No niin plussalaiset! Analisoikaa tämä mieheltä tullut viesti :(

  • Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti
"..."
"Vaikka olen kuin takiainen kiinni sussa, on aina toinen puoli kotona rakkaiden kainalossa"

En tiä itkiskö vai nauraisko, vai molempia :( Taitaa olla viestin pointti se, että se oli tässä? :(
 
"satu"
[QUOTE="...";27290724]"Vaikka olen kuin takiainen kiinni sussa, on aina toinen puoli kotona rakkaiden kainalossa"

En tiä itkiskö vai nauraisko, vai molempia :( Taitaa olla viestin pointti se, että se oli tässä? :([/QUOTE]

Sen nainen on tärkeämpi. Anteeksi :/
 
Jos varattu mies, johon sulla salasuhde, niin analysoin: tekopyhä retale, joka vaimoaan petettyään ja sua vedätettyään heittäytyy niiiiiiiin uskomattoman kunnolliseksi perhettään rakastavaksi aviomieheksi. (Suomennos: miespuolinen Vinku-Iita) Pthyi! Pysy kaukana.
 
"vieras"
[QUOTE="...";27290724]"Vaikka olen kuin takiainen kiinni sussa, on aina toinen puoli kotona rakkaiden kainalossa"

En tiä itkiskö vai nauraisko, vai molempia :( Taitaa olla viestin pointti se, että se oli tässä? :([/QUOTE]

JOs se on varattu, niin tuohan on ihan selvää pässinlihaa. Mut jos se on vaikka yh-iskä, niin tilanne ei ole ollenkaan niin huono.
Ekassa vaihtoehdossa mä nostaisin kytkintä, en todellakaan suostuisi jäämään kakkoseksi. Tokassa vaihtoehdossa hymyilyttäisi, eihän tuossa mitään hätää ole.
 
"satu"
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;27290823:
Jos varattu mies, johon sulla salasuhde, niin analysoin: tekopyhä retale, joka vaimoaan petettyään ja sua vedätettyään heittäytyy niiiiiiiin uskomattoman kunnolliseksi perhettään rakastavaksi aviomieheksi. (Suomennos: miespuolinen Vinku-Iita) Pthyi! Pysy kaukana.
Nainen tietää kyllä.

Tuohan on pelkkä pano.
 

Yhteistyössä