No,niin mun uus perukki,aloitus nro 6789876545

Maria
Minusta enemmänkin siinä on liian vähän hiuksia, plus näyttää minusta todella huonolaatuisella, huutaa kilometrien päähän olevansa peruukki eikä aidot hiukset. Hieman halpa ja mauton, olisit kauniimpi omilla hiuksillasi plus sinulla on kadehdittava kroppa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maria:
Minusta enemmänkin siinä on liian vähän hiuksia, plus näyttää minusta todella huonolaatuisella, huutaa kilometrien päähän olevansa peruukki eikä aidot hiukset. Hieman halpa ja mauton, olisit kauniimpi omilla hiuksillasi plus sinulla on kadehdittava kroppa!
Ne voi olla kuvassa näyttää huononlaatuisista ,mutta ne on ihan hyvänlaatuisia,pehmeät ja sileät,mitä ei tietenkään kuvassa näy,en mä tiedä,mulle sanottiin ihan ok,vaihteli piristä
 
viera*
mihin sä saat tungettua sun omat hiukset? :D ku sullahan on pitkät ja paksut hiukset luonnostaan/lisäkkeineen. jos sä haluat jotain vaihtelua hiuksiin/ulkonäköön niin osta erilaisia peruukkeja. nämä kaikki on lähes samalaisia ja samanlaiset sulla on ihan oikeesti päässäskin kiinni, niitä vähän kihartamalla oisit saanu tollaset =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja viera*:
mihin sä saat tungettua sun omat hiukset? :D ku sullahan on pitkät ja paksut hiukset luonnostaan/lisäkkeineen. jos sä haluat jotain vaihtelua hiuksiin/ulkonäköön niin osta erilaisia peruukkeja. nämä kaikki on lähes samalaisia ja samanlaiset sulla on ihan oikeesti päässäskin kiinni, niitä vähän kihartamalla oisit saanu tollaset =)
Mulla on lyhyt hiukset,siis sellaiset että yks puoli lyhyt ja toinen pitkää,tein jo sellainen kampaus joskus kesällä :D
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
sielä oli paljon rakennus tarvikkeita missä on ne mustat vivat,laitoin pois vaan

Kertokaa mitä mieltä olette?
http://www.aijaa.com/v.php?i=4982473.jpg
Onko liian kauhee,liian paljon hiuskia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä haluisin oikeesti joskus nähdä kunnon kuvia savannan kodista.. näissä tukkakuvissa näyttää ympäristö aika rumalta..
juu,koska meillä koko ajan toi rakennus kesken,olitko lukenut mun keksustelu tänään että meillä oli riita miehen kaa,että nyt hän äkkiä tekee kaikki ja ennen joulua pitäis ihan varmasti kaikki tulla valmiiksi,sekä sielä takana on rakennus tarvikeet ja kalusteista pahvilatikkot
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Susanna:
Noilla kasvoilla oot kaunis vaikka kaljuna!!
Todella kauniit kasvot!!
voi kiitos :D paitsi miksi musta ei tuntu niin,musta aina tuntu että ilam mitään meikkiä olen niin kauhea näköinen ettei kukaan edes pystyy katsoa :ashamed:
Sä tarvitset itsetuntoa, et meikkiä!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Susanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Susanna:
Noilla kasvoilla oot kaunis vaikka kaljuna!!
Todella kauniit kasvot!!
voi kiitos :D paitsi miksi musta ei tuntu niin,musta aina tuntu että ilam mitään meikkiä olen niin kauhea näköinen ettei kukaan edes pystyy katsoa :ashamed:
Sä tarvitset itsetuntoa, et meikkiä!!!
no vaikka musta tuntu että itsetunto hyvää,mutta ilman meikkia tunnen itseä kun olen alaston,en mä oikein paljon tarvi,vaan puuteria,poskipunat,kynä ja huulikiilto
 

Yhteistyössä