Näkyykö tässä teistä plussa/haamu? Pregcheck testi :)

  • Viestiketjun aloittaja vieras12333
  • Ensimmäinen viesti
plussa vois olla
samalta toi näyttää ku mun eka plussa kesäkuussa. mun oli sillon pakko tehdä varmistustesti aamulla kun en kerennyt testiajalla seuraamaan ja vasta jonku 10min. päästä vilkasin ja viivoja olikin 2. seuraavana aamunakaan ei viiva tullu heti vaan jonku 3 min päästä ehkä. Ja nyt mennää jo 17+ viikoilla....
 
"vieras"
Mä en ole Pregchekillä saanut mitään viivoja jos en raskaana ole ollut. Noi jälkimmäiset kuvat on kyllä selkeitä plussia ja kyllä mä niissä aikasemmissakin nään värilliset viivat. Uutta testiä vaan jossain vaiheessa :).
 
Ap12333
Hullua :D pitää vissiin kipasta apteekin oma testi, vai sittenkin se prisman puikko pregcheck? Ja vielä mietin että testatuksi jo huomenna vai malttaisiko odottaa lauantaihin? :)
 
maltti on valttia
Ei se siitä hötkyilemällä muuksi muutu, toki uskon, että on malttamaton olo ;) Mutta jos sulla tosiaan ei vielä olisi edes menkkojen pitänyt alkaa, niin suosittelisin hakemaan jonkun toisen testin ja tekemään parin päivän päästä.
 
"vieras"
Onnea! Kyllähän tuo plussa on! Mulla tuli juurikin noin hailakka viiva ihan testiajan lopussa, vaikka menkat oli päivän myöhässä ja nyt tässä jo odotellaan, että jospas tää vauva kohta jo tulis ulos, kun tänään laskettu aika :)
 
vieras #39
Mä testasin siis ekaa kertaa silloin kun menkat oli sen päivän myöhässä ja tuli noin haalea (vertasin just sun kuvaan, kun mulla oma kuva vielä tallessa) ja sit 2 päivää myöhemmin kävin ostaa CB digital testin joka näytti kyllä selkeästi että raskaana 2-3 :)
 
Kyllä mää ostaisin apteekin oman raskaustestin, mun mielestä ne on paljon parempia kun noi "halpis markettitestit" tai clearblue, mutta se tietty varsinkin digitaalinen on sitten jo kalliimpi. Plussalta munkin mielestä toi tänään tehty näytti.
 
Ap1233
Hui, ite en kyllä varmaan vielä raski näiden perusteella digitestiä tehdä :p se on sitte niin armoton :D jännittää kyllä, oireita on ollu mutta silti en millään usko tuohon..
 
Ap12333
En tiiä mitä tehdä :p ehkä odottelen hetken eli huomiseen ja teen sitte lauantaiaamuna testin tai huomenna iltapäivästä, tai sitte haen nyt kaupasta ja teen eri ja aamulla jjajajajsaja tämä on kamalaa :D malttia ei täältä löydy! ;)
 
"vieras"
Plussa on! Onnea! :) Ne vahvistuu tosi hitaasti. Ei kannata odottaa vielä huomenna parempaa plussaa. Mä tei viikon ajan suurinpiirtein tuommoisia testejä, kunnes luovutin. Nyt rv26 :)
 
vieras mutsi
liian jännää tämä. kaverit sano kuvista ettei ole varmasti mitään. mutta mulla on eri tunne ;) tietenki. en oo KOSKAAN saanu mitään muuta ku puhdasta valkosta näkyviin, ja viivanpaikatkin on ollu sellasia valossa käännellen nähtäviä. Tämän erotti luonnossa jo metrien päästä kun testille kävelin uudestaan, eli siis ihan heti testin tehtyä ei näkynyt vaan ehkä noin 6 min päästä, ei kai se sentään mikään "roskishaamu" ole, luovutin vaan ehti kun en nähnyt testissä samantien mitään, eli ekojen 30sek aikana :D ja kävin katsomassa vasta hetken negaa nieltyäni..
Kyllä tossa haalea viiva on, vähän tummempi kuin haamu- Onnea!

Ps. Mulla katsoo roskishaamu tossa vieressä just pikkukakkosta. :-D
 

Yhteistyössä