Naiset jotka vihaavat rintsikoita!!!!??

  • Viestiketjun aloittaja Tisuli
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kotona oon ilman rintaliivejä ja mulla on isohkot rinnat, ei roiku ja sen verran voin selventää, että mulla on silikonit. Inhoon rintaliivejä ja oon aina inhonnu.

Ihmisten ilmoilla äytän useimmiten urheiluliivejä, koska ne ei hankaa. Ennen implantteja kaarituet hankas tosi pahoja jälkiä kainalon alapuolelle ja se kohta ihosta oli yleensä todella kipee. Kaarituettomat liivi mallit on kyl yleensä liian mummomaisia, joten urheiluliivit ok. Tosin koti oloissa nekin lentää aina päältä pois. Toinen, mitä inhoon on pikkuhousut. Mua ärsyttää ne, että ne uppoo persevakoon, siksi en tykkää stringeistä yhtään, joten käytän normipikkuhousuja ihmisten ilmoilla ja kotioloissa liikun yöhousuissa ja ilman pikkupöksyjä.
 
vierailija
Jos on isot ja raskaat rinnat(varsinkin luomusellaiset) rintsikat tuntuu satavarmasti kivuliailta, epämiellyttäviltä, puristavilta ja kaikinpuolin inhottavilta.
Monesti tulee hiertymiä, hartiajumeja, niskakipuja jne.
Kotona ollessa olen useimmiten ilman, eihän se vapaana roikkuminenkaan kivalle tunnu mutta kiinteyteen se ei kyllä vaikuta.
On täysi mahdottomuus että I tai J-kupin rinnat eivät roikkuisi ja olisivat kiinteästi pystyssä, ellei kyseessä ole silikonit.
 
vierailija
Jos on isot ja raskaat rinnat(varsinkin luomusellaiset) rintsikat tuntuu satavarmasti kivuliailta, epämiellyttäviltä, puristavilta ja kaikinpuolin inhottavilta.
Monesti tulee hiertymiä, hartiajumeja, niskakipuja jne.
Kotona ollessa olen useimmiten ilman, eihän se vapaana roikkuminenkaan kivalle tunnu mutta kiinteyteen se ei kyllä vaikuta.
On täysi mahdottomuus että I tai J-kupin rinnat eivät roikkuisi ja olisivat kiinteästi pystyssä, ellei kyseessä ole silikonit.
Jos rintsikat ovat väärän kokoiset niin aivan varmasti tuntuvat inhottavilta.
 
vierailija
Jahas, ketjussa taas pelkkiä D-kupin pystytissejä. :D

Get real. Oletteko
a) läskejä
b) liioittelijoita
c) yksi ja sama henkilö?
Jahas, taas yksi joka kuvittelee, että "d-kuppi" on koko. Pelkkä kirjain ei kerro tissin koosta yhtään mitään. Pitää tietää ympärysmitta myös. Pienellä ympärysmitalla d-kuppi on pieni koko, kuvassa 65D.




Jostain syystä on myös vallalla käsitys, että D-kuppikoko on aivan valtavan suuri, puhumattakaan siitä isommista kirjainkoista. Varmaan juontaa jostain menneiltä vuosikymmeniltä, jolloin kaupoista ei saanut isompia kokoja ja mielikuva "isosta d-kupista" jäi elämään.
 
vierailija
Omasta kokemuksesta ja tutkimusten lukemisen/vuosien eipäs juupas - väittelyn tuloksena olen tullut siihen tulokseen että ei ne tissiliivit vaikuta siihen roikkumiseen. Joillain ne tissit kasvaa säkkimäisiksi heti kun ne alkaa kasvaa, ja joillain on kiinteät ilmapallot vielä vanhanakin.
 
vierailija
Jos rintsikat ovat väärän kokoiset niin aivan varmasti tuntuvat inhottavilta.
Höpöhöpö.
Yleinen harhaluulo että rintsikoiden epämukavuus johtuisi vain siitä että ovat vääränkokoiset.
Kun tietty koko ylitetään ja rinnat ovat roikkuvan raskaat, se on ihan varma että rintsikat tuntuvat epämukavilta(ellei ole erityisen tunnoton).
Ostan liivini aina erikoisliikkeistä myyjien avustuksella, jo ihan siitä syystä ettei sopivankokoisia löydy mistään muualta.
Liivit ovat aina olleet sopivat, mutta ympärysmitan tulee olla napakka eli toisinsanoen se väkisinkin puristaa,painaa ja hankaa tietyissä asennoissa,
Lisäksi kun rinnat ovat roikkuvat, napakan ympärysmitan lisäksi myös olkaimet joutuvat enemmän tai vähemmän kannattelemaan niitä tissejä jotta saadaan sitä tukea.
Tämä taas aiheuttaa tietysti hartiaseudun kipuja ja painaumia ihoon.
 
vierailija
Jos rintsikat ovat väärän kokoiset niin aivan varmasti tuntuvat inhottavilta.
Jos rintaliivit ovat napakat, kuten kuuluu, ne puristavat jatkuvasti rintakehää, hankaloittavat hengittistä ja pahentavat ahdistusta jne. Jos ne ei ole kireät, ne roikkuu eikä tue. Naiset on ihan hulluja, kun vapaaehtoisesti kiduttavat itseään moisilla härveleillä. Yritäpä sanoa miehelle, että laittaisi kireän kuminauhan rintakehänsä ympäri.
 
Aina kun mahdollista olen ilman. Urheilu liivejä Käytän kodin ulkopuolella ja kaarituellisia vain tiettyjen vaatteiden kanssa. Nyt imettäessä ärsyttää kun pakko jotain käyttää kotonakin liivinsuojien takia. Ja kyllä roikkuu, mutta uskoisin vanhojen arpien perusteella että ei se tuki paljon auta jos kuppikoko vaihtuu välillä E-B :)
 
Inhoan rintsikoita ja kotona olen aina ilman.
Vaikka olisi kuinka oikean kokoiset ja hyvin istuvat liivit, niin kyllähän ne jossain määrin aina tuntuvat.
Hyvät rintalihakset muuten vaikuttavat kovasti siihen, miltä rinnat tuntuvat ilman liivejä.
 
Jahas, taas yksi joka kuvittelee, että "d-kuppi" on koko. Pelkkä kirjain ei kerro tissin koosta yhtään mitään. Pitää tietää ympärysmitta myös. Pienellä ympärysmitalla d-kuppi on pieni koko, kuvassa 65D.




Jostain syystä on myös vallalla käsitys, että D-kuppikoko on aivan valtavan suuri, puhumattakaan siitä isommista kirjainkoista. Varmaan juontaa jostain menneiltä vuosikymmeniltä, jolloin kaupoista ei saanut isompia kokoja ja mielikuva "isosta d-kupista" jäi elämään.
Mikähän tolla valmistajalla on sitten A...? Kuppi nurin :ROFLMAO:
 
vierailija
Jahas, taas yksi joka kuvittelee, että "d-kuppi" on koko. Pelkkä kirjain ei kerro tissin koosta yhtään mitään. Pitää tietää ympärysmitta myös. Pienellä ympärysmitalla d-kuppi on pieni koko, kuvassa 65D.




Jostain syystä on myös vallalla käsitys, että D-kuppikoko on aivan valtavan suuri, puhumattakaan siitä isommista kirjainkoista. Varmaan juontaa jostain menneiltä vuosikymmeniltä, jolloin kaupoista ei saanut isompia kokoja ja mielikuva "isosta d-kupista" jäi elämään.
Jos tuossa kuvassa on D-kuppi, niin minä olen... sanonko mikä? :D Kuppikoko on rintojen alta ja päältä mitattujen ympärysmittojen erotus, piste. D-kupissa tämä erotus on 18-20cm. Käsi pystyyn, kenen mielestä tuossa kuvassa ympärysmitta rintojen päältä on parikymmentä senttiä suurempi kuin rintojen alta mitattuna?

https://fi.wikipedia.org/wiki/Rintaliivit
 
Läskin määrä tisseissä riippuu ihan siitä, mikä sen ihmisen rasvaprosentti on noin ylipäätään. Hoikalla ja normaalipainoisella ihmisellä siellä tississä on kuitenkin sidekudosta enemmän kuin läskiä.
No ei se nyt ihan noinkaan mene.

Isorintainen nainen on isorintainen vaikka se laihtuisi kuinka. Pienirintaisen rinnat ei kasva erityisen isoiksi, vaikka se lihoisi kuinka.
Toki rintojen koko muuttuu painon muuttuessa, mutta se muuttuu suhteessa siihen, minkä kokoiset ne on normaalipainossa.
 
vierailija
No ei se nyt ihan noinkaan mene.

Isorintainen nainen on isorintainen vaikka se laihtuisi kuinka. Pienirintaisen rinnat ei kasva erityisen isoiksi, vaikka se lihoisi kuinka.
Toki rintojen koko muuttuu painon muuttuessa, mutta se muuttuu suhteessa siihen, minkä kokoiset ne on normaalipainossa.
Niin? Noinhan mä juuri sanoin. Asia on noin juuri siksi, että siellä tississä on enemmän sidekudosta kuin läskiä.
 
On siellä tissien alla rintalihakset. Mutta naisen pitää olla kyllä TODELLA lihaksikas ja myös matalissa rasvoissa, että se rintalihas jotakin huomattavaa vaikutusta tisseille antaisi.
Omissa pienokaisissani kyllä rintalihasten kunto näkyy heti. Esim. raskausajan tai muun liikuntatauon jälkeen ei mene montaakaan viikkoa, kun rinnat ovat aivan eri maailmasta, rintalihakset voimistuvat ja kasvavat.
 
Inhoan rintsikoita ja kotona olen aina ilman.
Vaikka olisi kuinka oikean kokoiset ja hyvin istuvat liivit, niin kyllähän ne jossain määrin aina tuntuvat.
Hyvät rintalihakset muuten vaikuttavat kovasti siihen, miltä rinnat tuntuvat ilman liivejä.
Todella.

Keväällä kun käyn lenkillä, käys joskus mielessä, että pitäisi laittaa rintsikat. Kun rinnat niinko "löllyvät" liikkeen tahdissa. Loppusyksyllä taas, kun alla on kunnolla lihasta, eivät ne liiku juuri mihinkään vaikka pomppisin tasajalkaa.
 
vierailija
Joo, sidekudos vaikuttaa siihen, miten kiinteät rinnat ovat. Koko tulee enimmäkseen läskistä. Ihmisille nyt vaan kertyy erilailla läskiä eripaikkoihin. Toisilla tisseihin ja toisilla päähän :ROFLMAO:
Eli se sidekudoksen määräkö ei sitten sun mielestäsi juurikaan vaihtele, vaan tissien koko selittyy lähinnä rasvan määrällä? Miten selittyy sitten se, että kahdella samankokoisella ja rasvaprosentiltaan identtisellä naisella voi olla ihan tajuton ero tissien koossa?
 
Eli se sidekudoksen määräkö ei sitten sun mielestäsi juurikaan vaihtele, vaan tissien koko selittyy lähinnä rasvan määrällä? Miten selittyy sitten se, että kahdella samankokoisella ja rasvaprosentiltaan identtisellä naisella voi olla ihan tajuton ero tissien koossa?
Mistä lähtien rasvaprosentti on mitattu tisseistä?

Rinnat koostuvat samoista ”osista”, huolimatta siitä, miltä ne näyttävät tai kuinka isot ne ovat. Kaikkein sisimpänä, kylkiluitten päällä on iso rintalihas – joka ei pysty vaikuttamaan rintojen liikkeisiin, mutta jota tarvitset mm. käsien liikuttamiseen. Siksi rintojen lihaskuntoharjoittelulla ei voi saada suurempia rintoja, ne voivat vain treenin avulla loitontua kylkiluista. Rintojen keskellä ovat maitorauhaset ja maitotiehyet. Maitorauhaset/rintarauhaset voivat tuottaa maitoa synnytyksen jälkeiseen imettämiseen. Joissakin tapauksissa maitoa voi erittyä jo raskauden aikana tai abortin jälkeen. Rauhasia ympäröi sidekudos, joka pitää rintoja kasassa. Rinnat koostuvat tämän lisäksi myös rasvakudoksesta. Rasvakudoksen ja rasvan määrä määrittää rintojen koon, rasvan määrä riippuu osaksi hormoneista ja osaksi muun kehon rasvan määrästä.
lähde: http://www.decibel.fi/tietoa/keho/tyttojen-alapaa-ja-rinnat/rinnat/anatomia-ja-kehitys
 
vierailija
Jos tuossa kuvassa on D-kuppi, niin minä olen... sanonko mikä? :D Kuppikoko on rintojen alta ja päältä mitattujen ympärysmittojen erotus, piste. D-kupissa tämä erotus on 18-20cm. Käsi pystyyn, kenen mielestä tuossa kuvassa ympärysmitta rintojen päältä on parikymmentä senttiä suurempi kuin rintojen alta mitattuna?

https://fi.wikipedia.org/wiki/Rintaliivit
Niin, se riippuu mitä mittaussysteemiä käyttää. Englantilaisessa mitoituksessa 1 tuuman ero vastaa yhtä kuppikokoa. Tällöin D-kuppi vastaa neljän tuuman eroa mitoissa rinnan päältä ja alapuolelta otettuna. 4 tuumaa on noin 10cm, eurooppalaisella mitoituksella tuo on kai A-kuppi. Minusta UK-mitoitus on parempi, siinä ei yritetä ahtaa kaikkia alle 12cm mittaerotuksella olevia povia siihen A-kuppiin. Moni A-kupin käyttäjä (puhumattakaan isorintaisista) voisikin löytää paljon istuvammat liivit isommasta kuppikoosta ja ympärysmittaa pienentämällä.

Videossa esimerkki miten A-kuppikokoisesta tuleekin D-kuppikokoinen ilman kirurgiaa.

 

Yhteistyössä