Neljä raskaustestiä

Olemme mieheni kanssa yrittäneet lasta kohta kaksi vuotta. :( Suunnittelimme juuri lähtevämme hoitoihin. Tein kuitenkin raskaustestin viime viikolla, koska minulla oli koko ajan kuvottava olo, hajut tekivät pahaa ja väsymys oli aivan kamalaa ja rinnat olivat kivikovat ja kasvaneet.
No.. plussaa näytti eka testi ja kolme seuraavaa. =) En oikein voi vieläkään uskoa, että olisin raskaana. Minua myös pelottaa, että raskaus onkin tuulimuna tai kohdun ulkopuolinen. Jotenkin koko ajan pelkään joutuvani pettymään. Ongelmana on ollut minun epäsäännölliset kuukautiset, koska keirto voi olla 39-88 päivän välillä.
Haluaisinkin kuulla teidän kokemuksia ja kommentteja? Olenko turhaan huolissaan? Sain ensimmäisen neuvola ajan jo ensi viikolle, jospa jotain selviäisi.
 
itse ku odotin esikkoa, sanoi lääkärisetä raskauden olevan tuulimuna. Mutta hyvin tuo mun tuulimunani potee tällä hetkellä silmätulehdusta :LOL: ja mulla oli siis ennen raskautta kans todella epäsäännöllinen kierto. kunhan vaan et stressaa =)
 
paljon onnea sulle - hienoja uutisia! :flower: =) Uskotaan, että kaikki menee hyvin. Mulla on samanlaiset kokemukset raskautumisen vaikeudesta, mutta sitten raskauden alettua elimistö on kuitenkin toiminut ihan "normaalisti" ilman suurempia ongelmia, eli vaikeus raskautua ei tarkota ilman muuta vaikeeta raskaus aikaa :attn:
 
Ihanaa, onnea :flower: =)

Tiedän tunteen ettei sitä raskaustestin plussaa oikein osaa uskoa todeksi :D
Mulla on myös ollut pitkät kierrot, 28-88 vrk ja kun lasta ei alkanut kuulua päästiin tutkimuksiin. Minulla todettiin PCO josta ilmeisesti tuo epäsäännöllinen ja pitkä kierto aiheutui.
Sain clomifen hormonit ja ensimmäisestä kierrosta tärppäsi. Poika on nyt 1,5v. ja odotan toista. Lääkäri sanoi 6kk synnytyksestä tehtyjen tutkimuksen päätteeksi, ettei PCO ole parantunut ja että emme varmaankaan tule koskaan saamaan lasta täysin luomusti.
Ihana, iloinen ja uskomattoman tuntuinen yllätys kuitenkin oli kun tämä toinen olikin saanut alkunsa ihan ilman mitään hoitoja :D :heart:

Toivottavasti teillä menee kaikki hyvin! Raskausoireet on jo hyvä merkki, tosin raskaus voi olla täysin oireetonkin vaikka kaikki olisi ihan hyvin.
Pääsetkö alkuraskauden ultraan?
 
Heippa!

Ja onnea plussasta. :) :flower: :flower:

Mun vinkki, jota itse koitin kovasti noudatella, vaikka tällä(kin) raskaushistorialla se vaikeaa välillä olikin (ja onkin): älä turhaan murehdi asioita, joille et voi mitään ja jotka eivät ole vielä edes tapahtuneet. Eivätkä välttämättä koskaan tapahdu.

Vaikka tekisit 15 testiä, niistä ei voi ennustaa sitä, miten raskaus jatkuu. Sitä ei näe kuin ajan myötä. ...valitettavasti. Mihinkään oireisiin ei kannata sen enempää tuudittautua kuin surra oireettomuuttaankaan. Keskenmenoja tapahtuu vaikka oireita olisi ja toisaalta oireettomat raskaudetkin voivat päättyä hyvin. :)

Joten no worries, no stress. Parasta vauvallekin. ;) Ehtii sitä murehtia niitä asioita sittenkin, jos ne joskus tapahtuvat. :hug:
 

Yhteistyössä