Neuvoton Kahden äiti... auttaakaa minua

  • Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti
mamma
Olen ihan neuvoton ja masennut kun avomieheni ei hyväksy nuorinta lastamme vaikka hän on jo pian 8 kk, poika. Hän ei hoida eikä edes ole kiinnostunut hänestä vaan kiusaa hänet (häiritsee syöntiä ja itkettää sitä)... huutaa hänelle. Ja sanoo minulle että tuo on meidän suhteen pilaaja eli tuo penikka on pilannut meidän suhteen kun ei ole toivottu. Minusta pieni poika on lahja kuin vanhinkin lapsio joka on 2 v tyttö.
Poikamme itkee valveajat ja en oikein tiedät mitä tee että hän olisi tyytyväisempi, eli itkut loppuisi kun epäilen että hän kärsii tästä mieheni ja minun pahentuneesta väleistä, me ollaan pojan syntymän jälkeen vaan riidelty ja ilon aiheet vähissä sekä läheisyys.
Minulle ja mummolle on lapset tärkeitä,
Mitä teen lasten parhaaksi ja itsenikin että jaksaisi oll lapsilleni hyvä ja mikä saisi pienen pojan iloisemmaksi kertokaan hyvät neuvot....
 
sipsi
Mielestäni miehesi käytös ja puheet eivät kuulosta normaaleilta/ mukavilta...:( Hänen pitäisi mielestäni hankkia apua itselleen. Voisitteko yhdessä mennä keskustelemaan esim. perheneuvolaan?
 
nyt
ehdottomasti hakemaan apua parisuhteeseen ja perhetilanteeseen. Lapsi on syytön teidän tilanteeseenne ja muutenkin tuon ikäiselle huutaminen on jotain tosi kamalaa. Onko poika aina ollut itkuinen, vai olisiko joku vaihe, joita näillä tuntuu riittävän?
 
Mies ei hyväksy nuorinta lastanne? Mies, joka ei hyväksy omaa lastaan, taitaa olla varsin epäkelpo mieheksi ja isäksi. Suosittelen varaamaan aikaa perheneuvolaan tms. jossa ihan ensimmäiseksiselvitetääntätä isä-lapsi -suhdetta. Sitä kautta varmastilöytyy helpostusta lapsen itkuisuuteenkin.
Ja sinulle mamma :hug: :hug: :hug:
 
Juh
Todellakin tee asialle jotain ennen kuin lapsi on niin iso, että ymmärtää isän puheet! Mikä mies se tuommonen on joka ei kanna vastuuta omasta lapsestaan! Ihan vaan yhtäkkiäkö miehesi muuttui kun toinen syntyi??
 
niin ikävää
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Olen ihan neuvoton ja masennut kun avomieheni ei hyväksy nuorinta lastamme vaikka hän on jo pian 8 kk, poika. Hän ei hoida eikä edes ole kiinnostunut hänestä vaan kiusaa hänet (häiritsee syöntiä ja itkettää sitä)... huutaa hänelle. Ja sanoo minulle että tuo on meidän suhteen pilaaja eli tuo penikka on pilannut meidän suhteen kun ei ole toivottu. Minusta pieni poika on lahja kuin vanhinkin lapsio joka on 2 v tyttö.
Poikamme itkee valveajat ja en oikein tiedät mitä tee että hän olisi tyytyväisempi, eli itkut loppuisi kun epäilen että hän kärsii tästä mieheni ja minun pahentuneesta väleistä, me ollaan pojan syntymän jälkeen vaan riidelty ja ilon aiheet vähissä sekä läheisyys.
Minulle ja mummolle on lapset tärkeitä,
Mitä teen lasten parhaaksi ja itsenikin että jaksaisi oll lapsilleni hyvä ja mikä saisi pienen pojan iloisemmaksi kertokaan hyvät neuvot....
Parasta erota, lapsi saa traumoja kun huomaa ettei isä hänestä tykkää. Saa pahan mallin omaan vanhemmuutensa. lapsethan matkivat vanhempiaan.
 
Älä odota!
Lapset kainaloon ja menoksi vielä kun voit! Et halua joutua Iltalehden etusivulle kuten ne tänään olleet perheet :( Oikeesti, miehesi käytös kuulostaa hyvinkin oudolta, suorastaan mielivaltaiselta. Lähde kaikessa hiljaisuudessa ja ota lapset mukaan.Aina ei tarvita fyysistä uhkaa tajutakseen jonkin olevan pielessä. Kokemuksen syvällä rintaäänellä tämän sanon.
 
juujuu
vähemmästäkin lapsi itkee! Kyllä hän vaistoaa yhtä ja toista jo 8-kuisena, ja jopa ennen syntymäänsä. Pois tuosta tilanteesta, tuollaisen miehen läheltä ainakin niin pitkäksi aikaa että hän saa ajatuksensa, tunne-elämänsä ja toimintansa järkevälle tolalle.
 
mamma
kiitos teille vastauksistanne oli kiva että te annoitte minulle neuvoja... kiitos:) jo kyllä itse ajattelu että voisin puhuu äidilleni mutta en nyt oikein häntä halua vaivata kun hänellä on suruaika kun avomiehensä kuoli hiljattain... ja minulla ei ole ystäviä ketkä auttaa niin että vois lasten kanssa vaikka mennä heille "turvaan"...
 
mamma
Niin mieheni on jatkuvasti uhkailu erolla lähes päivätäin...
Ja nyt kesällä ostatti auton minulla ja siitä pitää tärkeänä en saa ajaa että voin särkeä ym.
Eipä ole oikein ostanut meille ruokia ym.
Olisiko ero meille kaiken paras asia ja eläisin lasten kanssa omaan elämään... ettei tarvitse sotia terapiassa kun toinen kuitenkin väittää toista...
kertokaa mielipideitänne olisko yksinkertaiset ero helpommin tie... eli sano vaan suoraanukolle että mene ja sitten lasten valvojalle ilmoittaa että huoltajuus isältä pois ja elatusmaksut hoitaa... jos isä haluaa tavata lapsiaan mutta vain muutaman kerran kk:ssa.
Oikeastaan tyttökin pelkää isäänsä kun hän on löynyt häntäkin "nahkavyöllä" ja huutannutkin sille....
 
SIIS TOTTAKAI EROAT!!! Lapseen kohdistuva väkivalta on rikos - ja väkivaltaa on vyöllä lyöminen. Olet itse aivan yhtä syyllinen lasten huonoon oloon kuin miehesi, jos annat miehen kohdella lapsiaan noin. Haloo...
Heti huomenna menet sossuun lastenvalvojalta varaamaan aikaa ja pistät eron vireille. Ehdottomasti.
Voimia Sinulle. Kerrothan, kuinka kävi :flower:
 
MP
Ei jumalauta.....!!!!!!!! Olet miehen kanssa vielä yhdessä mikä lyönyt pientä taaperoa nahkavyöllä....ei helvetti!!!!!

Nyt eroon siitä itsekkäästä paskasta ja äkkiä, kerrot sossun tantoille tosta lyömisestä ja pid't huolen että isä ei lapsiaan tapaa ilman valvontaa.
 
dafdgfgdf
Voi lapsi raukat. Eroa tuollaisesta ukosta ja äkkiä. Miksi ihmeessä annat viattomien lastesi kärsiä? Mitä pikemmin eroat, sitä paremman tulevaisuuden voit lapsillesi antaa. En yhtään ihmettele, että lapsesi huutaa jatkuvasti, kun kerran on turvaton olo.
 

Yhteistyössä