naismalli

  • Viestiketjun aloittaja "Rane"
  • Ensimmäinen viesti
"Rane"
Iltalehti: "Scarlett Johansson, 28, Christina Hendricks, 38, ja Oprah Winfrey, 59, ovat melko tyypillisiä ikäluokkansa edustajia."

Muistakaa tämä kun katsotte peiliin tai lompakkoon.
 
"Rane"
Lompakkoon siksi että Johansson ja Hendricks ovat miljonäärejä ja Oprah on miljardööri. Peiliin siksi, että Johansson ja Hendricks ovat Johansson ja Hendricks.

Pointti oli se että teksti yllätti, koska olen luullut että naisille on ikäluokkaan katsomatta tyypillistä ainoastaan finnit selluliitin päällä ja siidereiden maksaminen miehen lompakolla.
 
"Vieras"
Hyvä Rane! Muotoilitko pitkäänkin tätä aloitusta ja kommenttia? Mitäs jos korkkaisit sen viimeisenkin kossupullon ja painuisit pehkuihin? Tosimies Rane taas iskee...
 
"Rane"
Kiitos.

Eipä tuossa kauaa mennyt. Vaikuttiko se sinusta jotenkin vaikealta? Minä en vain pysty vastailemaan viestiketjuihin. Viina ei kyllä ole lainkaan minun juttuni, enkä oikein ymmärrä Koskenkorva tähän liittyy. Oliko isäsi alkoholisti?
 
"Jane"
[QUOTE="Rane";29059060]*siis en pysty vastaamaan reaaliajassa. Ajatus kulkee joskus nopeampaa kuin sormet. Auttaisiko tuo Koskenkorva siihen?[/QUOTE]

Sen käytön vähentäminen voisi auttaa koordinaatiokykysi heikkouteen.
 

Yhteistyössä