Neljättä kuumeilevat talvella 2013-2014

Mites omppuf, onkos tuntemuksia?

Hui marrasmasulla taas jo ovis tulossa, joskus tuntuu että lyhkäsessäkin kierrossa on etunsa :)

Ittellä kp10 ovis kait joskus viikon päässä, mutta nyt sitten vaan Pitäis vältellä kurjaa tavallaan :(
Ei oo ovistestejä enkä osta oon vaan ja leijun nää pari kiertoo en oo seurannu päiviä äsken katoin ku kävin Tossa meidän listalla kattelemassa missä muutkin menee.

Sen kyllä päätin että jos mies tekee alotteen ni sanon etten tiedä onko huono vai hyvä aika kuusta koska en aio kehoani tarkkailla tai päiviä laskea jos jotain tulee tolla kaavalla tehtyy ni sit tulee, tuskin siitä mitään seuraa kun ei oo yrittämällä eikä ajottamallakaan seurannut :( vokotella en kuitenkaan aio :D .

jeps, mukavaa viikkoa ja tsemppiä kaikille :)
 
Ehkä Se marrasmasun ovulaatio toimii ukon liikkeiden mukaan? :D:D:D:D
Meinaan että viimeks parilla päivällä aikaistu niin ehkäpä nyt myöhentyy... Heti vaan kimppuun, kun kotiutuu ;) eikös vaan?
Koskas on tulossa ja mikä on sun ovulaation viimesin kp. Jolloin ollut?
 
Hymiö testiin, joten huomenna ovis enkä voi olla iloinen :( Myöhään su iltana sextailtu viimeksi, joten jos ei ole supersimoja on turha odotella mitään tässä kuussa...

Tervetuloa vauvahaave! Jos haluat niin laitatko hieman tietoja niin voin lisätä sut etusivun listalle?
 
Eli uutena liityn porukkaan. Ikää tällä hetkellä 34v. Lapset on tyttö -10, poika -11 ja enkelityttö -13. Neljännestä kuumeillaan. Enkelitytön odotuksen piti olla viimeinen meille mutta nyt tuli kaipuu kun syli tyhjä. Eilen tosiaan otetiin kierukka pois eli tää on sit yk 1.
 
Kiva vauvahaave kun tulit mukaan, nyt en ole enää uusin porukassa :p Olen pahoillani tyttären menetyksestä <3 Meille syntyi enkelitytär -12 (rv 22+5), eli oikeastaan tässä kuumeillaan jo viidettä.

Tilasin nyt kuitenkin niitä ovisliuskoja :D Ensi viikolla jos alkaisi niiden kanssa sitten leikkimään. Miten sitä onkin taas päästänyt itsensä tähän tilanteeseen, vielä hetki sitten olin tiukasti sitä mieltä että ei enää vauvoja meille. Mutta onhan tämä omalla tavallaan taas hirmuisen jännää ja kutkuttavaa :)
 
KAS
Aina välillä pitää teitäkin käydä kurkistelemassa. Poistuneet on korvattu =) Toivottavasti tämä vaihtuvuus pysyisi hyvässä tahdissa "oikeassa" järjestyksessä.

Mä odottelen ekaa neuvolaa, joka on ensi tiistaina. Tuskinpa siellä mitää uutta sinänsä, mutta sitten saapi varailla ultra-aikaa.

Plussatuulia kaikille.

KAS 8+5
 
Hiljaista on ollut. Itsellä ollut niin paljon ohjelmaa, että en ole yhtään ehtinyt täällä käymään.

Pitäisköhän tuo meidän otsikko jo vaihtaa kevääksi? On jotenkin lohdullisempaa ajatella jo kevättä kun tämä talvi on ollut mitä on.

Mulle vois tonne etusivulle laittaa kp 9/27

Kuinka julkisesti olette kuumeilevia? eli moniko tietää sukulaisista, ystävistä että kuumeilette neljännestä? Meillä ei tiedä kukaan, eikä ole tarkoitus kertoakaan. Plussan jälkeenkään emme kerro ennen kuin its sitten kyselevät. Jotenki sillä haluaa suojella itseään, että kukaan ei tiedä jos jotakin sattuukin.
 

Yhteistyössä