Nannin uudelleen lämmitys

  • Viestiketjun aloittaja Harmaannuin
  • Ensimmäinen viesti
Harmaannuin
Onko täällä muita, minun lisäkseni, jotka lämmittävät vauvan syönnistä ylijääneen korvikkeen uudelleen?

Olen keksinyt siihen hyvän keinon...
Kaadan aina tuttipullosta ylijääneen Nannin pieneen kattilaan, missä on kansi. Säilytän kattilaa jääkaapissa. Illalla sitten kiehautan kattilaan kertyneen Nannin, jolloin mahdolliset pöpöt ja bakteerit kuolevat.

Näin ei maitoa mene hukkaan.. olen huomannut että ylijäämistä kertyy usein illalla pullollinen hyvää maitoa.

Muita, jotka tekevät näin?
 
kuuleppa
Kertaalleen lämmitettyä ei saa uudelleenlämmittää. Siinä ei ole tuommoisen souvin jälkeen enää edes vitamiineja jäljellä ja puhtauskin kärsii useasta lämmittämisestä.
 
kuuleppa
ja nimenomaa jos pullosta kaadat sinne kattilaan, niin maidon mukaan on sekoittunut lapsen sylkeä ja mahd. muita ruoka-aineita, joten pilaantuminen alkaa siitä hetkestä kun laitat maidon kattilaan.
 
aloittaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 18:10 kuuleppa kirjoitti:
ja nimenomaa jos pullosta kaadat sinne kattilaan, niin maidon mukaan on sekoittunut lapsen sylkeä ja mahd. muita ruoka-aineita, joten pilaantuminen alkaa siitä hetkestä kun laitat maidon kattilaan.
Niin, mutta ne pöpöthän kuolee ku kiehutan maidon..

Ja eipä oo lapseni näyttäny kärsivän tuosta mitenkää ja hyvin on kasvanu, eli ravintoa on saanut kyllä tarpeeksi..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 18:17 aloittaja kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 18:10 kuuleppa kirjoitti:
ja nimenomaa jos pullosta kaadat sinne kattilaan, niin maidon mukaan on sekoittunut lapsen sylkeä ja mahd. muita ruoka-aineita, joten pilaantuminen alkaa siitä hetkestä kun laitat maidon kattilaan.
Niin, mutta ne pöpöthän kuolee ku kiehutan maidon..

Ja eipä oo lapseni näyttäny kärsivän tuosta mitenkää ja hyvin on kasvanu, eli ravintoa on saanut kyllä tarpeeksi..
Juu ravintoa saa, mutta ei vitamiinipitoista ravintoa. Pöpöt kyllä kuolee, samoin tuhoutuvat myös vitamiinit... ei kai niin tiukkaa voi olla että nannii pitää uudelleen lämmittää vai minkä vuoksi sitä sitten uudelleen pitää lämmittää ja syöttää? En ymmärrä...
 

Yhteistyössä