Neulojat ohoi! Pipo-ohjetta kaipaan!

Eli hakusessa olisi suht peruspipo miehelle (isälle). Mustaa 7-veljestä mulla on tossa kerä, ajattelin että voisin neuloa siitä kaksinkertaisena niin tulisi lämpimämpi ja ehtisi helposti jouluksi :)

Haluaisin kuitenkin ehkä jotain vähän erilaista pintaneuletta kun ihan ribbiä tai sileää.

Olisko jollain hyvää ohjetta? Ja voin toki tehdä yksinkertaisestakin tai muokata ohjeen silmukkamääriä tms.

Kiitos :heart:
 
Guuglasin toki ensin, mutta en löytänyt kun sellaisia Cousteau-tyyppisiä pipoja mitkä ei nyt oikein iske....

Toi sun ehdotus voisi olla ihan kiva kun vähän muokkaan :) Kiitos! Just jotain tuollaista pintaneuletyyppiä haeskelinkin :)
 
[QUOTE="vieras";27728769]http://www.ullaneule.net/0108/ohjeet_samoojapipo.html[/QUOTE]

Mä arvasin että täältä saa hyviä vinkkejä! Kiitos, tämän teen! Tää on just sellainen mitä ajattelin vaikken osannut selkeästi kertoa sitä itsellenikään :)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över;27728771:
Tääkin on kiva, mutta ehkä vähän liian söpö mun isälle :D Kiitos sulle vieras myös vinkeistä!
Mustasta tavallisella 2o2n joustin resorilla tuo perusosan mallineule on aika miehekäs. Mutta tuodennäköisesti olisin myöskin tuohon samoojaan päätynyt.
 

Yhteistyössä