joka ei ole synnyttänyt, voi kropaltaan näyttää "synnyttäneeltä". Niin ja näin, kuten on edellä todettu.
Itse en nyt mene niinkään ulkonäkööni, tunnen olevani edelleen sinut vartaloni kanssa tämän esikoisen jälkeen. Eikä suurta muutosta ole tapahtunutkaan. Kuitenkin ulkoisen olemukseni sanotaan muuttuneen, olen kuulemma rauhallisempi ja maltillinen. Ehkä hieman tulisena menijänä ennen tunnettu ... ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Contessa:
Kuitenkin ulkoisen olemukseni sanotaan muuttuneen, olen kuulemma rauhallisempi ja maltillinen. Ehkä hieman tulisena menijänä ennen tunnettu ... ;)
Minulle on tainnut käydä ihan päinvastoin! Olin ennen lapsia usein ärsyttävän flegmaattinen ja unettava. [Tämä ei sitten tarkoita sohvaperunointia. Olen aina ollut jossain määrin innokas ulkoilmaihminen.] Nyt olen muuttunut koko ajan vaan tulisemmaksi ja lyhyemmällä sytytyslangalla varustetuksi. Menetän hermot joskus ihan liian vähästä.

 

Yhteistyössä