No niin palstalaiset

Minä päätin olla menemättä töihimään koko loman aikana. Saan olla ja nauttia. Ongelma vain se, että mun ompelukoneet sanoivat sopimuksensa irti ja nyt täytyy keksiä jotain muuta kuin ompelua...
Kyllä sitä tarttee lomaillakin välillä. :) Itse oon takapäivystäjänä osittain ensi viikon mutta eipä sitä kauhean pitkälle uskalla työpaikasta mennä jos soitto tulee ja töihin on mentävä.

Sun tarttee vaik sitten neuloa jotain ennen kun saat ompelukoneet kuntoon, esmes mun tilkkutäkin tilkkuja. :whistle: Mulla olis vielä sellaiset 60 tilkkua neulomatta...
 
Kyllä sitä tarttee lomaillakin välillä. :) Itse oon takapäivystäjänä osittain ensi viikon mutta eipä sitä kauhean pitkälle uskalla työpaikasta mennä jos soitto tulee ja töihin on mentävä.

Sun tarttee vaik sitten neuloa jotain ennen kun saat ompelukoneet kuntoon, esmes mun tilkkutäkin tilkkuja. :whistle: Mulla olis vielä sellaiset 60 tilkkua neulomatta...
No joo, ei mulla tekemiset tekemällä lopu. Taitaa tosiaan käydä niin, että mun blogikin muuttuu hetkeksi aika neulepainotteiseksi sekä askartelu painotteiseksi...
 

Yhteistyössä