Nelonen, klo. 19.00

Mä en pysty katsomaan, en kertakaikkiaan. Mulla on hortmoonit ja hermot niin pinnassa nyt, että varenpaine kohoaa pilviin, ja se ei ole tässä tilassa hyvä. :saint: Jo sen naisen narisevan käheä ääni jaa kylmät väreet kulkemaan selkäpiitä pitkin. :$

Mää utelen sitten teiltä että mistäs siinä tapahtui. B)
 
Huomenna saa lukee lehdestä että ohjelman jälkeen on suuri määrä ihmisiä hakeutunut lääkärin vastaanotolle liian korkean verenpaineen vuoksi ja sen takia ohjelmaa ei voida enää esittää. Havaittu myös ohimosuonen pahaa pullistumista.. :LOL: :LOL: :LOL:

no pakko se on kattoo, täytyyhän sitä tietää että miten sitä täydellisessä perheessä toimitaan.. |O
 
voi yrjö
Mua alkoi oksettaa jo se mainoskin niin paljon että taidan jättää välii.. :x Mikä niit lapsii muuten vaivaa?? Vai oonko mä ainoo jonka mielstä ne on vähän "oudon" näkösiä..??:eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja voi yrjö:
Mua alkoi oksettaa jo se mainoskin niin paljon että taidan jättää välii.. :x Mikä niit lapsii muuten vaivaa?? Vai oonko mä ainoo jonka mielstä ne on vähän "oudon" näkösiä..??:eek:
Vai olisko vaan, että nyt täytyy keksimällä keksiä epäkohtia siitä perheestä :whistle:
 
Pakkohan se on katsoa, jotta on anopin kanssa jotain mitä huomenna ruotia... Se kun ei kuulemma jätä ohjelmaa väliin mistään hinnasta. :D Tarjosin sille 20 senttiä, mutta ei auttanu... :D
Se ohjelma kyllä saa varmasti aikaseks kiihkeää keskustelua ja kauhistelua. :kieh: :x
 

Yhteistyössä