Neljättä odottavat

Tiukun äiti :hug: Meilläkään anoppi ei edes yrittäny esittää iloista! Sai se lopuksi sanottua onnea, mut naama kyllä kerto, että uutinen ei oikeen iloinen ollu.Sitä nyt vaan huoletti, että hänen poikansa joutuu tekemään enemmän töitä.Ja kun mä sanoin, että mullahan nyt tulot tuplaantuu ja ylikin,niin se vaan sano totuttuun tyyliinsä, että älä valehtele! Kiva ihminen...Sitä vaan risoo kun sillä ei ole meidän perheen asioihin mitään puuttumista.Että ihan ite osataan päättää asiamme.Ja kun sillä ei ole töitten lisäksi mitään elämää niin meidän lasten pitäis olla siellä jatkuvasti mummua viihdyttämässä! :/
Mut mun vanhemmat on onneks ihan mielissään! Eivatkä ihmettele miten pärjätään. Hassua kun oon aikalailla ite hoitanu lapset aina niin anoppi pitää jotenkin ressukkana,joka ei osaa mitään tehdä...

Kävin maanantaina ottamassa sikainfluenssarokotteen. Ei ole tullut mitään oireita,paitsi rokotuskohta kädessä on ollu kipeä.Pienin saa rokotteen vasta kolmen viikon päästä ja koululaiset neljän! Ehtiiköhän? Meilläpäin on jo epidemia päällä...

Täytyy lähteä viemään eskarilainen ja sit ehkä mennään kerhoon(jos sitä uskaltaa...)

Mansikkamäki ja toukkis 22+6
 
Tiukun äiti :hug: Ikävää tuollainen vastaanotto :|

Täällä edelleen yhtenä kappaleena ollaan vaikka kovasti jo toivoisi synnärille pääsevänsä. Ei kai tässä voi kun odotella, ei onneksi enää kovin montaa viikkoa voi kestää :)

Eipä tässä ihmeempiä omaan napaan. Muiden kuulumisia odotellessa =)

Säde ja poitsu 39+4
 
Heippa!

Säde jaksuja viimeisille päiville :hug: Ensviikolla jo sulla varasti nyytti kainalossa :heart:

Tänään oli rakenneultra ja kyllä siellä kaikki oli kuin pitikin =) Pikkanen vastasi juuri viikkoja ja oli aikasta vilkkaalla tuulella, näytti jopa mamulle kieltä mitä kätilökin nauroi :D
Kätilö kun kysyi ennen ultrausta et haluaisinko tietää kumpi niin totesin et en halua tietää et pääasia et kaikki on hyvin ;) töistö kotiuduttua mies kyseli et jos olisi ollut mukana niin oisko hän huomannut poitsulla pallukat :eek: Se siis selkeesti odottaa sitä poikaa mitä tähän mennessä ei vielä olla saatu ;)
Huomenna saan jo sen possurokotteen, tänäaamuna tuli tekstari et mahis jo saada et olivat aikaistaneet ;) Tarkistin sit asiaa vielä et kun olen niin flunssanen ja tukossa et onko estettä mut jos ei kerta kuumetta niin ei estettä eli hiukka kyllä jännittää :ashamed:

jaahas, taidan hetkeks mennä telkkarin ääreen ;) jaksuja kaikille :hug:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 20+5 :heart:
 
Heippa!
Täällä aamulla saatu "possupiikki" Sitä ennen anoppi jo ehti soittaa mulle et olinko illalla katsonut telkaa jne. Totesinkin et het kun täältä kaupasta pääsen niiin olen menossa hakee et kyllähän noista höyrytään mutta kukaan ei puhu et mitkä vaikutukset on sit jos sen possutaudin saa ja joudut siihen lääkitykseen, mitkä on sit seuraamukset :eek: Oli sit ihan hiljaa ;)
Mä olen edelleen tosi nuhanen mikä ei ollut este saada piikkiä mutta terkka kuitenkin kirjoitti mulle saikun kun sanoi et tää piikki voi nostaa sen kuumeen illalla ja käsi tulee kipeeks et parempi et menen vasta maanantaina töihin kokeilemaan :ashamed:
Pikkuneitikin rokotettiin sit samalla vaikka olisi vasta saanut sen 18pv mut kun olivat aamulla sekoittaneet sen yhden pullollisen niin sano et jos ei sit tulekkaan montaa rokottamaan ihteään niin menee hukkaan sit koko aine. Hänen mielestäään parempi et molemmat saa sit samaiseen aikaan :)

G: Teillä, joilla myös näitä pieniä (2-3v) niin mulle puhuttiin siitä kausi-influenssarokotteesta et sen voisi antaa myös mut sanoi et jos otan sen pikkuneidille niin antaisi sen ensviikon perjantaina kun mulla neuvola, oletteko ajatelleet sen ottamista. Itselleni ei ole tullut edes mieleeni koko asia ja sanoinkin miettiväni asiaa :/ Onko tuosta kausiflunssasta nyt haittoja tän ikäisille?

Mukavaa tulevaa pyhäinpäivää kaikille ja Jaksuhalit :hug:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 20+6 :heart:
 
Moips!

Säde Ootkohan jo jakaantunut :D
Jos et niin pian ainakin :heart:
Vielä voimia koitokseen, jos on vielä edessä :hug:
Tai jaksuja vauva-arkeen, jos on takanapäin :D

äiti vm70 Onnittelut hyvistä ultrakäynnistä/ kuulumisista :)
Mä saisin tuon rokotteen ensi perjantaina, kun on seuraava neuvolakäynti.
Tuuthan kertomaan tuliko siitä mitään oireita.
Minuakun vähän pelottaa se rokote :ashamed:
Nuo minun lapsoset eivät ole ikinä saaneet sitä kausi-influenssarokotetta, joten ei ole siitä kokemusta.
Siis ihanko oikeesti sen rokotteen saa jos on nuhaa. Mites jos on yskää? :ashamed:
Mulla kun on vieläkin inhottava yskä ja nuha (ja sen takia korvakin ihan tukossa :( )

Mullehan neuvolatäti veikkas poikaa, sillä perusteella etten ole oksennellut :D
Sen näkee sitten, kun vauveli syntyy..

Mun äiti soitti tänään muuten, ja pyysi meitä huomenna heille syömään :eek:
Mikäköhän juttu tuo oikein on. Ei olla käyty pitkään aikaan mun vanhemmilla "syömässä" :ashamed:

Hyvää yötä ja kauniita unia kaikille!
Tiukun äiti ja masumatkaaja 30+1 :heart:

Musta tuntuu että maha on yhtäkkiä kasvanut. Liikkeetkin tuntuu selvästi ja näkyy, sekä kävely on hankaloitunut. Olokin tuntuu "raskaanaolevalta" :D
 
Huomenta!

Tiukun äiti mulla rokotteesta ainoa oire et illalla vasta käsi hieman kipeä ettei pystynyt kunnolla nostelee pikkuneitiä, ei noussut kuumetta ;) Lisäks et hartiat ja niska tuntui hiukan jäykältä jossain vaihees mut meni nopeesti ohi eli en tietäis rokotetta saaneenikaan jos käsi ei olisi hiukan arka eli oireet aikasta yksilöllisiä ;)
Rokotteen saannillille ainoa este on kuume ja kova kananmuna-allergia. Neuvolassa varmuuudeksi mitattiin multa lämpö ennenkuin pistettiin.
Hienoa jos äitisi on pyytänyt teidät syömään, jos olisikin sovinnon ele :) Tulehan kertomaan miten kävi sit kun jaksat ja ehdit. Toivotaan ainakin että ihan hyvällä tarkoitti :hug:

Edelleen mietityttää tuo kausi-influenssarokotteen otto pikkuneidille, jotenkn tuntuu turhalta kun ei kuitenkaan ole missään päiväkodissa tai vastaavassa hoidossa et voisi sieltä herkästi saada. Itse en koskaan ole kyseistä rokotetta itselleni ottanut ja eikä normi flunssaa pahempaa ollut eli taidan kallistua sen etten edes pikkuneidille ota, eiköhän tuo possupiikki riitä ;)

Eilen tein piparitaikinan, tänään leivotaan pipareita kaikkien neitien kanssa :xmas: Kinkku paistu viimeyönä uunissa eli meillä ns. "pikkujoulu" ilman lahjoja :D Kinkku tuli ostettuu sillä kun alle 2?/kg ja saapi hyvin leivänpäällystää ;)
Mä niin rakastan joulunalusaikaa kun saa alkaa laittaa ulos ulkovaloja, poltella kynttilöitä jne. Eilen illallakin polteltiin takan reunalla kynttilöitä :)

Nyt mentävä jatkamaan eilen kesken jäänyttä siivousta, tiskivuori odottaa :ashamed:
Jaksuja kaikille :hug:

Ävm70 ja "pikkukakkonen" 21+0 :heart:
 
Täällähän minä vielä olen, mihinkäs minä vielä olisin päässy :LOL: Kovasti jo haluais päästä synnärille, vauva painaa niin ikävästi jo.

Torstaina kävin neuvolassa, viimeisessä sellaisessa ainakin toivottavasti =) Kaikki oli hyvin ja vauva oli tooosi alhaalla, alemmas ei kuulemma enää pääse kuin syntymällä et ihmekös kun painaa. Yllätyksekseni sain sen rokotteen, luulin etten ehdi saamaan. Muuta oireita ei itselle ole tullut paitsi käsi on ollut tosi kipeä :| Piti eilen ottaa ihan särkylääke kun mitenkään päin ei käden kanssa ole hyvä, vasemmalla kyljellä nukkumista ei ole voinu ajatellakaan. Tänään jo hieman helpottanut et eiköhän se tästä mene ohi.

Äiti vm70 Mukava kuulla et kaikki oli hyvin rakenneultrassa :heart: Täälläkin oli puhetta siitä kausi-influenssarokotteesta mut itse en oikein osaa sanoa juuta enkä jaata asian puolesta.

Tiukun äiti Jospa se olisi joku sovinnon tapainen se kutsu syömään kuten äiti vm70 myös arveli, toivotaan ainakin!

Säde ja poitsu 39+6
 
Äiti vm70 mukava kuulla että ultrassa kaikki hyvin =) Itse kysyin silloin ultrassa sukupuolta,mutta eipä näkynyt kun napanuora meni jalkojen välistä...Olen tosin harkinnut sitä 4D-ultraa...niin houkuttais mennä,mutta kun se maksaa aika paljon...
säde83 Ihanaa sulla on kohta nyytti kainalossa...onnea matkaan :heart:
Tiukun äiti Mulle tuli kans rokotteesta käsi kipeeksi,mutta paljon vähemmän kuin pelkäsin...ja hiukan punoittaa tuo rokotuskohta,ei muuta!
Mun pitäis mennä ens viikolla sokerirasitukseen...plaah! Ja sit seuraavalla viikolla olis lääkärineuvola...ihan mielenkiintoista kuulla onko paikat kiinni kun on muutamaan otteeseen supistellut...mutta tuskin ne mitään on alakertaan vaikuttaneet,eikä vielä kyllä tarviikkaan!
Mukavaa halloweenia kaikille :)

:wave: -mami09- 27+1 :wave:
 
Pikkasen luin juttujanne. Mukavaa että on tällänen porukkakin koottu. :)
Olen 27v äippä ja meillä on siis 3 poikaa. (plus kohtuun kuollut esikoinen 6/2003 rv 41,poika hänkin). Odotan nyt neljättä(puhun neljännestä kun en jaksa kaikille selittää että on viides raskaus menossa) ja la olis 26.5.2010.
Meidän pojat on syntyneet 2004,2006 ja 2008.
Ja aah..tämä raskaus se vasta on nostanut aika monen karvat pystyyn..mikä kumma ihmisiä vaivaakin,ei tää oo keltään pois et meille tulee lisää. :)

Yksi kamu sano jo kolmannen jälkeen,että jumala sanoi,täyttäkää maailma lapsilla,mut ei se ihan tota tarkoittanut. Ja nyt kuulin siltä ihan saman lauseen TAAS!! Se on kade,tiedän sen kun ei heille ole kuulunut toista..sanoinkin et turha alkaa mua mollaamaan siitä et sikiän helposti!
Eilen kerrottiin miehen vanhemmille vasta..muut jo asian tietää. Viimeks jo ukko sai kuulla puhelimessa haukut isältään,tosin appiukko oli silloin juonut. Nyt kun ei voi juoda(hoitaa vaimoaan jolla aivosyöpä ) niin ei uskaltanut varmaan sanoa suoraan mitä ajattelee..no samapa tuo..oma on asiamme! :)

Mutta..kyllä sataa näköjään paskaa niskaan mitä enempi saamme lapsia..enkä varmaankaan ole ainoa???

 
Laitan nyt tämän saman tekstin kuin tuolta toisesta pinosta;

saa nähdä miten meidän odotukselle käy, hetki sitten pyyhkiessä verta paperiin..
Ei mitenkään paljon, mutta nyt kyllä pelottaa.

Eihän toki tämä VÄLTTÄMÄTTÄ mitään tarkoita, mutta ensi yö taitaa mennä valvoessa.

Voi kun jaksaisitte pikkuiset!

NH & nöpöset? 9+0 (oikeasti 8+6 vielä tämän vuorokauden puolella)
 
Huomenta!

Ihanaista marraskuuta kaikille :xmas: Täällä alkaa jo joulu nostamaan fiiliksiä ainakin itselläni ;) Piparitaikina odottaa jääkaapissa jonka jo perjantaina tein eli tänään pitäisi leipoa neitien kanssa ;)

äiti ja 3poikaa Tervetuloa ja onnittelut :flower: Kovasti jaksuja noihin typeriin kommentteihin :hug:
neljäshaaveissa Toivotaan että harmitonta javuoto jo loppunut :hug: Tulethan kertomaan kuulumisesi kun jaksat :hug:

Huomenna pitäis mennä pitkästä aikaa töihin, onhan tässä lorvailtu taas 3vkoa kun saikkua ja kesäloma :ashamed: Flunssa alkaa jo pikkuhiljaa helpottaa, onneks ;) Käsi kyllä edelleen kipeä sen possupiikin jäljiltä jonka perjantaina sain mut eiköhän sekin tokene parin päivän sisään jo ;)

Jaksuja kaikille :hug:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 21+1 :heart:
 
Moips!

äiti ja 3poikaa Tervetuloa mukaan :flower:
No mun vanhemmat ja sukulaset eivät ainakaan hirmuisesti ole ilahtuneet tästä, eivätkä edellisestä raskaudesta. Sen takia en kertonut. Ja mun äitihän sai vasta tällä viikolla selville, että olen raskaana..
Ei tosin ole kukaan onneksi tuosta "maan täyttämisestä" sanonut.

Kuiskaten Voimia tulevaan koitokseen :hug: :)

neljäshaaveissa :hug: Toivottavasti olisi vaan harmitonta tuo vuoto ja pian lakkaisi :hug:

Kaipa mä tuon rokotteen sitten uskallan ottaa :)
Tosin on tässä vielä perjantaihin aikaa muuttaa meltä.

Eilinen kyläily sujui ihan hyvin. Mentiin junalla ja saatiin kyyti takaisin.
Sain nukkua tytön kanssa päiväunetkin. Eikä mun äiti mitään pahaa sanonut :)
Kyseli vaan mihin laitan tytön nukkumaan, kun vauva nukkuu.
(nukkuu vieläkin mun vieressä) Olen miettinyt jos esikoiselle ostais "isojen poikien" parvisängyn. Sinne alas sais koulupöydän yms.. Esikoinen menee ensi syksynä siis kouluun. Nythän nuo pojat nukkuvat tuossa kerrossängyssä. Jos tuo keskimmäinen menisi nukkumaan kerrossängyn "ylös" ja pimu sitten alas.. Pitää miettiä :) Ja ehdotuksia otetaan sitten vastaan :D

Mulla rupesi ihmeellisesti tulla viiltävää kipua tuolla "mahan alapuolella" :ashamed:
Siis keskellä. Ihan kun olisi joka jollain terävällä piikillä pistänyt "mahan läpi".
Enkä pystynyt sitten kunnolla kävelemäänkään :ashamed:
Anteeksi epäselvä selostus.
Mitäs tuo voisi olla? Niitä liitoskipuja? Kun nuo tuntuu ihan erilaisilta, kun aijemmat "kipuilut"..

Aurinkoista päivää ja hyviä vointeja sekä jaksuja kaikille! :hug: :heart:
Tiukun äiti ja masumatkaaja 30+3 :heart:
 
Uusi varovaisesti ilmoittautuu joukkoon mukaan, eilen tein testin ja haalean viivan sain. Vieläkin hieman vaikea uskoa todeksi kun ei vielä ehditty edes yritystä aloittaa, mutta kai se on vaan koitettava uskoa..

Itse olen 29v (kohta 30v) äippä. Perheeseen kuuluu myös mies 32v ja kolme suloista lasta: poika 2004, tyttö 2006, poika 2008.

Meillä tilanne siis niin tuore vielä ettei asiasta ole kenellekään vielä kerrottu eikä varmaan ihan heti kerrotakaan kenelläkään. Taustalla 07/2007 keskenmeno viikolla 13, joten sen viikon yli ensin päästävä. (Tosin masu varmaan pullahtaa esiin jo ennen sitä mutta kysykööt sitten jos kehtaavat ;) ).

Ai paitsi että neuvolassa esikoiselle pandemiarokotetta ottaessa (kuuluu riskiryhmään) mainitsin todennäköisestä raskaudesta ja hän tarjosi piikin minullekin saman tien. Parempi kuulemma mitä aikaisemmassa vaiheessa ehtii ja ensi viikolla pitää sitten soittaa kun nyt plussa tuli niin kuin jo epäilinkin. =) Ei muuten tullut kummallekaan meistä mitään muita oireita kuin lievää arkuutta pistokohdassa.
 
Hei taas uusille ja vanhoille tutuille :D Pikasesti kaaoksen keskeltä huikkaan ; Vasta-aineet pysyneet ennallaan, kontrollikokeet kuukauden välein. Sokeriarvot ei meinaa pysyä alhaalla :ashamed: . Sairaslomalle jäin äloman alkuun supistelujen takia ja väsymys on valtava.

Rokotteen otin ti ja valvoin monta yötä miettiessä sitä ennen. Laitoin vaakaan oman+vauvan hengenmenetyksen tautiin ja mahdolliset rokotteen haittavaikutukset niin valinta selveni huomattavasti. Ensin huimasi ja käsikin kipeytyi vasta illalla, mut tää päänsärky jatkunut siitä asti. Veikattiin neuvolantätin kanssa et mun pehmyskudosreuma siitä tykkäsi huonoa. Kyllä tästä selviää.

Jos joku mulle jotain tuumaa perhekoosta/lapsien lukumäärästä niin valaisen ko. henkilöä raskaushistorialla. Useimmilta hymy hyytyy kun tuumin tämän olevan 10.raskaus, et keskenmeno % miltei 70. Eipä niillä sen jälkeen irvailemista. Isännän työtoverit olivat tuumineet, että vasta viidennestä saa heimopäällikön nimen... :D
 
Huomenta!

Anteeks, nyt ihan vain omaa napaa :ashamed: Tulen sit myöhemmin kommentoimaan kun saan ensin itselleni varmuuden et kaikki ok :ashamed:
Täällä eilen takana kamala työpäivä vaikka olikin todella hiljainen mutta kun vähäänkään kumartelin nopeasti ottamaan milloin mitäkin mistä vetolaatikosta niin supisteli aivan jatkuvalla syötöllä sit :( Välillä tuntu et just tulee myös oksu, olo oli kyllä tosi kamala.... Sinnittelin 6 asti ja sit sovinkin tästä päivästä et joka tuli päästää eilen mut kotiin niin tulee tekee mun aamuvuoron, ja illaks sain meidän toisen kokin et nyt 8 aikaan soitan neuvolaan et josko saisin lekuriaikaa vaiko pitääk nyt sit tuonne äippäpolile lähtee...
Helpotti kyllä kotona kun pääsi lepäämään. Viimeyö menikin heikoilla unilla kun sit miettinyt tässä kaikkea, jotenkin niin pelottaa :'(

Ävm70 ja "pikkukakkonen" 21+3 :heart:
 
Possurokote otettu tänään. Samalla sain kuulla vauvan sydänäänet ekan kerran. :) Heti kuului. Mulla ultra ens ti ja toka neuvola sit ens to,et ihan kiva kun pääsin nyt kuiteskin kuulemaan äänet. :)

Äiti vm70 Toivottavasti kaikki ok.. :hug:


Mun synnytys sairaala on muuten TAYS..En sitä ole muistanut mainita!
 
En pinoon kuulu, kurkkimassa vain oon...

äiti ja 3poikaa
Pakko kysyä että ootko mahollisesti kirjotellu täällä toisella nimimerkillä aikasemmin semmosessa pinossa ku vauvakuume mutta ei vielä? :D
(Sitä nimimerkkiä en tähän laita jos sen salassa haluat pitää )
Kuulostat niin tutulta niin piti kysästä :D

*Talvicci ja PikkuMurikka 2vko3pvä* :heart:
 
Talvicci jeps..olin kyseisessä pinossa kun kuumeilin kolmosta :D.. Nicin vaihdoin nyt kun nelonen ilmotti tulostaan kun en halunnut et kamuni jne jokka täälä pyörii sais heti kuulla et odotan! :)
Teillä on näköjään pikku tuhisija talossa..onnea kovasti!

Laita vaikka yv:tä jos haluat jutskata lisää!? :)
 
Jospa minäkin tänne puumerkkiä jättäisin, niin ihanalta tämä pino vaikuttaa :heart: :heart: :heart: :heart:

Meillä on myös kolme poikaa 2004, 2006 ja 2008 syntyneet. Hyvin siis sopii tämä neljäskin sarjaan; la on 30.6.2010. Ja eiköhän se ole poika tämäkin. Itse olen 32v ja asustellaan Pirkanmaalla. Mulla myös takana yksi km, joten viides raskaus varsinaisesti menossa, mutta neljäs lapsi tulossa.

Aivan innoissani olen tästä neljännestä tulokkaastakin! Jää varmaan meidän viimeiseksi lapseksi, joten aion ottaa kaiken ilon irti jo raskausajastakin. Mm. ensi viikolla menen alkuraskauden ultraan yksityiselle. Aiemmissa raskauksissa olen ollut liian pihi :whistle:

Bonus 5+6
 
Kiitos äiti ja 3poikaa :hug:
Hetki sitten kotiuduttu tuolta lekurineuvolasta ja turhaan mä viimeyön suht valvosin ja mietin :ashamed: Kyllä kaikki oli hyvin, ei ne supistelut olleet tonne mitään tehneet :)
Lekuri kirjoitti tästä tuonne 11pv.n saikkua kun ei voi kuulemma kirjoittaa enempää vaikka kuinka tietäisi ettei enää pysty töihin muttä kun viikkoja niin vähän :/ Haetaan sit uutta mut typerää ja tuskauttavaa tää on itselle että esimiehellekkin kun lyhyitä pätkiä ja tänään juuri aamulla puhuin esimieheni kanssa puhelimessa et musta ei ole enää töihin, kumpikin tietää sen :ashamed: Seuraava neuvola jo sit ensviikon perjantaina eli 13pv ;)

Tervetuloa ja Onnittelut Bonustehtävä :heart: :flower:
Palaillaan, jaksuja kaikille :hug:
Ävm70 ja "pk" 21+3 :heart:
 
huomenna olis sit eka neuvola.sinne meen nuorimmaisen kanssa.
isommat on koulus ja hoidos.
kunpa vaan poika jaksais yli tunnin olla kunnolla.
jos ei niin onneks voi soittaa äiteen hakemaan pojan.

tänään sit jyräs yli eka pahoinvointi kohtaus.ja siinä kun samalla oli pääkipee niin
en todellakaan olla tilanteen herra.
outoo on sekin ku muissa raskauksis pahoinvointi kohtaukset ja häjy olot on alkanu
9 viikon jälkeen.ny häjy olot on kiusannu pari viikkoo jo.kuinka erilaisia raskaudet voi ollakkin.

mut ny syömään ruokaa ku alkaa taas nousemaan häjy olo.
 
Moi!

toiveissa4 ja Bonustehtävä Tervetuloa mukaan ja onnittelut plussista! :flower: :heart:

äiti vm70 Ihana kulla, että kaikki on hyvin :)

mamma84 :hug:

Mä en sitä rokotetta saakaan :(
Rohkaistuin ja menin tänään lääkärille tän hirveen yskän/ kurkkukivun takia.
(kiitos yhden äidin tänään muskarissa :) )
Tutki vaikka mitä, ja olisi laittanut mut "keuhkokuvauksiinkin", mutten päässytkään, kun olen raskaana. Ei tainnut lääkäri huomata :ashamed:
No sain sitten antibioottikuurin keuhkokuumeeseen (?) :eek: ja korvatulehdukseen..
Et enpä nyt taidakkaa sitä piikkiä saada..
Tosin helpotti tietää, että olen oikeasti kipeä, enkä vaan laiska :ashamed:
Kun mulla on ollut väsymystä, lihassärkyä (ihan pientä vaan tosin), huimausta. Ja tuntuu että ihan normaalitkin kotityöt rasittaa ihan liikaa, ja tuntuu että kunto on romahtannut yms.. Ja hengittäminen on välillä toosi vaikeaa ja jopa sattuu.
(anteeksi epäselvä teksi, väsyttää taas :ashamed: )

Hyviä vointeja kaikille! :hug:
Tiukun äiti ja masumatkaaja 30+5 :heart:
 
Bonustehtävä meillä onkin sitten saman ikäiset muksut tosin mulla keskimmäinen tyttö, mutta muuten samoilla mennään =) Ja meilläkin tod.näk. tämä jääpi sitten viimeiseksi.. Ainakin nyt tuntuisi sille. :D

Tiukun äiti voimia kovasti. Koitahan nyt parannella itsesi kuntoon, ei ole enää pitkään kun alkaa jo äippäloma. :hug:

).( Eilen soittelin neuvolaan ja sain neuvola-ajan reilun kahden viikon päähän. Aiemminkin olisi jo tarjonnut mutta eihän tässä mikään hätä ole. Jos vaikka kuuluisi sydänäänetkin jo silloin kun viikkojakin on jo tuolloin 7+3. Täällä oireet ovat pysyneet lievinä: väsyttää, palelee, vessassa olen saanut alkaa juosta vähän ahkerammin, mutta pahoinvointi ei ole vielä alkanut =)

Pakkasen kirpsakkaa päivän jatkoa kaikille!
toiveissa4 ja masuasukki 5+1
 
Toistaiseksi täällä vielä molemmat pienet matkassa. Verta vielä jonkun verran silloin yöllä tiputteli, sunnuntaina käytiin sitten ultrassa ja molempien sykkeet näkyi.
Ei osannut lääkäri oikein mitään ennusteita sanoa, toisen syke edelleen hieman heikompi kuin toisen ja oli myös hiukkasen pienempi kooltaan.

Lepoa vaan nyt, onneksi mummi tuli maanantaina viikoksi tänne lasten kanssa touhuumaan.

Päivä kerrallaan mennään eteenpäin ja toivotaan parasta.

NH & nöpöset 9+3 (laskuri profiilissa näyttää päivää vähemmän näköjään)
 

Yhteistyössä