Nauraako kaikki kun läski yrittää zumbata?

  • Viestiketjun aloittaja "läski"
  • Ensimmäinen viesti
"läski"
Tekis mieli kokeilla zumbaa, mutta tuntuu että siellä kaikki harrastajat on jo tosi hoikkia ja niillä on rytmi veressä. NE varmaan nauraa siellä jos tämmöinen yli 100kg menee sinne yrittämään :(
 
bdt
JOs menet tavalliselle kuntosalille niin ei siellä kukaan naura , vaan kaikki keskittyvät omaan suoritukseesi. Jos sua arveluttaa, ota kaveri mukaan.
Itse surin että nauraako joku mulle tanssijumpassa kun en osaa askelia. No ei tod.
Älä torpedoi itse itseäsi, äläkä välitä jos joku muu niin tekee. Häntä pystyyn ja salille !
 
Livian
[QUOTE="läski";23132188]Itsetunto on muutenkin matalalla niin ei paljon sitä nosta jos jotku vielä naureskelee mulle :([/QUOTE]

Tuskimpa ne nauraa, ja jos ne haukkuu läskiksi sano, että mitä sitte
 
Anna mennä vain! Mitä se muille kuuluu, pääasia, että itse haluat olla mukana ja ennenkaikkea, että nauttisit itse tunnista ja liikkumisesta. On täysin toisen ihmisen hölmöyttä, jos katsoo sinua siten, ettet muka kuuluisi saliin sellaisena kuin olet. Liikunta kuuluu kaikille ja jokaisen olisi hyvä löytää oma tapansa liikkua niin, ettei se ole terveydelle vaarallista vaan ylläpitää ja edistää terveyttä. Zumba voisi nimenomaan olla sinulle juuri hyvä laji. Uskon, että pidät tunnista todella paljon. Mene ihmeessä kokeilemaan! Muista: ihan sama, mitä muut ajattelevat!
 
tämä mamma
Ei naura. Juuri tulin zumbasta, eikä mulle kukaan nauranut. Kiloja on ihan liikaa ja rytmitaju hakusessa. Kivaa se on kuitenkin ja tunti menee tosi nopeasti. Valitsen kyllä aina takarivin paikan, etten vaan "häiritse" muita.
 
"Vierailija"
Sinne vaan mukaan, jos mieli tekee. Ehkä voit miettiä jotain tyyliin kansalaisopiston zumbaa, jos tuntuu, ettei noihin yksityisiin viitti mennä. Kansalaisopiston jumpissa käy yleensä vähän vanhempaa väkeä ja kaikenmuotoista. Ja jos nyt joku ajatteleekin sun kiloja, niin se kyllä kertoo enemmän ko. henkilön henkisestä tasosta kuin sinusta.
 
Ite oon tanssinut aikoini 15 h vkossa. Oikealla tanssitunnilla ei ainakaan tippaakaan liikuta minkänäköinen on jne.. Keskittyy vaan siihen omaan suoritukseen. Eriasia on sitten ns. Kovemmalla tasolla kun oikeasti "arvostellaan" toisten tanssia.
Mutta perustunneilla jos jollain on varaa katsoa toista niin peiliin pitäisi katsoa ensin. Sinne vaan sekaan. Zumbahan on just perus kaduntallaajille. Ja jos sieltä löytyy idiootteja niin älä välitä. Ne on monesti niitä jotka luulevat osaavansa, mutta eivät osaa.
 
Hei, oli pakko avata tää keskustelu koska oon nyt vuoden itse vetänyt zumbaryhmää. Tuu ihmeessä mukaan ja nauti hyvästä tunnelmasta ja ihanasta musiikista! Ei todellakaan kukaan naura tai kyttää siellä muita, mukana on kaikenkokoisia ja -ikäisiä ihmisiä ja kaikilla on yhtä hauskaa! :)
Zumba on ihana harrastus ja taatusti nautit kun tulet kokeilemaan. Ekalla kerralla voi olla hankalaa jos ei ole aiemmin kokeillut mutta nopeasti koreografiat tulevat tutuiksi ja zumbassahan tärkeintä on se hyvä meininki ja se että tekee musiikin tahdissa edes jotain, vaikkei menisikään ihan open liikkeiden mukaan. Rohkeasti vaan mukaan, ei tarvitse yhtään nolostella!
 
Sinun elämäsi, terveytesi, vartalosi. Jos jollakin on varaa nauraa lihaville, voit kysyä, mikä naurattaa. Suurin osa vastaa että se, kun ne ovat niin laiskoja. No, jos sitten menet zumbaan ja nauru jatkuu, voit oikeutetusti kysyä: Oletateko, että jumppaan pussi päässäni jotta te voisitte paremmin?

Yhtälö on mahdoton, tasa-arvoisuus ei koskaan tule toteutumaan tässä asiassa. itse terveystieteilijänä olen sitä mieltä, että kohtuus kaikessa on paras ohjenuora. Sinusta ei tule mitään latinokaunotarta atleettisine lihaksineen, mutta olet sen itsellesi velkaa, että pyrit voimaan mahdollisimman hyvin. Jos tunnet tarvetta liikkua ja hoikistua, tee siis niin. Omalla aikataulullasi, omassa tahdissasi. Jos se jotakin huvittaa, voit olla varma että et haluaisi olla se henkilö. Voin kertoa, että on nimittäin jäänyt kehitystaso kuoren alla hiukan vaillinaiseksi.

Tsemppiä. Joko laihdut 500 g tai 30 kiloa, olet silti voittaja. Zumballa, rumballa tai jumpalla. Aivan sama. Ei kaikki trendiliikunta ole vain laihoille ihmisille, vaikka painetuissa meinoksissa tietysti vain missejä pyöriikin. Uskaltaudu kertaalleen katsomaan paikan päälle ja huomaat, että niita upeita tyyppejä on ohjaajan lisäksi korkeintaan kaksi. Muut ovat kanssasi samalla viivalla!
 
Ite olin sellainen 110kiloinen kun ekan kerran menin zumbaan. Takariviin toki... mutta niin kivaa oli, että nyt painoa 88kiloa :) eli mee vain zumbaan, se kannattaa!!! :)
Hieno suoritus, onnea! Mun tunneillani on kans tapahtunut hurjia muutoksia vuoden varrella. Se on ohjaajalle hurjan suuri ilon aihe, huomaa että on tehnyt työnsä sillä tavalla että se innostaa! :)
 
Flg
Siellä nauretaan pääasiassa itselle muiden kanssa. Mä en oo koskaan
Kiinnittäny huomioita kenenkään läskeihin. Tai no kerran oli ennen tuntia aikaa niin juttelin yhden tosi iso kokosen
Naisen kanssa ja sitä hävetti ja nolotti tulla. Sanoin että mun
Mielestä on hienoa ja kunnioitettavaa se että on täällä eikä kotona sohvalla ihmettelemässä kilojaan.
 
*****
Hei,

itse olen lihava (BMI 35) ja aloittanut nyt liikuntaharrastuksen. En ole zumbassa käynyt mutta muissa ohjatuissa ryhmissä kylläkin. Aluksi pelkäsin, että minua toljotetaan mutta totuus on se, ettei siellä ehdi kukaan toisten suorituksia katsomaan. Ja samalla tavalla ne muutkin läähättää kovan treenin jälkeen... :D

Mukaan vaan!
 
ads
Mä ainakin ajattelen jos näin ylipainoisen jumpalla että hienoa että uskalsi tulla, eikä välitä muiden mielipiteistä. Tiedän että monella ylipainosella on TODELLA suuri kynnys mennä jumppaan tai salille tai vaikka uimaan, mut mä aattelen just päin vastoin et on tosi hienoo et tuli, että kunpa mä osaisin olla yhtä rohkea.
 
Ei ainakaan niissä zumba ryhmissä ole naureskelua ollut missä itse olen käynyt ja kaiken kokoisia, ikäisiä ja näköisiä ihmisiä niissä on ollut mukana. Toisilla on parempi rytmitaju kun toisilla. Mutta hauskaa siellä kaikilla on.

Rohkeesti vaan mukaan koettamaan!
 

Yhteistyössä