Naisilla on näköjään täysi paniikki päällä ja pakoreitti Ruotsiin valmiiksi katsottuna

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En viitsinyt klikata auki tuota uutista. Luultavasti jäljet johtavat sylttytehtaalle eli Mullkka Bladetin (Savon Sanomat) heikkohermoisten toimittajien kirjoituksiin. Olen tullut tähän johtopäätökseen lähisukulaiseni jutuista.
Hän myös tutisee pelosta sillä reviirillä asuessaan.
 
vierailija
Median olisi syytä katsoa peiliin.
Ymmärrän, että Natoon liittymisen vuoksi kansalaisiin manipuloitiin Venäjän pelkoa niin paljon, että hermoheikoimmat ovat jo pakenemassa maasta, mutta jotain itsekritiikkiä pitäisi mediankin noudattaa pelon lietsomisessaan.
Ellei länsimaiden Usan/Naton ja siinä ohessa suomen ole tarkoituksena hyökätä lähiaikoina Venäjälle, tuota venäjänvastaista propagandaa voisi pikkuhiljaa pienentää.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Median olisi syytä katsoa peiliin.
Ymmärrän, että Natoon liittymisen vuoksi kansalaisiin manipuloitiin Venäjän pelkoa niin paljon, että hermoheikoimmat ovat jo pakenemassa maasta, mutta jotain itsekritiikkiä pitäisi mediankin noudattaa pelon lietsomisessaan.
Ellei länsimaiden Usan/Naton ja siinä ohessa suomen ole tarkoituksena hyökätä lähiaikoina Venäjälle, tuota venäjänvastaista propagandaa voisi pikkuhiljaa pienentää.
Kuuntelin tuota vauhkoamista lapsuuskodissani riittävästi. Opiskelin lukiossa venäjää ja naureskelin, että ehkä siitä on joskus hyötyä. Tarja Cronberg tekee rauhantyötä. Ällistyin miten jyrkkä asenne yliopistoilla on hänen vierailuihin Venäjällä.Tavallinen kansa vierailee siellä Tallinnan kautta ja istuu tuntitolkulla autoissa pitkissä jonoissa. Eivät ihmiset jaksa miettiä mitä Putinin päässä liikkuu.
Ikävä ja kaipuu ajaa lähtemään vierailuille. Yliopistojen ihmiset pelkäävät rahoituksen ja virkojensa puolesta. Ei siinä ole varaa ottaa kantaa käsi sydämellä kuten minulla on nimettömällä funtsaajalla.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
vierailija
Kuuntelin tuota vauhkoamista lapsuuskodissani riittävästi. Opiskelin lukiossa venäjää ja naureskelin, että ehkä siitä on joskus hyötyä. Tarja Cronberg tekee rauhantyötä. Ällistyin miten jyrkkä asenne yliopistoilla on hänen vierailuihin Venäjällä.Tavallinen kansa vierailee siellä Tallinnan kautta ja istuu tuntitolkulla autoissa pitkissä jonoissa. Eivät ihmiset jaksa miettiä mitä Putinin päässä liikkuu.
Ikävä ja kaipuu ajaa lähtemään vierailuille. Yliopistojen ihmiset pelkäävät rahoituksen ja virkojensa puolesta. Ei siinä ole varaa ottaa kantaa käsi sydämellä kuten minulla on nimettömällä funtsaajalla.
Nyt ovat maailmankirjat sekaisin.
Inhon vallassa olen lukenut kirjoituksiasi, joissa yleensä vain haukut ihmisiä, mutta tämän kirjoituksesi seurauksena aloin pitämään sinusta pikkuriikkisen enemmän.
Vaikutat ainakin ajoittain, kerran kuukaudessa ehkä, aivan tolkun ihmiseltä.
 
vierailija
Median olisi syytä katsoa peiliin.
Ymmärrän, että Natoon liittymisen vuoksi kansalaisiin manipuloitiin Venäjän pelkoa niin paljon, että hermoheikoimmat ovat jo pakenemassa maasta, mutta jotain itsekritiikkiä pitäisi mediankin noudattaa pelon lietsomisessaan.
Ellei länsimaiden Usan/Naton ja siinä ohessa suomen ole tarkoituksena hyökätä lähiaikoina Venäjälle, tuota venäjänvastaista propagandaa voisi pikkuhiljaa pienentää.
Pelottelu on se ajuri millä eliitti yrittää hallita kansaa. Näin on ollut aina ja tulee myös jatkossakin olemaan.
 
vierailija
Pelottelu on se ajuri millä eliitti yrittää hallita kansaa. Näin on ollut aina ja tulee myös jatkossakin olemaan.
Juuri näin. Tällä palstalla käytetään samaa menetelmää. Tänään minua on nimitelty tällä palstalla hiekkatoosaksi ja mummoksi. Mummo on suomalaisilla pilkkanimi vaikka muuta väitetään. Vanhoissa kulttuurimaissa ikääntyneitä ihmisiä kunnioitetaan ja arvostetaan. Niin ei tule käymään Suomessa edes viiden tuhannen vuoden kuluttua.
 
Vierailija
Juuri näin. Tällä palstalla käytetään samaa menetelmää. Tänään minua on nimitelty tällä palstalla hiekkatoosaksi ja mummoksi. Mummo on suomalaisilla pilkkanimi vaikka muuta väitetään. Vanhoissa kulttuurimaissa ikääntyneitä ihmisiä kunnioitetaan ja arvostetaan. Niin ei tule käymään Suomessa edes viiden tuhannen vuoden kuluttua.
Kaltaisesi rummot pilaavat mummojen maineen valitettavasti. :-(
Esteri82
 
vierailija
Kaltaisesi rummot pilaavat mummojen maineen valitettavasti. :-(
Esteri82
Teillä 1980-luvulla syntyneillä on ikuinen teinivaihe päällä. Rummo on netin googletuksen perusteella kauan sitten perustettu pastayritys, jonka tuotteita olen käyttänyt iät ajat. Sinulle mummo lienee stereotypia ranskanperunat pakastepussin kyljestä, jossa muori valmistaa epäterveellistä ateriaa jälkikasvulleen. Me tämän ajan isoäidit emme ole jumittuneet menneeseen, ja sekös teitä ruuhkavuosissa rimpuilevia lähiöäitejä tai josssin perferiassa huonolla autonkotterolla suhaavia äitejä harmittaa. Mitäpä tuumaat, jos kirjoitan jatkossa Helsingin slangilla? Jos hallitset italiaa, jatkakaamme kinastelua italiaksi.
Pikkusiskoni nukke sai ideastani nimen Nonna. En ihaile Italian nonnia. Liian kulunut mielikuva modernista isoäidistä.
Tuskin siihen italialaisilla naisilla on enää viehätystä samaistua.
 
vierailija
Juuri näin. Tällä palstalla käytetään samaa menetelmää. Tänään minua on nimitelty tällä palstalla hiekkatoosaksi ja mummoksi. Mummo on suomalaisilla pilkkanimi vaikka muuta väitetään. Vanhoissa kulttuurimaissa ikääntyneitä ihmisiä kunnioitetaan ja arvostetaan. Niin ei tule käymään Suomessa edes viiden tuhannen vuoden kuluttua.
Suomea ja suomalaisia ei ole enää olemassa 5000 tuhannen vuoden kuluttua, eilä edes 500.
 
vierailija
Teillä 1980-luvulla syntyneillä on ikuinen teinivaihe päällä. Rummo on netin googletuksen perusteella kauan sitten perustettu pastayritys, jonka tuotteita olen käyttänyt iät ajat. Sinulle mummo lienee stereotypia ranskanperunat pakastepussin kyljestä, jossa muori valmistaa epäterveellistä ateriaa jälkikasvulleen. Me tämän ajan isoäidit emme ole jumittuneet menneeseen, ja sekös teitä ruuhkavuosissa rimpuilevia lähiöäitejä tai josssin perferiassa huonolla autonkotterolla suhaavia äitejä harmittaa. Mitäpä tuumaat, jos kirjoitan jatkossa Helsingin slangilla? Jos hallitset italiaa, jatkakaamme kinastelua italiaksi.
Pikkusiskoni nukke sai ideastani nimen Nonna. En ihaile Italian nonnia. Liian kulunut mielikuva modernista isoäidistä.
Tuskin siihen italialaisilla naisilla on enää viehätystä samaistua.
Olen syntynyt vuonna 1942. Siihen aikaan Kaltaisesi maanpetturit joutuivat leirille.
Esteri82
 
vierailija
Nykyään tuntuu olevan normi että lähdetään käpälämäkeen. Suomi on tuhansien vuosien aikana sotinut ryssäläisten kanssa vaikka kuinka monta kertaa, mutta ei silloin häivytty ulkomaille.
 
vierailija
Sodan uhatessa rajat menee kiinni ja jopa maan sisäinen liikkuvuus on rajoitettua, joten jos on aikomus lähteä karkuun, niin se pitää tehdä rauhan aikana. Huomenna voi olla jo myöhäistä...
 
vierailija
Jo on taas valheellinen juttu yleltä.

>Kertoo suomalaisten olevan pakenevia "paskahousuja "
>Nykyisin ei lapsia lähetettäisi esim Ruotsiin (siellä kävi lapsille huonosti)
>Naiset pääosassa ja muka pelottomia
>"Suomalaiset pelokkaita" Ylen agenda

Tämäkin "uutinen" menee täydestä joihinkin
 
vierailija
Juuri näin. Tällä palstalla käytetään samaa menetelmää. Tänään minua on nimitelty tällä palstalla hiekkatoosaksi ja mummoksi. Mummo on suomalaisilla pilkkanimi vaikka muuta väitetään. Vanhoissa kulttuurimaissa ikääntyneitä ihmisiä kunnioitetaan ja arvostetaan. Niin ei tule käymään Suomessa edes viiden tuhannen vuoden kuluttua.
olet niin nolo mummo törkyisen kielenkäyttösi takii muita kohtaan jotka ei oo punikkeja ja palvo sannaa

opettele ihmisten tavoille jos toivot kunnioitusta
noin et sitä tule saamaan
 

Yhteistyössä