Napapiirin sankarit vai Pussikaljaa?

Elikkä taitaa ainakin pussikaljaa jäädä hyllyyn. Takakannen joskus olen lukenut tuosta Pussikaljaa leffasta, ja ei paljoa mielenkiintoa herättänyt. Leffateatterissa oli kuulema kerännyt paljon katsojia.

Jos on heittää muita kotimaisia mitkä olisivat hyviä. Viime viikolla katsottiin se Syvälle salattu.
 
"juups"
Elikkä taitaa ainakin pussikaljaa jäädä hyllyyn. Takakannen joskus olen lukenut tuosta Pussikaljaa leffasta, ja ei paljoa mielenkiintoa herättänyt. Leffateatterissa oli kuulema kerännyt paljon katsojia.

Jos on heittää muita kotimaisia mitkä olisivat hyviä. Viime viikolla katsottiin se Syvälle salattu.
Se syvälle salattu oli mun mielestä tosi hyvä. Aikas jännä, mut sit kuiteskin ihan järkeenkäyvä loppu, kun muuten oli hiukan yliluonnollisiakin piirteitä. Tykkäsin tosi paljon.

Suomeksi puhuttuna Zookeeper ja Mr popper ja pingviinit on huippuhyviä elokuvia, joskin toki vähän lapsellisiakin. Mut tykkäsin.
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
[QUOTE="juups";25703937]Se syvälle salattu oli mun mielestä tosi hyvä. Aikas jännä, mut sit kuiteskin ihan järkeenkäyvä loppu, kun muuten oli hiukan yliluonnollisiakin piirteitä. Tykkäsin tosi paljon.

Suomeksi puhuttuna Zookeeper ja Mr popper ja pingviinit on huippuhyviä elokuvia, joskin toki vähän lapsellisiakin. Mut tykkäsin.[/QUOTE]

Juu tuo Syvälle salattu oli hyvä, etenkin suomalaiseksi elokuvaksi :)
 
Nousukausi on ainakin nähty, Pahasta maasta en ole ihan varma. Vareksia on muutama näyhty, Jääntynyt enkeli ja sitten se ekakohan se oli. Ihanat naiset rannalla ja Miehen työ ei sanokkaan mitään. Ollaan menossa R-kioskille lainaamaan. Joten sieltä ei varmaan kaikkia etenkään vanhoja löydy.

Entäs se Veijarit (muistinkohan nimen oikein)
 
....
Yhdyn muihin, että Pussikalja oli sekä kirjana että elokuvana todella surkea. Napapiirin sankarit nauratti aika ajoin, vaikka ei sekään mikään maailman paras komedia ollut. Ihan viihdyttävä joka tapauksessa.
 

Yhteistyössä