Nämä pummi äidit jotka matkaavat ilmaiseksi bussissa

  • Viestiketjun aloittaja Raivostuttavaa
  • Ensimmäinen viesti
paskamutsi
"Epäkohta"n kanssa samaa mieltä!! Mulle on useamman kerran käynyt niin etten ole vaunujen ja vauvan kanssa mahtunut kyytiin kun kyydissä on jo kahdet rattaat,joiden käyttäjät istuu penkillä.. SE jos joku raivostuttaa!
Tarkoitatko niitä pois nostettavia penkkejä? Äiti on hyvä ja avaa suunsa: "voisitteko nousta niin mahtuu nämä meidän vaunut vielä kyytiin kiitos!" ?
 
ihmiset ja ongelmat
Meidän lapset kuitenkin maksavat sinun lapsettoman ihmisen eläkkeet myöhemmin (valitettavasti) joten jospa nyt vähän miettisit onko sinulla varaa ruikuttaa parin euron bussikyydistä.
 
dddd
Köyhät vinkujat jaksavat täällä valittaa kaikesta. Osta oma auto tai kulje taksilla, niin ei tarvitse vetää hernettä nekkuun lastenvaunujen kanssa kulkevien ihmisten takia.
 
Vitun äpärät
Teille äideille pitäisi kaikki olla ilmaista. Mitä vitun kuninkaita TE kuvittelette olevan. Vitun valitetaan joka saatanan asiasta kävelkää saatana kun ette edes pysty matkaanne maksamaan. Kun ei ne ne pysy kyydissä ym paskaa jaksatte tänne kirjoittaa. Vituako teette pentuja kun on elmä sitten vitun vaikeeta.
 
3r
r
Alkuperäinen kirjoittaja epäkohta;30085401:
Rattaiden kanssa ilmaiseksi matkustavat vaan usein jättävät ne tyhjät rattaat siihen ja menevät lapsen kanssa penkille istumaan ja näin ollen vievät maksavan asiakkaan paikan.
Tähän tulisi puuttua, muuten hyvä juttu että ilmaiseksi pääsevät.
 
kauppatavarat
T:lapseton
Alkuperäinen kirjoittaja Vitun äpärät;30085572:
Teille äideille pitäisi kaikki olla ilmaista. Mitä vitun kuninkaita TE kuvittelette olevan. Vitun valitetaan joka saatanan asiasta kävelkää saatana kun ette edes pysty matkaanne maksamaan. Kun ei ne ne pysy kyydissä ym paskaa jaksatte tänne kirjoittaa. Vituako teette pentuja kun on elmä sitten vitun vaikeeta.
 
maksavat ensin
Täys bussi, parit tyhjät rattaat ja emäntä mukuloineen vallannut 2 penkkiä ja ilmaiseksi tietenkin .
kyllä se vaan verenpaineen nostaa kun itse olet matkasta maksanut ja joudut seisomaan niiden jonkun tyhjien rattaiden vieressä!
 
Kaikki muutko maksaa?
Täys bussi, parit tyhjät rattaat ja emäntä mukuloineen vallannut 2 penkkiä ja ilmaiseksi tietenkin .
kyllä se vaan verenpaineen nostaa kun itse olet matkasta maksanut ja joudut seisomaan niiden jonkun tyhjien rattaiden vieressä!
Mitens sitten muut, jotka eivät ole itse lippuaan maksaneet? Jos työnantaja tarjoaa ilmaiseksi bussimatkat, niin pitäisikö näiden myös seisoa?
Uskomatonta kateutta. Monessa kaupungissa pääsee vaunujen tai rattaiden kanssa ilmaiseksi, mutta enpä ole kuullut, että olisi vain seisomapaikka. Itse äitinä pidän tätä etua hienona ja käytän sitä, vaikkakin aina ei mahdu kyytiin ja voi joutua odottamaan useammankin vuoron. Seison itse vaunujen vieressä, mutta en kyllä ymmärrä tätä ajatusta, että olisin jotenkin alempiarvoinen matkustaja, joka ei olisi oikeutettu istumaan ihan samoin, kuin kaikki muutkin bussissa. Eikä kyllä raskaana ollessakaan Suomessa kukaan tarjonnut paikkaa ruuhkaisessa kulkuvälineessä, muualla matkustellessa hämmästyi, kuinka kohteliaasti paikkaa tarjottiin. Tätä palstaa lukiessa en kyllä enää yhtään ihmettele.
Ja mainittakoon vielä se, että ennen tätä lasta olen maksanut palkastani veroja 15 vuotta, enkä ole nostanut työttömyys- tai muitakaan korvauksia.
Ihmeellinen tämä asenne, "seisokaa pummit, kun me maksavat asiakkaat istumme perseellämme ja annamme vanhusten, vammaisten ja raskaana olevien seisoa". Menisitte hiukan itseenne.
 
jykäläinen
Joo ei oo pelkoa, ei esmeks Jyväskylässä pääse lapsen kanssa ilmaiseksi. Eip tuu kotoa lähdettyä just mihinkään.
Jep, Jyväskylässä saa pelätä lapsen hengen edestä, jos aikoo bussilla matkustaa. Vaunut on pakko jättää itsekseen kun käy lipun maksamassa ja kuski kiihdyttää heti kun maksut on maksettu --> seuraa vaarallinen tilanne, sillä tukevammatkin vaunut sellaisesta rallista kaatuvat (plus, että ei pientä lasta voi vaunuihin itsekseen jättää, kiipeää pian pois ja tipahtaa vaunuista). Että eipä tullut vaunujen kanssa hirveästi matkustettua.

Nyt leikki-ikäisenkin kanssa joutuu jännittämään, ehtiikö istumaan ennen kaasutusta vai kaadutaanko koko konkkaronkka bussin käytävälle. Perseestä.
 
"purr"
Vitun pummi. Tälläinen porsaan reikä pitää tukkia. Ja jos on niin vaikeaa matkustaa bussilla vaunujen kanssa niin kävele. Vittuako siinä valitat saatanan pummi.
Sä kuulostat itsekin oikein laatukansalaiselta :LOL:
Vaunujen kanssa ilmaiseksi matkustaminen on loistava idea, ja jos se lisäksi vielä ärsyttää tällaisia älykääpiöitä, niin hyvä juttu!
 

Yhteistyössä