Naisen pim.peroa kutkuttaa??

  • Viestiketjun aloittaja untamon ihmetys
  • Ensimmäinen viesti
untamon ihmetys

Epäilykseni on, mutta kertokaapas arvon naiset mikä on vaivana?


Nainen oli viikko sitten työpaikan saunaillassa ja siitä lähtien on P.I.M.P.E.R.O.A kutittanut kovasti?

Ei ole herkkua kotona herunut kun kuulemma kutittaa - kuulemma hiivaa?


Ettei vain olisi työpaikan "saunavasta" käynyt kylässä....
 
Minustakin
vaikuttaa siltä, että jokin siellä on käynyt sotkemassa emättimen normaalin bakteeritasapainon. Varsinkin jos vaimollasi ei ole aikaisemmin ollut hiivaa, niin nyt on joltain sen saanut.
 
Hiivan voi saada vaikkapa antibioottikuurin kylkiäisenä, kun oma bakteerikanta voi vähän huonommin kuurin aikana. Lisäksi jos vaikka innostuu kovasti paikkojaan saippuoimaan niin siitäkin voi joku herkkä hiivan saada. Mulla menee ihan hillittömäksi raapimiseksi jos käytän vaatteita pestessä kovin voimakkaasti tuoksuvia huuhtelu- ja pesuaineita, eli en ihan heti alkais luotettavuutta epäilemään. Lisäksi aika monet alapään taudit itävät pitempään, eikä kutina suinkaan ala heti. Siksi ne pirulaiset leviävätkin niin salakavalasti, koska tartuttavat oireettomanakin muita. (Tiedän, koska olen valitettavasti saanut tuta itse.)
 
untamon ihmetys
Jep, untamo vain ihmettelee vierestä naisen oireita.

Ei vielä sen kummemmin epäile - ei edes osaa tosissaan epäillä, vaikka ajatus on mielessä käynytkin.
 
just
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.08.2006 klo 10:10 Minustakin kirjoitti:
vaikuttaa siltä, että jokin siellä on käynyt sotkemassa emättimen normaalin bakteeritasapainon. Varsinkin jos vaimollasi ei ole aikaisemmin ollut hiivaa, niin nyt on joltain sen saanut.
ei hiiva ole automaattisesti joltain "saatu" niin kuin sukupuoltauti. se voi tulla muutenkin...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.08.2006 klo 10:10 Minustakin kirjoitti:
vaikuttaa siltä, että jokin siellä on käynyt sotkemassa emättimen normaalin bakteeritasapainon. Varsinkin jos vaimollasi ei ole aikaisemmin ollut hiivaa, niin nyt on joltain sen saanut.
Miten niin joltain??
Hiivan saamiseen ei tarvita toisia osapuolia..
 
Eräs nainen
Hiivan VOI saada joltain toiselta. Mulla oli "yhden illan juttu" erään ukkomiehen kanssa, joka soitti jonkin ajan päästä mulle, että oliko mulla jotain hiivaa, koska hänen vaimonsa oli alkanut kutiamaan alapäästä, eikä sillä ollut aiemmin hiivaa ollut. Mulla on ollut hiiva ja välillä se tulee, kun bakteeritasapaino järkkyy.
 
partiopoika
Kyllä se on nyt niin tulkittava, että nainen on käynyt vieraissa.

Näin on, turha kuunnella muuta...

Ei muuta kuin samaa kokeilemaan ja napsuttelet naisia niin paljon varastoon, että taas jaksaa kotona nyhjöttää.

:$
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.08.2006 klo 10:31 partiopoika kirjoitti:
Kyllä se on nyt niin tulkittava, että nainen on käynyt vieraissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 18.08.2006 klo 10:31 partiopoika kirjoitti:
Näin on, turha kuunnella muuta...

Ei muuta kuin samaa kokeilemaan ja napsuttelet naisia niin paljon varastoon, että taas jaksaa kotona nyhjöttää.

:$
Ja höpö höpö! Ei se välttämättä vieraissa ole käynyt...sen voi saada ihan muualtakin \|O
 
joopajoo
hiiva tulee takuulla jokaiselle naiselle ainakin kerran elämässä. Eikä johdu pettämisestä vaan limakalvojen bakteerikannan muutoksista joita saa taas aikaan esim ehkäsypillerit jne. Yleensäkin hormonitasapainon muutokset
 

Mulla on ollu hiivatulehduksia jo ennen kuin edes oon alkanut harrastamaan seksiä ja hiiva on vaivannut minua koko elämäni aina silloin tällöin.
todennäköisesti on niin, että vaimosi on nyt vain sattunut saamaan hiivatulehduksen juuri saunaillan jälkeen. sukupuolitauti tuskin alkaisi oirehtia noin nopeasti. Sanoppa vaimollesi, että ostaa apteekista hiivakuurin, niin eiköhän se siitä!
 

Yhteistyössä