Nelivitoset++

  • Viestiketjun aloittaja Panteli
  • Ensimmäinen viesti
Panteli
Olen vuosimallia 1960 oleva äiti-ihminen. Jos olet samaa ikäluokkaa ja haluat virtuaalisen ystävän, ota yhteyttä. Viestit tervetulleita mistä vaan.
panteli at suomi24.fi
 
Hei täällä myös joukkoon yksi vm-60.....
B) jos joku haluaa kaveriksi voisin vaikka lähteäkin.... kirjeiden mukana. Viestejä voipi yv:nä lähetellä niin sieltähän se lähtee...
Vaustauksia odottelemaan minä jään... :wave: :wave:
hoh hoijaa.... \|O tulikos viestiä jo?
 
odottelen niitä meilejä minäkin..... Vaikka palstalla en kerro itsestäni juuri mitään henk.kohtaista niin meilit onkin sitten aivan muuta, sillä silloin liikutaan kahdenkeskisessä luottamuksellisessa ajatusten ja kokemustenvaihdossa (toisin kuin palstan kaltaisella avoimella foorumilla).

 
Haluaisiko joku ruveta sähköpostikirjeenvaihtoon (EI mese) anonyymisti? Vaikka olen tavallinen maija meikäläinen (46 v), olen hieman "arka" yksityisyydestäni, joten suostutko jatkossakin kirjoittamaan ilman oikeita nimiä? Muuten kyllä kerron avoimesti elämästäni ja haluan kuulla, mitä sinulle kuuluu, aiheesta kuin aiheesta. En ole salamakirjoittelija vaan pikemminkin laiskatahtinen.

Jos ei vaikuttanut ihan hullulta ehdolta, viestittele suoraan osoitteeseeni
kirlia123@gmail.com

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2006 klo 11:06 Kirlia kirjoitti:
Haluaisiko joku ruveta sähköpostikirjeenvaihtoon (EI mese) anonyymisti? Vaikka olen tavallinen maija meikäläinen (46 v), olen hieman "arka" yksityisyydestäni, joten suostutko jatkossakin kirjoittamaan ilman oikeita nimiä? Muuten kyllä kerron avoimesti elämästäni ja haluan kuulla, mitä sinulle kuuluu, aiheesta kuin aiheesta. En ole salamakirjoittelija vaan pikemminkin laiskatahtinen.

Jos ei vaikuttanut ihan hullulta ehdolta, viestittele suoraan osoitteeseeni
kirlia123@gmail.com
eihän sitä nimiä, paikkakuntia, ammatteja yms tarvitse heti alkuun kertoa. Minäkin saatan joskus kirjoitella aika pitkään kertomatta niitä henkilökohtaisimpia juttuja. sitä oikeasti vaatii sen oikean aidon luottamuksen. muistan vaan aikanaan kun erehdyin yhdelle vähän "oudommalle" tyypille kertomaan esim työstäni ja sittenhän tuli aika pahaa tekstiä aiheeseen liittyen, en tiedä mitä lie hampaankolossa ollut, ei minulle vaan jollekin muulle.
sitä voi ihan oikeasti keskustella kaikenlaisesta ilman että henkilöllisyyttään paljastaa ja sitten joskus voikin läväyttää koko korttipakan pöytään vaikka kerralla jos siltä sitten tuntuukin.
 
aikuinen nainen
Jos aina vaikka kerrottaisiin mitä haetaan suunnilleen. Olen muutaman yrityksen jälkeen menettänyt toivoni nimittäin. Joku loukkaantui siitä kun ei heti ensimmäisessä viestissä saanut tietää koko elämäntarinaa tai kun en avannut keskustelua kertomalla mitään mullistavia vaikeuksia ja järkyttäviä elämänsalaisuuksia. Toiset taas eivät siedä oman mielipiteen kertomista tai oman kokemuksen kertomista, pitäisi vain olla samaa mieltä. En kyllä ole nelivitonen vielä, mutta aikuisen naisen kanssa ajatuksen vaihto kiinnostaisi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.09.2006 klo 20:53 aikuinen nainen kirjoitti:
Jos aina vaikka kerrottaisiin mitä haetaan suunnilleen. Olen muutaman yrityksen jälkeen menettänyt toivoni nimittäin. Joku loukkaantui siitä kun ei heti ensimmäisessä viestissä saanut tietää koko elämäntarinaa tai kun en avannut keskustelua kertomalla mitään mullistavia vaikeuksia ja järkyttäviä elämänsalaisuuksia. Toiset taas eivät siedä oman mielipiteen kertomista tai oman kokemuksen kertomista, pitäisi vain olla samaa mieltä. En kyllä ole nelivitonen vielä, mutta aikuisen naisen kanssa ajatuksen vaihto kiinnostaisi.

OK Minäpä kerron
Ensinnäkin kirjeenvaihto kehittyy tiettyyn suuntaan riippuen niistä kirjoittajista, en kirjoita kaikkien kanssa täsmälleen samalla tapaa. Enkä taatusti ekassa meilissäni leväytä koko elämääni esille, haluan ensin tutustua ja nähdä tuleeko siitä kirjoittelusta mitä ja sitten vasta henkilökohtaiset asiat kun on tietty luottamus.
ja haluan vaihdella ajatuksia kaikenlaisesta oli se sitten vaikka viikonlopun ruuat ja allergiselle kokkaaminen, lasten harrastukset ja mitä niihin haluaa satsata, onko kivaa kahlata kumisaappaissa syksyn lehtien keskellä vai sipsuttaa hienosti jalkakäytävällä kaupunkisaapikkaissa, kannattaako bb ohjelmaa esittää vaikka en sitä katsokaan ja kenelle se on tarkoitettu ja siihen samaan syssyyn tirkistelijät ja itsensä esittelijät, se uskaltaako minne matkustaa ja mikä on terrorismin uhka tänä päivänä ja vaikka vähän noista sievisistäkin. Siis kaikenlaista mutta ei eka meilissä koko oman elämän tilitystä, mutta luottamuksen myötä enemmän ja enemmän omasta elämästäkin mutta todellakkaan pankkitilin saldolla tai ammatilla tms ei ole merkitystä tippaakaan!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.09.2006 klo 09:10 aikuinen nainen kirjoitti:
Hei, en tarkoittanut kenellekään erityisesti, niin tarkkaan en näitä juttuja täällä palstoilla lue. Sattumalta vain oman ajatukseni kirjasin.
sorry sitten jos kerroin, mutta tuolla toivoin että jos jotakuta kiinnostaisi kirjoitella. oikeastikin olisin kirjeenvaihtoilmoitukseni tuohon tyyliin voinut tehdä ja haittasiko se tuossa nyt kamalasti jos tuollatapaa tätä pyhää palstatilaa täytin?????
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 11:29 aikuinen nainen kirjoitti:
Ilmeisesti ymmärsit molemmat kirjoitteluni väärin! Pahoittelen. Hyvällä tahdolla olin liikkeellä.
tai sinä et ymmärtänyt... mutta väliäkös tuolla jos vaan joku haluaa kirjoitella tai sitten ei.... Mutta ajattelin että myös tapa myös laittaa "ilmoitus" kertoo jonkunverran persoonasta ja siitä tyylistä millä voisi kirjoitella tai miten asiansa ilmaisee..
Mutta oli mitä oli tässä näitä nimiä näkyy rivissä olevan mutta kuka oikeasti kirjoittaa kenelle, se jääkin nähtäväksi.
on ihmisiä jotka tykkää kirjoitella palstalla niitä nitä ja on ihmisiä jotka voisi kenties ajan myötä opetella tuntemaankin jonkun enemmänkin ja sehän tapahtuu askel askeleelta ajatusten = kirjeenvaihdon myötä. Luulen minä, mutta ajatuksia varmaan monia myös siitä kenen kanssa voi / viitsii / haluaa kirjoitella, ei ketään voi mihinkään pakottaa. Ja jos joku kuten esim minä on antanut riittävän luotaantyöntävän kuvan, niin mitäs sitä selityksin yrittää paikata vaan tyytyä että ei niitä uusia ystäviä kenties näiltä palstoilta enää tulekaan.
 

Yhteistyössä