Naisystävä ei tahdo puhua yhteemuutosta, onko tämä normaalia?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aloin pari viikkoa sitten seurustelemaan naisen kanssa vakavasti. Kun otan yhteenmuuton naisen kanssa puheeksi nainen ei halua sanoa yhtään mitään siihen, milloin hän olisi valmis muuttamaan yhteen vai haluaako hän ylipäänsä muutaa kanssani yhteen. Molemmilla on siis hakusessa vakava suhde. Onko normaalia ettei nainen tahdo sanoa yhteenmuutto asiaan mitään, vaikka me seurustelemme jo vakavasti? Olen 35 ja nainen 29 vuotias, molemmat käydään töissä ja oemme valmistuneet.
 
vierailija
Hehheh, ihanko totta.. Oikein kaksi viikkoa olette vakavasti seurustelleet.. Luepa viestisi itse ääneen ja mieti, miksiköhän nainen ei halua aiheesta puhua. Vaikka kuinka olisitte jo aikuisia ihmisiä, ei kukaan normaali ihminen taida olla valmis miettimään yhteenmuuttoa parin viikon jälkeen. Ota asia uudelleen puheeksi vaikka kahden kuukauden jälkeen...
 
vierailija
On ihan normaalia. Sinun yli-innokkuutesi sen sijaa ei ole normaalia. Jos tämä ei ole provo, niin ota takapakkia äkkiä tai saat kohta etsia uuden naisen.

Ei kahden viikon seurustelun jälkeen vielä voi tietää, onko suhde riittävän hyvä avoliittoon ja avioliittoon asti. Paras aika alkaa tekemään isompia päätöksiä on vasta ensihuuman jälkeen eli aikaisintaan puolen vuoden kuluttua. Jos siinä vaiheessa vielä näyttää ja tuntuu hyvältä molemmin puolin, niin sitten teillä saattaa olla yhteinen tulevaisuus.
 
vierailija
Nainen ei taida hyväksyä avoliittoa, jos vakaumus estää elämästä ilman papin aamenta, eikä kehtaa sanoa sitä

nyt mietit romanttisen kosinnan ja ensi kerralla kun näette niin kosit ja sitten elämä alkaa.
 
vierailija
Et ole naisellesi se oikea. Veljeni asui tyttöystävänsä luona käytännössä ekoista treffeistä asti, puhuivat alusta asti naimisiinmenosta ja lapsista. Virallisesti muuttivat yhteen parin kuukauden päästä tapaamisestaan. Nyt ovat olleet yli 10 vuotta naimisissa ja lapsiakin on.
 
vierailija
OOtte tuntenu kaks viikkoo ja sä oot jo muuttamassa yhteen... Ehkä sun naisystävä ei ole valmis vielä muuttamaan yhteen. Iskes kuule pikkasen jarrua ja tutustukaa ensin rauhassa toisiinne.

Mulla ja mun aviomiehellä oli sellanen tilanne, että muutettiin kyl yhteen n. neljä kuukautta seurustelun alkamisesta. Siinäkin iski miehelle vauhtia, kun olin kämppisteni mukana muuttamassa toiselle paikkakunnalle... sitä alettiin suunnitella ennekuin edes oltiin tavattu aviomieheni kanssa. Mutta mieheni ei halunnu päästää mua ja hyvä niin.

Anna naisystävälle tilaa ja rauhaa miettiä tota yhteen muuttoa. Kaks viikkoo on hyvin lyhyt aika toisen tuntemiseen. Kaikilla ihmisillä ei noi asiat noin nopeesti tapahdu ja siltikään ei tarko´ta, etteikö välittäis susta. Älä jankuta asiasta, koska naises tietää jo mitä sä haluat. Nyt annat vaan hänen pohtia rauhassa. Eikä toi yhteen muutto mikään yksinkertanen juttu ole kumminkaan, joten älä kuumota asialla koko aika. Nyt keskitytte toisiinne ja siihen, että tutustutte rauhassa toisiinne.
 
29v rakkautta
Et ole naisellesi se oikea. Veljeni asui tyttöystävänsä luona käytännössä ekoista treffeistä asti, puhuivat alusta asti naimisiinmenosta ja lapsista. Virallisesti muuttivat yhteen parin kuukauden päästä tapaamisestaan. Nyt ovat olleet yli 10 vuotta naimisissa ja lapsiakin on.
Höpönlöpön. Mieheni on minulle se oikea, vaikka muutettiin yhteen vasta 15 vuotta rakastumisen ja seurustelun aloittamisen jälkeen.
 
ap.
Hehheh, ihanko totta.. Oikein kaksi viikkoa olette vakavasti seurustelleet.. Luepa viestisi itse ääneen ja mieti, miksiköhän nainen ei halua aiheesta puhua. Vaikka kuinka olisitte jo aikuisia ihmisiä, ei kukaan normaali ihminen taida olla valmis miettimään yhteenmuuttoa parin viikon jälkeen. Ota asia uudelleen puheeksi vaikka kahden kuukauden jälkeen...
Mutta en haluaisi tässä iässä enää ruveta jahkailemaankaan. Sitäpaitsi yhteiselomme on lähtenyt mielestäni riittävän hyvin käyntiin, että asian voi edes ottaa puheeksi. Olemme käyneet yhdessä mm. viikon pituisella ulkomaanmatkalla ja muutenkin viettäneet paljon aikaa toistemme luona. Kyllä mielestäni sen persteella pitäisi voida edes puhua asiasta.
 
vierailija
Mutta en haluaisi tässä iässä enää ruveta jahkailemaankaan. Sitäpaitsi yhteiselomme on lähtenyt mielestäni riittävän hyvin käyntiin, että asian voi edes ottaa puheeksi. Olemme käyneet yhdessä mm. viikon pituisella ulkomaanmatkalla ja muutenkin viettäneet paljon aikaa toistemme luona. Kyllä mielestäni sen persteella pitäisi voida edes puhua asiasta.
Mihin sulla on kiire? Etkö jaksa ite siivota ja laittaa ruokaa ja pitäis saada nopeesti uus monitoimikodinkone kämpille?
 
vierailija
Ei kyse ole siitä, vaan minä olen jo 35 ja kovasti haluaisin saada perustettua sen perheen. Olen aina halunnut sitä, ja parhaat vuoteni alkavat loppua. Ei minulla ole aikaa odottaa enää vuosia.
Oletko itsekin nainen, ei miehet yleensä tunne tuossa vaiheessa parhaiden vuosiensa loppuvan?

Kuka on puhunut vuosien odottamisesta, odota nyt sentään kuukausi tai pari ainakin, pari viikkoa on hyvin lyhyt aika.
 
vierailija
Selvästi nainen haluaa vielä odotella ja katsoa, olisiko joku muu parempi kuin sinä, eli et ole hänen mielestään kyllin hyvä vaihtoehto, vaan sellainen, johon paremman puutteessa vain tyydytään. Tai vaihtoehtoisesti hänellä on jotain selvittämättömiä ongelmia, joiden vuoksi hän ei pysty etenemään. Jatka matkaa, muuten voit joutua odottamaan vuosia tai vuosikymmeniä.
 

Yhteistyössä