* NELJÄTTÄ kuumeilevat huhti/touko 2012 *

Tervetuloa joukkoon, jos kuumeilet neljättä lasta!!

Esittelethän itsesi meille muille, kun liityt seuraamme!

Plussatuulia kaikille mukana oleville!!
Torstai 31.5.2012:

nimim. (ikä)...............kp......... .........yk... lapset

Vaavihaave (24).........53/28 ................3 .........-04 -06 -09
Kokkeli(31 ).................11/25-28.............10.........P-01,P-03,P-06
Ananaskookos (27)........8/30..................3........T-04, T-05 ja T-09.
natusani (32)..............8/33-44 (?)..........7.........T-02 P-07 T-11
Ariell (32).....................9/28................................T, T, P
Emo4x? (27)..................6/25................2..........-05, -07, -10
PIKKUVIIKINKI................?/?...................1.............
Hellun Martta (31).............1/?..................6............T-00 T-06 P-11
Nimendi (24)....................1/29..............5.............-08 -09 ja -11

PLUSSANNEET:

Toukokuu 2012:
Santtu81
Äiti Maa (30)............................................9..........P-06 T-07 T-09
äitä79 (32).........................................................P-02, P-04 ja P-07

Huhtikuu 2012:
Wandii (32)...........................................2..........
Pikkumami85
Ikuinen Kuumeilija (22)..........................1............T-07 P-10 T-11

Maaliskuu 2012:
Korvapuusti (28) ...................................4 ...........T-06 T-08 P-10
Fourth Gift (35).................................................... -00 -01 -11

Helmikuu 2012:
Milleriina (34)........................................1.............-05 -08 -10

Tammikuu 2012:
Viinika


TAUSTALLA:

Leo81
ainomaija
Bulla
Tassutin
alanna

Plussanneet jatkavat (tämän pinon lisäksi )
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2121657-neljas-tulossa-huhtikuu/
 
Viimeksi muokattu:
Yritin napsia tietoja tuolta vanhasta ketjusta, mutta alkaa lapset olla nii nälkäisiä, jotta paree siirtyä keittiön puoleen.
Muutama uusi oli tullut, mutta en ny varma ollu keitä olivat ja haluavatko listalle. Ilmoitelkaa niin lisäilen listaan .
 
Mieki ehkä enemmän vielä täällä taustalla kuumeilen, kun ei vielä ole sitä yritystä päällä... Kiitos kuitenkin uudesta pinosta ja paljon paljon plussatuulia teille muille :) Meidän vauvatoive ei taida vielä edes vuodelle 2013 olla ajankohtainen. Miehenpehmitysvinkkejä otetaan vastaan ;)

ainomaija
 
Huomenta täältäkin :wave:

Minä tuonne listalle takaisin :D

natusani (32)................6(?)/33-44 (?)............6..........T-02 P-07 T-11

Sitä piti kysäsemäni, että miten teillä muilla keskenmenon kokeneilla niin tuo jälkitarkastus? Onko sitä ollut? Milloin? Missä? Ja oletteko kotona testaillut että testi näyttää negaa?

Meillä oli lääkäri sairaalassa sitä mieltä, että ei tuohon tarkastukseen välttämättä ole tarve, kun näytti niin "hyvältä" ultrassa tuo tilanne silloin pe (kaikki näytti olevan tulossa ulos). Sanoi kyllä, että voi yrittää omaan neuvolaan soittaa ja sinne varata ajan tai sitten yksityiselle. No minähän sitten pölönä eilen ostin kaupasta niitä halpoja liuskoja millä tätäkin testailin niin tänään aamulla se kyllä pärähti vielä ihan selkeästi plussaksi :ashamed:

Ja kyllä me vuonna 2013 kaikki omat pienet nyytit saamme :heart:

Mutta nyt tarvii mennä laittamaan nuorimmale aamupalaa niin päästään ulos tuonne ihanaan auringon paisteeseen :D
 
Mulle annettiin vain lappu missä tapauksisa pitää ottaa yhteys naistentautienpolille eli kohtutulehduksen oireet.
Ei mitään jälkitarkastuksia...
Tilasin eilen pinon raskaustestejä. Aattelin kerran viikos testata, koska näyttää negaa.
Tarkoitus olis heti aloittaa nyytin yritys projekti vuodelle 2013 :D

Ny pitäis keksiä tekemistä klo 15 asti. Nuorimmalla hoidossa vappupilskeet. Oli jotenkin outo viedä hoitoon, ku ittellä ei oo tänään työpäivää.
Jos vaikka siivois...näää. Kirja käteen ja majoittautua sohvalle vaakatasoon.

Plussatuulia kaikkille !
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Äiti maa
natusani: Ei mulle ainakaan jälkitarkastusta tehty. Np-ultra olis ollu samalla viikolla kun sitten ne uudet menkat alkoi. Terkka sanoi, et jos alkaa vuoteleen ihan hulinalla tai tulee kipuja niin sitten soitto polille. Muuta tarkastusta ei olis ollu. Testailin itse ja kyllä se plussaa näytti muistaakseni nelisen viikkoa ainakin. Niitten menkkojen jälkeen alkoi hiljalleen haaleta.

Nyt tässä kierrossa (?) olis ovistesti plussaa vaikka kuinka kauan, en tiiä olisko vieläkin, en jaksa ees koettaa. Tiiä sitten miksi. Raskaana en todellakaan ole..

Saako valittaa? No mä valitan nyt kyllä vaikkei saiskaan.. Just mainitsin, et vartoon viel hetken ennen kun gynelle.. No, en varronnu kun aattelin, et varaan ajan nyt, eihän sitä tiedä kuinka kauan siihen menee kun ajan saa. Soitin terveysasemalle :täti siellä, et joo kyllä sun täytyy neuvolan kautta aikaa varata.. Neuvolan ajanvarauksessa: Joo, kyllä sun tarvii aika terkkarin kautta varata..Hassua, kun kummallakin on kumminkin se yks ja sama lääkäri |O.. Sentään tää neuvolan täti lupas selvittää et kumminkautta tehdään ja soittaa kun asia selviää.. Toivottavasti muistaa..

Tämä alkaa olla aika turhauttavaa.

Ja ainomaijaOnko se miehen ihan totaali EI:n kannalla. Meillähän mies ei oikeastaan missään vaiheessa ole sanallisesti sanonut et okei, tehdään vauva. Joskus hiljaisuus on myöntymisen merkki :D. Kyllä ihan vallan hyvin tietää ettei ehkäisyä ole aikoihin ollut käytössä. Kolmosenkin kanssa taidettiin tehdä niin, että asiasta puhuttiin aikansa ja oltiin puhumatta kunnes ilmoitin, et noni, pillerit loppu, enkä hae uusia.. :LOL:
 
Jälkitarkastusjutusta sen verran että ystäväni sai keskenmenon pari kuukautta sitten, hänen täytyi käydä jälkitarkastuksessa mutta jospa se on jotenkin tapauskohtaista tms.

Täytyy huomenna aamulla testailla ennen hammaslääkäriä, vaikka ei kyllä yhtään sellainen olo ole että raskaana olisin. Huomenna siis kp 30/dpo 15.
 
Äiti maa Meillä siis tilanne se, että mies on kyllä sinänsä ihan suostuvainen vielä neljänteen, mutta ajoitus on hänen mielestään nyt huono. Haluaisi alkaa yrittämään vasta n. 3 vuoden päästä, jolloin nuo meidän nykyiset lapset olis "riittävän isoja". Mutta mies siis itse vastaa ehkäisystä (kumit & varmat päivät), minä oon ilmottanu, että olen valmis vauvan yritykseen vaikka heti. Ehkäpä hänkään ei sit ihan kolmea vuotta jaksa odotella, toivotaan ;)
 
ainomaija:No ompas se sitten kinkkinen, toivotaan ettei ihan niin kauaa sitten jaksaisi itsekkään odotella :). Minkäikäisiä teilti nyt löytyy?

Jep, soitti ne sitten sieltä. Perjantaina saan soittaa gynelle ja siinä sitten sovimme mitä tehdään vai tehdäänkö mitään.

Ananaskookos:Tilanneselvitystä :D
 
Täällä kp 1/30 ja yk 2. Ja terveiset hammaslääkärin odotushuoneesta

Muoks. Siis aamulla pyyhkiessä vähän vaaleanpunaista limaa mut nyt taas ei mitään. Eli en tiiä onko sitkään kp 1 vai mitä tää nyt on. Ei mulla ikinä oo ollu mitään ihme epäselvyyksiä näissä jutuissa ennen.
 
Viimeksi muokattu:
Tervehdys pitkästä aikaa..Mulla muuten kp 19... Ollaan oltu ilman ja ei olla oltu ilman, mutten tärppiä odota edes vahingossa tähän kiertoon.. Ja mut saa panna taustalle.. Pois en halua.. Joka päivä teidän kuulumisia kuikin....
 
Jessss mä sain negan !! (Harvoin sitä on negasta onnellinen ollu)
Oli pakko testata postin tuoma testi ja selvä nega tuli, vaikka tyhjennyksestä on vasta viikko.
Nyt vaan odottelen tip-tip-tipatonta toukokuuta, jotta saan ruveta kärkkymään sitä plussaa :)
 
Tonne mun kohdalle sais iäksi laittaa 30v. Huomasin sen vasta itsekkin :D kk sitten tuli pyöreitä juhlittua.

Kokkeli:Jee! Onnea negasta! Todellakin tiedän, et se on tuossa kohtaa lähes yhtä odotettu kun plussa. :) Hienoa!

bulla::heart:
 
Joku oli testaillu apteekin testillä haamua. Mun mielestä mur-mur jossain kirjoitti, että jotkut saa sillä aina plussan ja itse voin vahvistaa kuuluvani tähän naisryhmään jo kolmen testin perusteella. Siis joka helvetin tikkuun!!! Se tulee noin 15-20 minuutin kuluessa eli pikkuisen jälkeen kontrolliajan, joten eihän se oikea plussa ole, mutta ei se minusta noinkaan sais mennä. :mad:
Mun ihku terkka lupas ultrata ensi keskiviikkona, tosin vatsan päältä ja viikkoja silloin 8+0, joten en tiiä näkyykö mitään, mutta voi kun toivoisin, että jo näkyis. Lupaili jo sitäkin, että jos ei sykettä nähdä, niin hakee lääkärin tsekkaamaan alakautta. :) Mun terkka on niin paras! :heart:

Voi kuin toivoisin kaikille plussia täällä! :wave:

Wandii 7+1 (jakokoajanhuonoolo...)

Ja määä ooon 32, täytän vasta kuukauden päästä 33, eli ehdottomasti en vielä. ;)
Oikein säikähdin itekkin, että Häh, täytänkö mää jo 34!!!!! :O :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: äitä79
Wadii oot kuiteski vaan unohtanu tuon yhden vuoden välistä :D
Peukut ja varpaat pystys ultraan.

äitä79 Tervetuloa joukkoon.

Toi lista on varmaa vielä vähä sekasi. Yritin salapoliisi työllä kurkkia muista ketjuista jo listalla olevia. Jokku varmaan tippuu viimeistään silloin, ku kp:t huitelee tonnis...
 
Viimeksi muokattu:
Minut voi poistaa listalta. Ei ole aikaa kirjotella täällä, ja taidan muutenkin siirtää ajatuksia välillä muualle. Vauva edelleen toiveissa kuitenkin :)
Tsemppiä ja paljon plussatuulia kaikille neljättä kuumeileville!
 
Perjantai huomenta :wave:

Onnea Kokkeli negasta (on tää vähän nurinkurista ;) ) Mutta toivottavasti kohta saisi taas plussaa!!

Soittelin eilen neukkulaan ja ihmettelin tätä mun omituista vuotoa. Ohjeeksi sain seurata omaa vointia (esim. kipuja ja kuumetta). Jälkitarkastus nyt varattiin toukokuuhun ja kyseltyäni tuosta kotona testailusta niin terkka sanoi, että ensi vko:lla voisi olettaa olevan jo nega, no sinne asti sitten venaillaan :ashamed:

Eilen oli todella surkea päivä, joka asiasta tuli itku ja kiukku :'( Illalla juteltiin miehen kanssa niin yllättäin hänkin siinä "avautui" että hän ei kyllä täysin voi ymmärtää sitä mitä minä olen kokenut, mutta todella pahalta tämä on hänestäkin tuntunut. Oli jopa työkaverinsa kanssa jutellut tästä tilanteesta ja se on jo paljon :O

No toivottavasti tänää on parempi päivä, ainakin ilmakin on jo paljon parempi... aurinko paistaa :D Nyt positiivisin mielin viikonlopun viettoon ja leipomaan keskimmäiselle kummitytölle synttärikakkua huomisiin juhliin ;)

Hyvää viikonloppua kaikille (ja äiti maa mikäs sulla siellä tilanne??)
 
natusani: Hassu tilanne :D. Soittelin aamulla tosiaan tälle gynen hoitajalle ja kerroin koko homman. Hän laittoi minulta sitten soittopyynnön viralliselle lääkärille ja sitä tässä nyt odottelen, et soittaa.. Ja kuinkas sitten sattukaan, nyt se täti sitten tekee tuloaan!.. Reilu 2 vko myöhässä kylläkin, mutta tiputtelee siihen malliin, et huomenna varmaan on hanat auki. Saa sitten tähdä mitä se lääkäri meinaa. Tää hoitaja ainakin puhui keltarauhastymäyksestä :LOL: lääkäri tietty voikin olla ihan toista mieltä..

Mukavat viikonloput sinnekkin ja kaikille muillekkin! :)
 
Lääkäri soitti: Verikokeisiin käski mennä, kilpirauhasjutskat mitataan ihan vaan sen pois sulkemiseksi. Se kyllä jotenkin jännästi sanoi, että silla saattas olla vaikutusta asiaan, muttei kuulemma 100% varmuutta edes kai ole. Sitten katsotaan taas asiaa eteenpäin. Huolissaan ei kuulemma tarvi olla mistään.. Ajan sain kyllä sitten vasta 9.5 koska siellä labran sivuilla oli, et jos se kilpirauhasjuttu otetaan niin, ennen klo.10 on mentävä ja vapaa aika oli sitten vasta sillon..
 

Yhteistyössä