Nimiä joista lapsena haaveilit/olisit lapselle halunnut, mutta mies ei suostunut

  • Viestiketjun aloittaja Moonbell
  • Ensimmäinen viesti
Tytölle Luna Lonia Vanilla, mies purskahti räkäseen nauruun kun ehdotin tuota nimeä :ashamed: Oon kyllä tosi tyytyväinen nimeen, joka sitten tytölle annettiin. Mutta jos joskus poika saadaan, niin ainakin toiseksi nimeksi tulee Severus!
 
Moonbell
Alkuperäinen kirjoittaja Lady Kaka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
fiksu mies
peesaa
kuin myös :D
ette vissiin otsikko niin tarkkaan lukenu eli nimiä joista olette joskus lapsuudessa haaveilleet. Tai nimiä joista miehenne ei pidä mistä itse pidätte. Tuossa oli sekaisin molempia joten jos tarkempaa selitystä tahdotte niin suurin osa noista on haave nimiä lapsuudesta/nuoruudesta. Nimi mieltymykset kun vaihtuvat aikakausien ja ihmisen kasvun mukaan.

Pitääkö joka toisen olla aino tai eetu?
 
:)
Mä ajattelin aina että jos joskus saan pojan, siitä tulee Tuomas ja jos tytön, niin sitten Saana. <3 No nyt on poika ja tyttö, mut kummallakin ihan toiset nimet! Tuomas olis vielä miehelle kelvannut, mut poika ei ollut munkaan mielestä yhtään Tuomaksen näköinen-Saanasta sen sijaan totesi, ettei tytöstä mitään tunturia tehdä! Samoin pojasta ehdotin Akselia, niin totesi että autossa on akseli ja se siitä...Myöskään Ilona ei miehelle kelvannut.

Eipä sinänsä, osuvat ja kivat nimet kuitenkin lapsille löytyi. :)
 
Lapsena mun suosikkinimiä oli Laura, Sara ja Pauli.

Meidän esikoisesta tuli Eemeli, kuten jo joskus yhdessä mietittiin miehen kanssa, jo ennenkun lapsia oli. Mun nimiehdotukset on sittemin kelvanneet ihan hyvin. Nyt vielä vähän tytön nimi mietinnässä.
 

Yhteistyössä