no mitä teistä tullut joilla keskiarvo päättötodistuksessa 6-6,5?

  • Viestiketjun aloittaja ......
  • Ensimmäinen viesti
jhg
:LOL: Näyttää olevan yksi rehellinenkin vastaus joukossa. Tässä tulee toinen. Peruskouloun päättötodistuksen keskiarvolla 6,5 minusta on tullut pitkäaikaistyötön. Joitain pätkätöitä on ollut, mutta ei koskaan vakituista työtä. Ikää on 40+.
 
tp..
:LOL: Näyttää olevan yksi rehellinenkin vastaus joukossa. Tässä tulee toinen. Peruskouloun päättötodistuksen keskiarvolla 6,5 minusta on tullut pitkäaikaistyötön. Joitain pätkätöitä on ollut, mutta ei koskaan vakituista työtä. Ikää on 40+.
Sitten se on varmaan minun vastaus. Keskiarvo oli noin 6,5 ja talouspäällikkö olen. Se on omasta viitseliäisyydestä kiinni mihin asti pääsee. Olisit itsekin voinut valita toisen tien. Peruskoulu ei määritä ihmisen tulevaisuutta. Ihminen itse määrittää, ainakin tässä maassa.
 
  • Tykkää
Reactions: kaalimaan vartija
pikkutoukka
Taisi olla ka vähän alle 7. Opiskelin ensin ammatin ammattikoulussa ja valmistuin hyvin arvosanoin. Pääsin heti pääsykokeisiin ammattikorkeaan ja valmistuin 4.5 (arvosteluasteikolla 1-5) keskiarvolla sosionomiksi. Peruskoulu ei kiinnostanut koulukiusattuna, mutta kun siitä helvetistä pääsi eroon niin alkoi opiskelukin maittaa. Ja lisääkin on tarkoitus lukea kunhan lapset kasvavat :D
 
  • Tykkää
Reactions: Porho
varttunut
Kävin kansakoulua (silloin oli kansakoulut) ja laiska ja tyhmä olin. Olin rakennuksilla ja sitten armeijassa. Teollisuudessa ammatti oppisopimuksen kautta ja viimeiset 25v opettajana korkeakoulussa. Nyt eläkkeellä. Päivääkään en ole ollut työttömänä.
 

Yhteistyössä