Negatiiviset kokemukset eri ehkäisyistä tänne!

  • Viestiketjun aloittaja "Tutkija"
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mä-78;23690504:
ehkäsykapseli 4 kk pää särki joka päivä ja 5 kk ollut niin raskaustesti positiivinen ja tuli kaksoset

Ohoh, mulle sanottii et se lamauttaa jotenkin sen öö.. oliko kohdunkaulan toiminnan et on melkeinpä yhtä varma kuin sterilisaatio... :headwall:

Joo no tuo kapseli ei myöskään sopinut mulle, kaamea pahoinvointi ja varmaan osa päänsäryistä johtui myös siitä.. vuoden kestin ja sit poistatin ja poito olikin enemmän kuin hankala toimenpide, tk:sta lähettivät kättärille poistoon ku melkein tunnin siellä yrittivät (toinen lähti kyllä mut toinen ei ) ja kättärilläkin meni melkein se tunti, lääkäri meinas jo luovuttaa mutten antanut ku tahdoin sen pois... Olihan kyllä karmaiseva kokemus..

Olis vaan pitänyt se hormoonikierukka ottaa, se oli aiemmin ihan hyvä ehkäisy eikä ongelmia laitossa eikä pois otossa, kun vaan tuli sellanen sit pois ottaa joka löyti koko piuhat..
 
ssmm
Kuparikierukka, kamalat jatkuvat kivut ja vuotoa. Lääkäri sanoi, että kierukka oli liian iso kohtuuni vaikka olin kerran synnyttänytkin. Joten ei kierukoita enää tänne kiitos vaan.
 

Yhteistyössä