Neljän tai useamman äidit, raskausoireista..

  • Viestiketjun aloittaja Viides muru
  • Ensimmäinen viesti
Viides muru
Hei te moninkertaiset äipät!
Uteliaana kyselisin, ootteko pystyneet raskausoireista esim.neljännen tai viidennen tai x:nnen raskauden kohdalla päättelemään, kumpi on tulossa?
Ite odotan nyt viidettä ja alkaa mietityttämään, kun tiettyjä yhtäläisyyksiä oon huomaavinani ed.raskauksiin liittyen, että voisko vetää johtopäätöksiä sukupuolesta. .
Onko siis teillä ollut tyyliin aina tytöistä eri tavalla pahoinvointia kuin pojista tms? Siksi kyselen monen lapsen äideiltä, että kun raskauksiakin on takana jo monia, niin on sitä vertailupohjaakin enempi.. :)
 
vierailija
Minulla 4 lasta ja en pystynyt raskauden kulusta paattelemaan kumpaa sukupuolta tulee. Kaikki raskaudet olivat kovasti samanlaisia - ja neljannella kerralla olin 100% varma etta samaa sukupuolta tulee kuin edellisillakin kerroilla kun kaikki oli niin samanlaista. Mutta - ei tullutkaan! :)
 
vierailija
Mulla kuusi raskautta: viiden kohdalla ei mitenkään voinut päätellä kumpi tulee, vaikka raskaudet olikin keskenään vähän erilaisia, mutta laittaisin ennemminkin eri vuodenajan piikkiin. Kuudes raskaus oli kohdunulkoinen, ja vaikka kipua ei ollutkaan niin pyysin silti heti päästä ultraan koska olin niin huonovointinen että aavistin jotain olevan vialla, ja kohdunulkoiseksi paljastui (onneksi pyysin päästä, koska jos se olisi päässyt kasvamaan niin kipuhan olisi ollut sitten kova, ja vaarallistakin se on)
 
Neljä lasta, 3 tyttöä ja poika. Pojasta en voinut niin huonosti kuin tytöistä, mutta oksensin silti tiputukseen asti :D Lisäksi vatsan muoto oli pojasta erilainen. Oon kyllä jokaisesta arvellut sukupuolen oikein.
 
minulla on kuusi lasta joista viisi on poikia. ja yksi tyttö. ja tyttö poikkesi selvästi . kun tyttöä odotin, niin teki pahaa ja kaikki maistui kalalle, myös liha, en voinut neljään ensimmäiseen kuukauteen syödä muuta kuin kasvisruokaa, puuroja, leipää yms. kaikki liha maistui kalalle. ja kalakaan ei maistunut
 
Viides muru
Kiitti teille vastauksista :)
Tällä otannalla vois ehkä päätellä että aika epätodennäköstä on että kykenis päättelemään oireista tulokkaan sukupuolta.. Itse alan kallistua siihen ettei nuo erot oireissa varmaan itsellänikään johdu vauvan sukupuolesta vaan jostain ihan muusta..!
Lisääkin kokemuksia saa laittaa :)
 

Yhteistyössä