Napakorusta!! APUVA!!

  • Viestiketjun aloittaja Kutistunut
  • Ensimmäinen viesti
Kutistunut
Saako nätisti lävistettyä uuden, kun vanha napakorun paikka umpeutunut? Vai voiko edes laittaa?

Viikonloppuna saattais olla mahkut uuteen napikseen, mutta vähän mietityttää.

TAHTOO :kieh: =)
 
Mee sinne ''lävistämöön'', siellä se selvii että voiko laittaa uusiks vai ei :) Mulle on huulikoru laitettu samaan kohtaan kahdesti, toinen kerta siis siitä vanhasta arvesta läpi. Ei sattunut sen enempää kuin edelliselläkään kerralla ja paranikin yhtä nopeasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Mä niin haluaisin sen takasin!! Siitä on nyt kolme vuotta, kun meni umpeen.
Miks mun piti mennä ottaan se pois |O
Mä onneks pystyin pitään napalävärin vaikka raskaanakin oon kaks kertaa ollu.Kulmasta jouduin aikoinaan töiden takia luopua,mut kävin laittamassa sit uudestaan ku niin tykästyin. =)

 
lävistäjä
Voi laittaa, jos ei ole pahaa arpikudosta. Olen laittanut monelle naiselle uudestaan, kun on raskauden takia joutunut ottamaan pois. Sattuu vähän enemmän, mutta hyvänä puolena on se, että koru ei kasva ulos, jos se saadaan laitettua vanhan reiän "taakse".
 
Kutistunut
Ja mä hullu otin sen pois vaan sen takia, että sain yhdet kivat housut jalkaan :kieh:

Tässä kun tota napaa tutkailee, niin vois saada vaikka samasta kohtaa lävistettyä.
Eka lävistys tehtiin kinkunsuolausneulalla kotona :whistle:
 
lävistäjä
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Ja mä hullu otin sen pois vaan sen takia, että sain yhdet kivat housut jalkaan :kieh:

Tässä kun tota napaa tutkailee, niin vois saada vaikka samasta kohtaa lävistettyä.
Eka lävistys tehtiin kinkunsuolausneulalla kotona :whistle:
Ok, kyllähän niitä on tehty vaikka millä vehkeillä... =)

Ehkä ei kannata laittaa siitä samasta reiästä, jos se on vähänkään uloskasvanut. Kannattaa pistää vähän enemmän nahkaa väliin. Jos olet menossa ammattitaitoiselle lävistäjälle, älä huoli, osaa varmasti hommansa.
 
Kutistunut
Alkuperäinen kirjoittaja lävistäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Ja mä hullu otin sen pois vaan sen takia, että sain yhdet kivat housut jalkaan :kieh:

Tässä kun tota napaa tutkailee, niin vois saada vaikka samasta kohtaa lävistettyä.
Eka lävistys tehtiin kinkunsuolausneulalla kotona :whistle:
Ok, kyllähän niitä on tehty vaikka millä vehkeillä... =)

Ehkä ei kannata laittaa siitä samasta reiästä, jos se on vähänkään uloskasvanut. Kannattaa pistää vähän enemmän nahkaa väliin. Jos olet menossa ammattitaitoiselle lävistäjälle, älä huoli, osaa varmasti hommansa.
No juu, eiköhän hän osaa hommansa =) Kotona mua ei enää lävistellä!!
Mutta siis turha reissu ei tuu, jos korun haluan? Se mua tässä mietitytti.
 
Kutistunut
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
Ootko IHAN varma, että läväri on mennyt umpeen...? Mulla ei ole korua ollut muutamaan vuoteen ja nyt kun piruuttani koitin, niin läpihän sinä vielä oli! :eek:
On noihin reikiin nahka jo päälle kasvanut. Ei se koru ehtinyt olla mulla kun reilu puolisen vuotta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
Ootko IHAN varma, että läväri on mennyt umpeen...? Mulla ei ole korua ollut muutamaan vuoteen ja nyt kun piruuttani koitin, niin läpihän sinä vielä oli! :eek:
On noihin reikiin nahka jo päälle kasvanut. Ei se koru ehtinyt olla mulla kun reilu puolisen vuotta.
No sit..

Uskoisin itsekin, että umpeutuminen ei haitta jos et kerran kovaa arpikudosta navan seudulla tunne eikä alue ole kosketusarka mistään kohtaa.

Napalävärit on nastoja! =)
 
Kutistunut
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
Ootko IHAN varma, että läväri on mennyt umpeen...? Mulla ei ole korua ollut muutamaan vuoteen ja nyt kun piruuttani koitin, niin läpihän sinä vielä oli! :eek:
On noihin reikiin nahka jo päälle kasvanut. Ei se koru ehtinyt olla mulla kun reilu puolisen vuotta.
No sit..

Uskoisin itsekin, että umpeutuminen ei haitta jos et kerran kovaa arpikudosta navan seudulla tunne eikä alue ole kosketusarka mistään kohtaa.

Napalävärit on nastoja! =)
Juu, ei oo mitään kovaa, eikä mitenkään kosketusarka.
Ihanaa, toivottavasti pääsen viikonloppuna lävistettäväks
=)
 
tahtoo napakorun
Auttakaa?!Tiiättekö saanko ottaa napakorun ku mulla on syntymästä asti ollu napatyrä mut se on niin pieni se napatyrä ku pienentyny iän myötä niin saako ottaa? T:15v tyttö
 

Yhteistyössä