No entäpä sitten puolisot :) Kuinka monta ja minkälaisia lahjoja ostatte/annatte

  • Viestiketjun aloittaja Joulutonttunen
  • Ensimmäinen viesti
"poikia3"
Meillä mies haluaa valita vaatteensa itse, eli harvoin kelpaa mun ostamani vaatteet. Olen siis lopettanut ostamisen. Sukkia ja kalsareita on saanut riittämiin kerhojen kautta, joten niitäkään tämä ei tarvitse.

Ostin lahjaksi nahkaiset lämpimät rukkaset, sitten iski pakkaset ja totesin miehen tarvitsevan niitä enemmän nyt heti, kun paketissa odottamassa joulua. Brunbergin moccatfyffeleitä ostan varmaankin myös, ne on miehen lempikarkkeja. Mutta nyt en tiedä sitten mitä muuta ostaisin, kun nuo hanskat jo menivät.
 
"poikia3"
[QUOTE="vieras";22655469]Mies saa Cmx uusimman levyn ja varmaan ostan jonkin autopelin Wiille, vähän niin kuin yhteiseksi kivaksi.[/QUOTE]

Musta yhteinen kiva on jotain ihan muuta kuin joku konsoli peli ;-D.
 
....
Alkuperäinen kirjoittaja eräskin;22660657:
Niin ja ehdotelkaas mistä sais rouheita rannekoruja tai kaulakoruja miehelle? Ei tarvi olla mitään laatua tai ainakaan blingiä.
No mä tilasin miehelle Rebel Storesta teräsrannekorun. Ite ainakin tykkäsin, oli aikas rouhee ja luulen että mieskin tykkää :D
 
Khimaira
[QUOTE="poikia3";22660815]Musta yhteinen kiva on jotain ihan muuta kuin joku konsoli peli ;-D.[/QUOTE]

Voihan sillä konsolipelillä pelata vaikka mitä, varsinkin jos on wiille esmes niitä liikuntapelejä, tms. Onhan siellä keilausta ja vaikka mitä :saint:
Entä jos molemmat puolisoista tykkäävät pelata pelejä - silloinhan se on nappivalinta =)
 
vv
Ice Watch- kellon (vihjaili syksyn mittaan että sellainen olisi kiva), Mielensäpahoittaja- kirjan ja jos vielä löydän hyvän väriset scullcandyt. Tänä vuonna vähän pienempiä paketteja.
 
v
Terässaippua on palasaippuan näköinen teräspala. Sitä käytetään hajujen poistamiseen käsistä. Eli siis käytetään niin kuin tavallista palasaippuaa veden kanssa ja se vie mennessään esim. kala, sipulin ja vastaavien pahat hajut käsistä.
 

Yhteistyössä