NAISTEN mielestä paras automerkki

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
itse tykkään näistä isoista amerikanraudoista jotka on nelivetoja.... opettelin ajokortin saannin jälkeen ajamaan chevy blazerilla ja sellasen jos saisi.... ajan itse nykyään v70, vanhempaa korimallia. rakastan tätä autoa ja uuden mallin volvoista en tykkää. itku tulee kunhan tästä pitää luopua. ja sen jälkeen mulle tulee joko kunnon maasturi tai sitten pelleilymaasturi eli citysellainen, mutta neliveto kuitenkin.

yleensä maastureista tykkään mitä rumempi sen parempi=)
 
IhanaValo
Toyota on meillä ja on kai se ihan hyvä..en vaan ite aja kun ei oo korttia.
Jos saisin valita itelleni auton, niin ottaisin mustan tai punasen Datsun 100A:n..se on ollu unelmien auto jo teinistä lähtien :)
 
"vieras"
Musta ja Volvo. 460 ollut, sekä V70. Nyt S60. ainoo miinus tän hetken kärryssä on ettei satu oleen neliveto... rakastan kyseistä merkkiä ... aaah autojen aatelia... nähty myös kakkosautoina toyotat, fordit, sun muut käppänät...
 
"Anne"
Volvo, mutta nykyäänhän ei kunnon Volvoja tehdä ja etuvetoiset ei ole Volvoja ollenkaan :(
Ajan siis nykyisin Volkkarin Golffilla. Hyvä kaikin puolin mutta ISO miinus etuvetoisuudesta :(
 
viisi lasta
Minä tykkään Volkkarin Golfista, Opelkin on ihan jees. Tykkäsin ihan mahottomasti ajella Mitsubishin Pajero maasturilla - siitä näkee mahdottoman hyvin ja on kokoa ja näköä - eikä jää varmasti kasan alimmaiseksi kolaritilanteessa!
 
avantasia harmaana
Riippuu päivästä mutta kyllä mä Bimmerin ottasin:p tai jonkin matalan,pitkän ja sulavalinjaisen ja mieluiten yli 150 heppainenkin saisi olla..Myös jenkit ja muskelit käy:D ei ruveta nirsoilemaan..
 

Yhteistyössä