Neuvola

  • Viestiketjun aloittaja Tumpelo
  • Ensimmäinen viesti
Tumpelo
Olin sekoittanut päivät ja muistin neuvolan olevan tänään vaikka olikin jo eilen... Eli minun mokani, mutta miksiköhän terkkari ei ole yrittänyt soittaa?? Huomenna mun pitää kuitenkin soittaa sinne päin ja varata uusi aika :/
 
Mä joskus unohdin kuopuksen neuviola, tajusin sen kyllä samana päivänä mutta aika oli jo mennyt.

Soittelin sit neuvolaan että unohdettiin tulla ja neuvolan täti oli ihan että "mitä. oliko teillä tänään aika, ei varauskirjassa näy" :D Eli oli tätikin unohtanut merkata meidän ajan.
 
Sattuuhan noita. Pari kertaa on meilläkin jäänyt neuvola väliin. Kerran, kun olivat merkkanneet korttiin väärän päivämäärän (tosin siitä kerrasta tuli hukkareissu kun mentiin sinne merkatulla päivämäärällä ja neuvolassa oltiin ihmeissään mitä me siellä tehdään) ja kerran taas kun itse elin jotain ihan muuta päivää :D
 
:-:
Meille terkkari unohti ilmoittaa, että lääkäriajat olivat vaihtuneet edelliselle päivälle... Ihmettelivät vaan kun ei oltukaan paikalla. Seuraavana päivänä kovasti pyyteli anteeksi kun olimme paikalla... :)
 

Yhteistyössä