No kysykää nyt sit multakin jos haluutte :)

Äsky
Kysyn sinulta, että miksi minun pitäisi kysyä jotain sinulta? Oletko joku lääkäri tai julkkis, miksi minun pitäisi olla kiinnostunut sinusta? Siinä sinulle kysymyksiä!
 
Joo, joku kuulemma niin erikoinen ammatti, että Turun seudulta ei sellaisille löydy töitä ja paljastuisi heti, jos kertoisi.
Juu ja ei ole paljastavaa kertoa lasten määrä ja iät, perinnöstä, uudesta talosta, uudesta autosta, verkkokaupasta, raskauksista, se että maksaa ongelma kaverinsa vuokran jne. jne. Ja sit ollaa huolissa jos koulutuksen sanoo niin paljastuu :LOL:
 
Ok, kirahvi. :D Mulla on semmoinen ajatus että ap on ihan älykäs mutta joskus vaan vähän...hmm...mitensennytsanois...änks,änks...






...impulsiivinen. Sillei piiikkuisen, ei nyt maatakaatavasti, mut iiiihan vähäsen...
 
Viimeksi muokattu:
Lispetti: niin, tuntuu että nykytaiteessa se tulkinta ajaa itse teoksen ohi, eli jos mä maalaan 4x5 m valkoisen taulun ja joku manageri sitä kehuu vuolaasti niin sitte alkaa virrata mainetta ja kunniaa. :D

Kaikista paras oli Kiasmassa kerran yks tyhjä huone, siellä roikkui katosta vaan vanhanaikainen lamppu roikan päässä. Jotain höpötystä tuli mankasta josta ei saanut erkkikään selvää. Ois pitänyt nykäistä jotai museo-opasta hihasta että avaatko mulle tätä teosta hieman...

No, OT...:)
 

Yhteistyössä