Nicopoint huijasi rahat!

  • Viestiketjun aloittaja huijattu
  • Ensimmäinen viesti
huijattu
Haluan vain varoittaa muita sähkötupakkaa harkitsevia,että ette missään nimessä tilaa Nicopointilta. Itse tein tämän virheen ja tuloksena olen menettänyt 80e saamatta mitään! Tilaukset eivät tule, mutta laskut ja perintäkirjeet kyllä. Suomi24 keskusteluissa taas monet ovat kertoneet,ettei sopimuksesta pääse eroon, vaan tuotteita laskuineen tulee toisensa perään. Uskomatonta touhua! Nyt sitten alkoi touhuaminen kuluttajaneuvonnan kanssa... Tehkää palvelus itsellenne ja tilatkaa muualta. Tai ostakaa vaikka nikotiinipurkkaa.
 
"aijaa"
En mä oo huomannu mitään. Kaks vuotta olin asiakkaana, tuotteet ja laskut tuli niinkuin piti. Irtisanomisen kanssa sai olla tarkkana, jos sitä ei tehnyt oikeaan aikaan, niin tilaus jatkui automaattisesti, eikä sitä voinut irtisanoa kuin silloin tiettynä aikana (se nyt oli vähän hämärää, mutta onnistuin :D)
 
huijattu
Hyvä,että jollakin on palvelu pelannut. Itsekin sain irtisanottua sopimuksen, mutta toisaalta he saivat jo 80e myytyään minulle ilmaa. Juttelin työkaverin kanssa tästä ja hän kertoi yrittäneensä palauttaa viallista tuotetta, koska luvattiin uusi tilalle. Odotti kuukausikaupalla, asiakaspalvelu ei vastannut enää yhteydenottoihin ja lopulta kuluttaja-asiamiehellä uhkailemalla sai tuotteensa.
 
huijattu
Ja käskevät reklamoimaan postiin. On se kumma, että posti on onnistunut kaiken muun tuomaan perille.. kirjeet, eri paikoista tilatut paketit... ainoastaan Nicopointin lähetykset siis "katoavat".
 
Sähkis
En ole tilannut ko.yrityksestä mutta tuohon postin mokailuun on mahdollisuus. Itseltä on parista muusta firmasta jäänyt 3 tilausta saapumatta, jotka kuitenkin firmat lähettivät toinen kerran ja toinen kahdesti uudestaan. :) Eli perille lopulta tulivat.. ja nykyään tarvii erään firman toimitukset hakea kirjattuna kirjeenä, joten perille saapuu varmemmin. Tullikin välillä viivästyttää tilauksia jos ottavat tarkastettavaksi nikotiinia sisältävät paketit.
Itse reklamoidessa sain hyvin tympeää palvelua Itellalta. Ei kuulemma kirjeistä ole mitään vastuuta heillä.. niin eipä toki olekaan. Joten siellä voi jakelussa napsia jännät kirjeet omaan taskuun halutessaan, noin kärjistettynä. :D
 
Sähkis
Niin on meilläkin K-Superissa myynnissä sähkötupakoita mutta lain mukaan niitä nikotiinipitoisia liuoksia ei saa myydä Suomessa.. Ainoastaan nikotiinitonta on tarjolla. :)
Joten itsellä alussa tupakoinnin lopetuksessa tarvitsin niitä nikotiinipitoisia joten ulkomailta ne toimitettiin.. Nyt lähinnä eri makujen vuoksi tilailen ja ns.vkonloppusauhuttelua varten. Muuten savuton ollutkin jo lähes 2 vuotta, kiitos sähkötupakan.
 
huijattu
Positiivisena puolena olen nyt savuton JA nikotiiniton :D Kuluttajasuojastakin on otettu yhteyttä,että todennäköisesti saan rahani takaisin. Mutta totta kai sitä tahtoo muita varoitella "huijareista". 4kk olen saanut lähetellä sähköposteja ja käyttää aikaani tähän. Aluksi ajattelin,että olen vain itse mokannut jotenkin, mutta googlaamalla yritystä ja vierailemalla heidän fb-sivulla, huomasin,etten ole todellakaan ainoa pettynyt. Mielummin kerron kaksplussan äideille ja isille,että voivat käyttää rahat ja ajan vaikka johonkin kivaan tai tärkeään, kuin heittää tuohon kaivoon :)
 
samassa jamassa
Ärh!! Sama homma täälläkin. Menin lankaan jo itse sivuilla kun ymmärsin että tuotteen saa postissa jo 24 tunnin päästä - mutta ei, se tarkoittikin että tilaus otetaan VASTAAN 24 tunnin sisällä. Luulin myös tilaavani tuotteen Suomesta mutta Kanadastahan se tuli ja kesti ainakin viikon.
Ja tosiaan se, että tuo jatkui yhtäkkiä kestotilauksena, vaikka luulin saavani vain sen sähkötupakan + filttereitä. Ehdoissa luki että kun et maksa filttereiden mukana tulevaa laskua, tilaus päättyy... No, näin tein, ja karhua alkoi pukkaamaan. Sitten yhtäkkiä tuli kirje että Subscription canceled, joka maksoi 49,90. ja tosiaan, perinnästä tulee kirjeet KUITENKIN niistä filttereistä joita lähettivät kuukauden välein !!
Eli kokonaisuudessaan tuli maksamaan 1 aloituspaketti 39,90 plus filtterit jotka tulivat kuukauden päästä - jotka on nyt perintäkirjeiden kanssa 50e, aloituspaketin irtisanominen 49,90. eli 140e ja noh.. tupakoinnin lopettaminen loppui siihen.. :D
kuluttaja-asiamiehelle kirjettä.. Ihan sama vaikka en saisi rahoja takaisin, mutta tuohon markkinointiin ja läpinäkyvyyteen tulee puuttua.
 
"rrr"
Ärh!! Sama homma täälläkin. Menin lankaan jo itse sivuilla kun ymmärsin että tuotteen saa postissa jo 24 tunnin päästä - mutta ei, se tarkoittikin että tilaus otetaan VASTAAN 24 tunnin sisällä. Luulin myös tilaavani tuotteen Suomesta mutta Kanadastahan se tuli ja kesti ainakin viikon.
Ja tosiaan se, että tuo jatkui yhtäkkiä kestotilauksena, vaikka luulin saavani vain sen sähkötupakan + filttereitä. Ehdoissa luki että kun et maksa filttereiden mukana tulevaa laskua, tilaus päättyy... No, näin tein, ja karhua alkoi pukkaamaan. Sitten yhtäkkiä tuli kirje että Subscription canceled, joka maksoi 49,90. ja tosiaan, perinnästä tulee kirjeet KUITENKIN niistä filttereistä joita lähettivät kuukauden välein !!
Eli kokonaisuudessaan tuli maksamaan 1 aloituspaketti 39,90 plus filtterit jotka tulivat kuukauden päästä - jotka on nyt perintäkirjeiden kanssa 50e, aloituspaketin irtisanominen 49,90. eli 140e ja noh.. tupakoinnin lopettaminen loppui siihen.. :D
kuluttaja-asiamiehelle kirjettä.. Ihan sama vaikka en saisi rahoja takaisin, mutta tuohon markkinointiin ja läpinäkyvyyteen tulee puuttua.
Siis lähettääkö ne Kanadasta nikotiininesteitä/-atomisaattoreita? :O Eikös tuo ole laitontakin?
 
toni1051
oni 2124
24.4.2014 02:16
0
Sulje
domain: nicopoint.fidescr: IPR Holding Europe Oydescr: 23971512address: Martti Nieminenaddress: Arkadiankatu 12 Aaddress: 00100address: Helsinkiphone: 040 46 30 615status: Grantedcreated: 15.1.2012modified: 6.3.2012expires: 15.1.2017

Tiinen on jarkko nieminen. Molemmat huijareita

VASTAA
Facebook
Twitter
share email
share url
Ilmoita asiaton viesti

123513531135
24.4.2014 02:17
0
Sulje
domain: nicopoint.fidescr: IPR Holding Europe Oydescr: 23971512address: Martti Nieminenaddress: Arkadiankatu 12 Aaddress: 00100address: Helsinkiphone: 040 46 30 615status: Grantedcreated: 15.1.2012modified: 6.3.2012expires: 15.1.2017

Tiinen on jarkko nieminen. Molemmat huijareita

VASTAA
Facebook
Twitter
share email
share url
Ilmoita asiaton viesti

201424142
24.4.2014 02:18
0
Sulje
domain: nicopoint.fidescr: IPR Holding Europe Oydescr: 23971512address: Martti Nieminenaddress: Arkadiankatu 12 Aaddress: 00100address: Helsinkiphone: 040 46 30 615status: Grantedcreated: 15.1.2012modified: 6.3.2012expires: 15.1.2017
 
ex-sauhuttelija
Itse olin joskus vuosi sitten tilaajana nicopointilla jonkun aikaa. Tilaukset tuli kyllä aina ajallaan, joskus oli mukana jopa ylimääräistäkin tavaraa.. Sähköposteihin vastattiin aina saman päivän aikana, ja yksi sähkötupakka hajosi niin sain uuden ilmaiseksi parissa päivässä kun ilmoitin asiasta. Ainut miinus oli, kun en yli vuotta ollut asiakkaana (ei ollu tarvetta kun tupakointi loppu kokonaan) niin jouduin maksaamaan aloituspakkauksen jonka sai ilmaseksi mut se edellytti vuoden asiakkuutta. Tästäkin kyllä luki sopimuksessa...
 
kumma juttu
Itse olin joskus vuosi sitten tilaajana nicopointilla jonkun aikaa. Tilaukset tuli kyllä aina ajallaan, joskus oli mukana jopa ylimääräistäkin tavaraa.. Sähköposteihin vastattiin aina saman päivän aikana, ja yksi sähkötupakka hajosi niin sain uuden ilmaiseksi parissa päivässä kun ilmoitin asiasta. Ainut miinus oli, kun en yli vuotta ollut asiakkaana (ei ollu tarvetta kun tupakointi loppu kokonaan) niin jouduin maksaamaan aloituspakkauksen jonka sai ilmaseksi mut se edellytti vuoden asiakkuutta. Tästäkin kyllä luki sopimuksessa...
Samanlainen kokemus täällä: Toimitukset on tulleet luvatusti, sisältö on ollut mitä on sovittu ja multakin hajosi yksi uusi akku jota pyysin korvattavaksi, uusi tuli kohteliaan viestin saattelemana kahdessa päivässä kotiin. Ei ole ollut mitään ongelmia, onkohan tämä nyt sama firma missä näitä ongelmia on ollut? Tuntuisi aika oudolta että samassa yhtiössä olisi näin monta eri toimintalinjaa.
 
Nicopoint Asiakaspalvelu
Hyvät Nicopointin asiakkaat,

Yhtiön toiminta on loppuvuodesta 2014 siirtynyt uudelle yritykselle. Nicopoint pahoittelee syvästi, että se on kohdellut väärin asiakkaita, ja sopimusehdoissa on ollut luvattoman paljon epäselvyyksiä.

Olemme valmiita korvaamaan kaikille asiakkaille uuden ilmaisen Aloituspakkaus Plussan (ovh. 49,90) sekä kuukauden filtterit (ovh. 35,00 €) mikäli koet, että Nicopoint on toiminut sinua kohtaan väärin.

Lupaamme, että emme laita jatkolähetyksiä ja saat tuotteet ilmaiseksi.

Vielä kerran pyydämme nöyrästi anteeksi ja uskomme, että runsaslukuisen asiakaskuntamme joukkosta Suomessa löytyy paljon positiivisen kokemuksen omaavia asiakkaita.

Yksikin tapaus on ollut liikaa ja meillä niitä on ollut paljon enemmän kuin yksi.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun mikäli koet, että sinua on kohteltu väärin ja anna meille mahdollisuus korvata aiheutettu vääryys.

Nicopoint
Asiakaspalvelu
 
vierailija
Hyvät Nicopointin asiakkaat,

Yhtiön toiminta on loppuvuodesta 2014 siirtynyt uudelle yritykselle. Nicopoint pahoittelee syvästi, että se on kohdellut väärin asiakkaita, ja sopimusehdoissa on ollut luvattoman paljon epäselvyyksiä.

Olemme valmiita korvaamaan kaikille asiakkaille uuden ilmaisen Aloituspakkaus Plussan (ovh. 49,90) sekä kuukauden filtterit (ovh. 35,00 €) mikäli koet, että Nicopoint on toiminut sinua kohtaan väärin.

Lupaamme, että emme laita jatkolähetyksiä ja saat tuotteet ilmaiseksi.

Vielä kerran pyydämme nöyrästi anteeksi ja uskomme, että runsaslukuisen asiakaskuntamme joukkosta Suomessa löytyy paljon positiivisen kokemuksen omaavia asiakkaita.

Yksikin tapaus on ollut liikaa ja meillä niitä on ollut paljon enemmän kuin yksi.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun mikäli koet, että sinua on kohteltu väärin ja anna meille mahdollisuus korvata aiheutettu vääryys.

Nicopoint
Asiakaspalvelu
 
vierailija
VAROITUS!
Nicopointin toiminta ei ole tästä ainakaan parantunut!!!

Lopetin sopimuksen,mutta kaksi kuukautta myöhemmin heiltä tuli jälleen uusi paketti ja lasku.Palautin paketin,mutta heiltä tuli masumuistutus.Tämä on pakkomyyntiä.Heillehän ei voi soittaa.Yhteydessä voi olla ainoastaan sähköpostilla ja he inttävät,että olethan lukenut,että tuotteilla ei ole palautusoikeutta.

Heidän nettisivuillaan puhutaan koko ajan helposta palautusoikeudesta,14 päivää aikaa jne.Mutta todellisuudessa et voi mitään palauttaa,vaikka he itse olisivat tehneet virheen.

ÄLKÄÄ TILATKO NICOPOINTILTA!!!ETTE PÄÄSE HEISTÄ EROON!!!
 
Koittakaapa vapefun lafkaa.

Vanhempi Turkulainen herrasmies myy.

On ollut 100% luotettava - voin todella suositella.

Nopea toimitus ja palvelu pelaa kaikin puolin.
 
vierailija
Älkää vaan tilatko kyseiseltä firmalta.Onneksi itse tajusin ostaa vain tuon kertakäyttö tupakan 4,90 euroa.Koskaan ei tuota kertakäyttötupakkaa tullut, kuin ei myöskään minkäänlaista sähköpostivahvistusta tilauksen vastaanottamisesta.
 

Yhteistyössä