*** Neljännestä Kuumeilevia vol.3***

Ai, niin ja jospa vähän kommentoin omaa tilannettakin... :whistle: Taitaa oikeasti meidän neljäs vauva jäädä tekemättä... :'( Ei tämä tilanne selviä miehen kanssa. Minun kai se kuuluu tässä tilanteessa antaa periksi..? :ashamed:
 
NN :( :hug: onpa kurjaa, jomman kumman on annettava periksi, mut mitä jos hetken ette miettis ollenkaan ja sitten uus keskustelu myöhemmin? saisitte molemmat miettiä mitä haluatte.. hankalaa..... :hug:


ja uusia oli ilmaantunut joukkoon, tervetuloa mun puolesta :flower:
 
umayya: Tämä on todella hankalaa... :'( Näin olen ajatellutkin, että annan asian olla jonkun aikaa. Sitten ehkä otan asian puheeksi...

Mutta kaikille muille oikein paljon onnea yritykseen!! Toivottavasti teillä tärppää pian. :heart:
 
hei nyt apua niiltä, joilla noi kiertopäivät on näkyvissä, että onko ne oikein, kun en nyt sitte muista enää oonko tänään ne päivittänyt vai en. :ashamed:

Voi Ninni kun on kurja tilanne :( Toivottavasti saisitte jossain vaiheessa asiasta puhuttua :hug:
 
Heippa kaikille!

Täällä edelleen vaan ihmetellään, että missä ne kuukautiset on??? Testejä oon tehnyt jokusen ja negaa on näyttäny...ainut oli eilen aamulla tehty testi, jossa ihan heikko viiva näky tihrustamalla, mutta luin sen ihan vaan viivan paikaksi.
Tänään on ollu taas sellanen etova olo ja kun saa hiukankin syötyä, niin olo vaan pahenee :(
alavattalla tuntuu sellasta paineen tunnetta, mikä voisi johtua ihan vaikka ovulaatiosta/raskaudesta/menkoista, joten eipä siitäkään mitään ennustella voi. Ja eikös noista rintojen arkuuksistakin oo niin monia mielipiteitä, kun asia voi johtua kaikista samoista kuin tuo paineen tunne alavattallakin. Että ehkä tässä vaan tarvii yrittää unohtaa kaikki tuntemukset ja odotella niitä menkkoja ihan rauhassa ja sitten jollei niitä kuulu, niin joskus taas testiä tekemään :)

On jo aikas mukavasti noita plussiakin tullut, jotenka vilpittömästi aivan hurjan suuret onnittelut kaikille jo plussanneille :heart:

Ja hirmusesti plussa onnea kaikille yrittäjille :heart:
 
Heipati hei taas!

Niin se vaan eilen illalla alko jotain pientä tuhrua tuhrutteleen...ei siis vieläkään kunnon vuotoo, ja tänään ei oikein ees tuota tuhruakaan. Hiukan on erikoinen fiilis, kun ei kunnon menkkoja ollenkaan tuu.
Onko ketään kellä ois ollu hormoonikierukka? Kauanko sen poiston jälkeen meni, että kierrosta tuli normaali tai että ylipäänsä kunnon vuoto alkoi?
Mulla kierukan poiston jälkeen 5:tenä päivänä tuli hiukan vuotoo ja siitä reilu viikko, niin tuli todella niukat 2 päivän vuodot ja nyt on niistä sitten menny jo n.35 päivää ja nyt tää eilis illan tuhru.
Ei tässä oikein taida olla ees mahdollisuutta tuohon raskauteen, kun ei kunnolla menkkojakaan tuu, niin mistäs tuon kierron oikein tietää.
Pitäsköhän sitä ruveta ovista tikutteleen, jos vaikka sitä kautta löytäs ees ne varmemmin tärppäävät päivät tai ainakin näkis, että ovuloinko ees ollenkaan.

Että tälläsiä tällä kertaa taas.
 
umayya & NN: Kiitos onnitteluista! :hug: Kyllä tässä on sulattelemista uutisen kanssa.. Hirvittää vain lihominen, ku ennen jo tätä raskautumista tullut lihottua kiitettävästi.. Noh, se on sen ajan murhe.

merette: Mulla hormonikierukan jälkeen tuli kerran kk:ssa normaalit menkat. Mutta mulla kierukka oli vain kolme kk:tta, koska koko ajan tiputteli ja alkoi mennä hermot siihen.
 
Heippa!
Kyllä nää nyt sitten varmaan ne menkat on, vaikkakaan ei kauhiasti vieläkään vuoda, mutta sen verran kuitenkin että uskon nyt niiden olevan juur sitä.
Elikkä mun kp olis nyt sitten 3/28 pidetään ny toi vanha 28 päivää tua vaikka en ihan varma noista kierron pituuksista nyt ookkaan.

Elikkä nyt ootellaan että vuoto loppuu ja alotetaan kunnolla taas yritys...joskin siis pyritään ressaamatta yrittämään...jos vaikka auttas nopeemmin tärppäämistä.
 
Olipas hauska huomata, että sama tunnus on voimassa, vaikka viimeksi olen vieraillut täällä lähes 2 vuotta sitten!!!

Mutta, ilmoittaudun mukaan neljättä lasta haaveileviin! Ajankohtaista tuo odotuksen odottaminen on vasta ensi vuoden puolella, mutta alan nyt roikkumaan täällä jo mukana! Edellisen kanssa (01/08) olin aika aktiivinen täällä keskustelupalstalla, joten voin vaikka jäädä taas koukkuun :)

Meillä on siis -03, -05 ja -08 syntyneet pojat. Itse olen 29v. ja mies 33v.

Saapa nähdä miten tässä käy... jännittää...
 
johnu: Tervetuloa mukaan roikkumaan. :D

Omaa napaa vaan.... :ashamed:
Oih ja voih... Meillä kävi eilen kylässä kuukauden ikäinen pikkuinen. :heart: Toinen oli aivan syötävän suloinen. :heart: Kuume nousi taas aivan uusiin ulottuvuuksiin. :ashamed: Oih ja voih...

Niin ja viime yönä alkoi menkat ihan yllättäen! En osannu edes odotella niitä vielä edellisen pitkän kierron jälkeen. Mutta tänään siis kp 1/29. Laitetaan kierron pituudeksi vaikka tuo viimeisin pituus.

Tärppionnea kaikille!! :heart: :heart: Toivottavasti meilläkin joku pienen pieni vahinko kävisi... :whistle: :LOL:
 
Tervetuloa Johnu =)

Ja hyvä NinniNuppunen että kierto on noin lyhentynyt normaaleihin mittoihin. =) Ja toivotaan, että teillä yritys pääsis käyntiin. Jokos asiasta on keskusteltu paremmin? :xmas:

Täällä edelleen aika oireetonta ja siksi sitten oon huolissani.

Katjuska ja sintti 6+2 :heart:
 
Katjuska: Mulla oli aivan oireeton alkuraskaus kolmannen kanssa ja olin aivan varma, että kesken menee, mutta kuinka kävikään. Nyt se tuolla terrorisoi meidän joulukuusta. :LOL: Ei ole meillä muuten keskusteltu asiasta sen enempää kuin, että olen ihastellut sitä meidän vauvavierasta. :whistle: Ja nyt meidän keskimmäinenkin on lähtenyt siihen ihasteluun mukaan. :LOL: Hyvä, kun on juttukaveri kotosalla. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katjuska-78:
hmm... en nyt tähän hätään tiedä miten muokkais tota listaa ja ois kiva tietää, että ketkä viel on mukana kuumeilemassa :attn: mut pitää katsoa mitä tässä keksii sitten =)

Laitetaanko homma käyntiin ihan alusta niin, että jokainen joka neljännettä kuumeilee, niin laittaa tietoja, jotka haluaa listaan näkyviin? Tuossa vanhassa listassa kun on varmaan paljon mukana sellaisia, jotka ei välttämättä edes kirjoittele enää. Että jos sopii, niin tietoja vaan sitten tänne, niin lisään listaan. =)
Hei! Minä voisin liittyä tähän neljännestä haaveilevien ketjuun :) ja mun tiedot voi laittaa listaan.Eli tyttö12/03, tyttö10/01 ja poika04/08
Uusi lapsi on ollut mielessä jo pitkään,mutta nyt vasta yhdellä kierrolla ollut ehkäisy pois käytöstä.Epäilen jo olevani raskaana koska viikon ajan ollut välillä huonoa oloa ja nyt monta päivää viluinen olo ja lämpö noussut jonkun verran.Pettymys on kyllä suuri jos kuukautiseni huomenna alkavat(niinkuin pitäisi).Jos eivät ala niin jouluaattona teen testin =) Ennen esikoista kärsittiin lapsettomuudesta kolmisen vuotta,mutta sen jälkeen raskaudet alkaneet tosi nopeasti.Hyvä niin :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaudesta äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Katjuska-78:
hmm... en nyt tähän hätään tiedä miten muokkais tota listaa ja ois kiva tietää, että ketkä viel on mukana kuumeilemassa :attn: mut pitää katsoa mitä tässä keksii sitten =)

Laitetaanko homma käyntiin ihan alusta niin, että jokainen joka neljännettä kuumeilee, niin laittaa tietoja, jotka haluaa listaan näkyviin? Tuossa vanhassa listassa kun on varmaan paljon mukana sellaisia, jotka ei välttämättä edes kirjoittele enää. Että jos sopii, niin tietoja vaan sitten tänne, niin lisään listaan. =)
Hei! Minä voisin liittyä tähän neljännestä haaveilevien ketjuun :) ja mun tiedot voi laittaa listaan.Eli tyttö12/03, tyttö10/01 ja poika04/08
Uusi lapsi on ollut mielessä jo pitkään,mutta nyt vasta yhdellä kierrolla ollut ehkäisy pois käytöstä.Epäilen jo olevani raskaana koska viikon ajan ollut välillä huonoa oloa ja nyt monta päivää viluinen olo ja lämpö noussut jonkun verran.Pettymys on kyllä suuri jos kuukautiseni huomenna alkavat(niinkuin pitäisi).Jos eivät ala niin jouluaattona teen testin =) Ennen esikoista kärsittiin lapsettomuudesta kolmisen vuotta,mutta sen jälkeen raskaudet alkaneet tosi nopeasti.Hyvä niin :heart:
voi mitä tuonne kirjotinkaan! :LOL: korjaan: tyttö 12/03, tyttö 01/06 ja poika 04/08
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Eilen tein testin.. Ja tässä olen yrittänyt sulatella uutista.. Näkeekö teidän silmät saman kuin minun:


Kyllä ihan liian nopeasti tuli tuollainen uutinen.. Ja tässä mietin, että soittaisinko neuvolaan vasta tammikuussa? Vai pitäisikö jo nyt soittaa..

Mie oon ihan sanaton..
Onnea! :heart: Voi kun saisi itsekkin pian tuollaisen testituloksen!!
 
rakkaudesta äiti: Kiitos! :flower: Jospa siekin raskautuisit nopeasti.

--

Mie oon ollut ihan voimaton.. On kuuma/kylmä -olot.. Ja hirveä väsymys..
Tänäänkin on ollut ihan poikki, vaikka mitää en oo tehnyt.. Käynyt vain koulussa istumassa & väsymys taivaassa. Ihan kuin olisi kuumetta, mutta ei ole..

Tänään pitäisi edes tuo kylpyhuone pestä, ku saunan pesuaine on loppunut, enkä jaksanut sitä lähteä kaupasta hakemaan, mutta on niin voimaton olo, ettei uskokaan..

En jaksaisi lähteä pesemään, mutta pakko kai se on, ku ukolta saa murhaavia katseita, kun en ole siivonnut.. Tarkoitus olisi tänään tehdä myös tortut & raivausoperaatio suorittaa keittiössä..

Mutta, kun en jaksaisi.. Itkettää, tää saamattomuus/voimattomuus.. Hauska joulu tiedossa..

:'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
rakkaudesta äiti: Kiitos! :flower: Jospa siekin raskautuisit nopeasti.

--

Mie oon ollut ihan voimaton.. On kuuma/kylmä -olot.. Ja hirveä väsymys..
Tänäänkin on ollut ihan poikki, vaikka mitää en oo tehnyt.. Käynyt vain koulussa istumassa & väsymys taivaassa. Ihan kuin olisi kuumetta, mutta ei ole..

Tänään pitäisi edes tuo kylpyhuone pestä, ku saunan pesuaine on loppunut, enkä jaksanut sitä lähteä kaupasta hakemaan, mutta on niin voimaton olo, ettei uskokaan..

En jaksaisi lähteä pesemään, mutta pakko kai se on, ku ukolta saa murhaavia katseita, kun en ole siivonnut.. Tarkoitus olisi tänään tehdä myös tortut & raivausoperaatio suorittaa keittiössä..

Mutta, kun en jaksaisi.. Itkettää, tää saamattomuus/voimattomuus.. Hauska joulu tiedossa..

:'(
voi ku tuo kuumeinen olo ois raskausoire ku mulla sellanen tosiaan on ollut useamman päivän :D Voimia sinne! Onneksi aina ei niin puhdasta tarvi ollakkaan,mutta ymmärrän että joulun aikana haluttaa vähän laittaa
 
Voimattomuus on hyvinkin tuttua..piti viikonloppuna tehdä jouluvalmistelut,mutta sain possupiikistä kuumeeen ja siihen päälle tämä rakauden väsymys+oksetus :ashamed:
eli mitään jouluvalmisteluja ei ole tehty :ashamed:
Onneksi vieraita ei ole tulossa eli en siivoa mitään ;)
Ja lahjat,ruuat ja kuusen ehtii tässä iahn hyvin hommata :LOL: ei tule kiirekkään :LOL:
Hipsu ja möykky 9+0
 
no näin se mieli sitten muuttuu. en enää tiedä haluanko vai enkö sitä neljättä. ja samalla katsoin tuota meidän nuorimmaista joka tuhisee tyytyväisenä sängyssään ja oikein sydän muljahti, että onko ihan oikeasti meidän lapsikatras tässä?

oli vain niin pirun raskas odotus tuo viimeinen ja sitten vielä todella paha "allergiavauva" etten tiedä jaksanko toista samanlaista ja samalla mistä sen tietää, vaikka seuraava vauva olisikin "terve". valvoin joka yö vähintään kolme tuntia rasvaillen itkevää ja raapivaa vauvaa. huh heijaa. vasta nyt saan nukkua melkein joka yön heräämättä, poika täyttää tammikuussa 2v.

mutta kun olo on suhteellisen usein se, että meidän perhe ei vielä ole täysi. jäi oikeasti niin paha maku suuhun edellisestä raskaudesta että jotenkin toivoo hyvän muiston viimeiseksi. liitoskipuja oli alkuraskaudesta lähtien, ensimmäisen kolmanneksen jälkeen en pystynyt kävelemään kuin pari sataa metriä kerralla, maksa-arvot oli pilvissä, verenpaine aivan huikean alhaalla ja raskauspahoinvointi loppui vasta synnytyssalissa.

on siis vähän ailahtelevaa tämä minun touhu nyt, mutta josko se tästä taas selviää. :/ onneksi tulee joulu!!
 
Meillä myös tuo kuopus ollut paha allergikko,vieläkin viljat ja kananmuna pois käytöstä ja iho välillä hirveen huono :'( Vauva aika oli todella rankka koliikin ja allergioitten takia :ashamed: Nytkin pelkään että vauva on taas allergikko,mutta uskon että nyt kun tiedän mitä odottaa osaan suhtautua asiaan rauhallisemmin =)
Huono äiti olo on nostanut itselläkin päätään,kun vatasassa ollut paljon noita kohdunkasvukipuja ja väsymys ääretön..mies ja lapset jää täysin syrjään kun en vaan jaksa kun pakoliset hommat hoitaa :'( Mutta silti toive ja halu saada se nelonen on suurempi kun mikään negatiivinen puoli =) on olo että yksi meiltä perheestä vielä puuttuu :heart:
 
nyt en malta enään odottaa vaan lähden lasten kanssa apteekkiin raskaustestin ostoon ja toivon sydämestäni että testiin ilmestyy kaksi viivaa :heart: Tänään pitäis kuukautisten alkaa mutta ei mitään merkkejä niistä.Ei mahakipua,ei valkovuotoa eikä muitakaan tuntemuksia.yleensä tunnen selvästi et nyt ne alkaa.Pettymys on kyllä erittäin suuri jos tulee negatiivinen testi.nyt meen ja toivottavasti ei näy tuttuja apteekissa :D
 

Yhteistyössä