No niin, tässä olen, puhukaa suunne puhtaaksi! (ei sis. kuvaa)

  • Viestiketjun aloittaja She-na
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja She-na:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minäminäminäminäminäminäminäminä jaa ettet vaan olis ap hieman itsekeskeinen :whistle:
Sinäsinäsinäsinäsinäsinäsinäsinäsinäsinä............... :flower: :hug:
Se vaan ihmetyttää, et miten joku viittii aloittaa haukkumisketjun itsestään? Masokismi vai tyhmyys vai molemmat? Et saa irl riittävästi turpiin?
 
She-na
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
ihan ku olisin nähny tämmönen aikasemmin. miks sua kiinnostaa niin kovasti mitä mieltä muut ovat?
Mua ei kiinnosta mitä mieltä muut ovat, ajattelin vain että tyhjennetään hampaankolot tässä ja nyt. Ei taida onnistua! :D
 
Huumekoira
Mjoo... Tosi usein ihmisillä on sitä sanomista ja mielipiteitä, mutta sitten kun sitä oikeen kysytään, ollaankin ihan hiljaa tai kysellään, että miksi se niin paljon liikuttaa. ;)
 
mun piti oikein kurkata sun profiilia kun en tajunnut kuka olet...
Mutta itse kysymykseen, mä olen aika harvakseltaan nähnyt sua, meitä taitaa kiinnostaa aika lailla eri asiat :)
Mutta et sä mua kyllä mitenkään ärsytäkään, ja mitä tulee hiuksiin ja tatuointeihin, niin pääasia on että olet just niin kun itsestäsi hyvältä tuntuu, vähät siitä mitä muut ajattelee.

t. se tyyppi joka rakasti järkyttää ns normaaleja ihmisiä milloin milläkin järkyttävillä ulkonäkö-virityksillä hamassa nuoruudessaan :D
 
She-na
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
mun piti oikein kurkata sun profiilia kun en tajunnut kuka olet...
Mutta itse kysymykseen, mä olen aika harvakseltaan nähnyt sua, meitä taitaa kiinnostaa aika lailla eri asiat :)
Mutta et sä mua kyllä mitenkään ärsytäkään, ja mitä tulee hiuksiin ja tatuointeihin, niin pääasia on että olet just niin kun itsestäsi hyvältä tuntuu, vähät siitä mitä muut ajattelee.

t. se tyyppi joka rakasti järkyttää ns normaaleja ihmisiä milloin milläkin järkyttävillä ulkonäkö-virityksillä hamassa nuoruudessaan :D
Mä vain teen sen parikymmentä vuotta myöhemmin. Eikä tässä se järkyttäminen ole pääasia, vaan tällanen mä olen. =)
 
She-na
Alkuperäinen kirjoittaja Shokeerattu Letkajenkka:
Sullon kiva tyyli.Ulkonäöllisesti siis.Jutuista en sano mitään kun en ole kiinnittäny huomiota. :saint:
Tähän varmaan olis kohteliasta sanoa kiitos, mutta kun mulle ei oo mitään väliä tykätäänkö mun tyylistä vai ei. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja She-na:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
mun piti oikein kurkata sun profiilia kun en tajunnut kuka olet...
Mutta itse kysymykseen, mä olen aika harvakseltaan nähnyt sua, meitä taitaa kiinnostaa aika lailla eri asiat :)
Mutta et sä mua kyllä mitenkään ärsytäkään, ja mitä tulee hiuksiin ja tatuointeihin, niin pääasia on että olet just niin kun itsestäsi hyvältä tuntuu, vähät siitä mitä muut ajattelee.

t. se tyyppi joka rakasti järkyttää ns normaaleja ihmisiä milloin milläkin järkyttävillä ulkonäkö-virityksillä hamassa nuoruudessaan :D
Mä vain teen sen parikymmentä vuotta myöhemmin. Eikä tässä se järkyttäminen ole pääasia, vaan tällanen mä olen. =)
no sanotaan niin että mulla se on ollut (ja on jossain määrin vieläkin) paljon myös itsensä toteuttamista, ei pelkästään järkyttämistä-
Ikää tulee ens kesänä 47 eikä mulla ole vähäisintäkään aietta alkaa muuttua tyylikkääksi varttuneeksi rouvaksi...
kyllä mulla varmaan noi ketjut ja rinkulat kilisee vielä silloinkin kun olen matkalla horsmaa lykkäämään...
B)
 
She-na
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
no sanotaan niin että mulla se on ollut (ja on jossain määrin vieläkin) paljon myös itsensä toteuttamista, ei pelkästään järkyttämistä-
Ikää tulee ens kesänä 47 eikä mulla ole vähäisintäkään aietta alkaa muuttua tyylikkääksi varttuneeksi rouvaksi...
kyllä mulla varmaan noi ketjut ja rinkulat kilisee vielä silloinkin kun olen matkalla horsmaa lykkäämään...
B)
Melko vahvasti uskon, että näin se menee mullakin! :D Ainakin tatskat tulee olemaan ihan kuolemaan asti ja vielä sen jälkeenkin.. :D
 

Yhteistyössä