no niin (tupperware)

tiistaina pidän kotona kutsut ja sitten olenkin valmis itse esittelemään tuppereita.

saa sitte ens alkuu pikkasen lisätienestiä ja jos onnistun niin voin pitää tämän kokopäiväisenä työnä.
nyt ei tarvii ainakaan heti pistää poikaa hoitoon.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 13:57 OneStepCloser kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 13:56 wiivi84 kirjoitti:
nyt vaan tulee paniikki kun melkeen kaikki on perunu tulonsa tiistaina...ni jos ei tuu porukkaa ni tää kaatuu siihen...sitte pääsen vasta joskus kesäkuun jälkee alottamaan
Kuinka paljon siihen sitten tarvitsee porukkaa? :)

no ainaki vähän enemmän ku kaks.. kaks on meinaa ilmottautunu ja suurin osa perunu ja kaikki ei oo ees vastannu mut veikkaan että eivät ees vastaa vaikka laitoin et ilmottakaa jos tuutte tai ette
 
Kutsu vaan rohkeasti mukaan lisää porukkaa. Kaikkia mahdollisia naapureita, työkavereita, lasten kavereitten vanhempia ym.. Onnea tulevalle harrastukselle/työlle :flower:
Lisään vielä, että kysele kauemmalla asuvilta sukulaisilta ja ystäviltä, että haluavatko he auttaa sinua ja tilata jotain. Heidänkin tilaus on yhtäkuin vieras.<br><br>
 
eiköhän toi oo jo aikansa elänyt juttu.. mullakin kaapit pursuaa tupperia kun joskus niihin höyrähdin, mutta ei kiitos enää yhtään ylihintaiasta muovikippoa meille. en ihmettele yhtään jos ei vieraita tule :whistle: olisit kokeillut mieluummin vaikka avonia, varmasti ois kauppa käyny paremmin...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 13:59 Sikke1 kirjoitti:
Kutsu vaan rohkeasti mukaan lisää porukkaa. Kaikkia mahdollisia naapureita, työkavereita, lasten kavereitten vanhempia ym.. Onnea tulevalle harrastukselle/työlle :flower:
kiitoksia.

melkeen kaikki on kyselty ja kaikilla menoa tai ovat kipeenä
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 14:01 vieras kirjoitti:
eiköhän toi oo jo aikansa elänyt juttu.. mullakin kaapit pursuaa tupperia kun joskus niihin höyrähdin, mutta ei kiitos enää yhtään ylihintaiasta muovikippoa meille. en ihmettele yhtään jos ei vieraita tule :whistle: olisit kokeillut mieluummin vaikka avonia, varmasti ois kauppa käyny paremmin...
kyllä täällä ainakin on ihmisillä kiinnostusta..mutta kun osa on töissä jne. niin eivät pääse tulemaan..

osa kyllä jo varasi multa esittelyn ens kuulle.
 
täytyy käydä laittaa postia naapureille jos niitä kiinnostais..

kyllä mä veikkaan että jostain keksin vielä porukkaa..parille kaverille ketkä tulee kauempaa ni pyysin niitä ottamaan sieltä vielä kavereita mukaan..
 
Onnea uudelle harrastukselle. Itsekin oon joskus niitä pitäny, mut lopetin sitten kun työpaikan epäsäännölliset työajat ei enää antanu myöten.

Vieraita, kannattaa nimenomaan sanoa muille vieraille et tuovat omia ystäviään mukana, ja antaa siitä jokin lahja, siis jos tuo vieraan, esim servettipaketin tai niitä tupperin vieraslahjoja tms.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 14:43 H-E-P-P-U-L-I kirjoitti:
Onnea uudelle harrastukselle. Itsekin oon joskus niitä pitäny, mut lopetin sitten kun työpaikan epäsäännölliset työajat ei enää antanu myöten.

Vieraita, kannattaa nimenomaan sanoa muille vieraille et tuovat omia ystäviään mukana, ja antaa siitä jokin lahja, siis jos tuo vieraan, esim servettipaketin tai niitä tupperin vieraslahjoja tms.
vähän jänskättää tuo sitten ku itte lähtee esittelemään..saa nähä oonko pupu pöksyssä...tai en varmaa vielä sillon ku jos oon tutuilla mut eka tuntematon kutkuttaa jo mun massua
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 23:17 H-E-P-P-U-L-I kirjoitti:
Vähän myöhään vastailen, mut tutut on paljon vaikeempia kuin oudot, kaikkein vaikeinta on sellaset puolitutut.
no onhan se vähän niinki...
ens viikolla on mun eka oma esittely ja luulen että se menee ihan hyvin.
eilen sai vähän lisäpotkua tukkukokouksesta
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 08:39 ystävä kirjoitti:
Voithan sä ottaa niiltä tilauksia vaikka itse ei paikalle tulisikaan =)
joo yritin sitäkin mutta vastaus oli että palkka saapuu vasta loppukuun puolella..no yhden pienen tilauksen sain jo.joten toivoa vielä on.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 09:06 vieras kirjoitti:
Käy soittelee naapureiden ovikelloa ja kutsu kasvotusten. Saat paljon varmemmin tulemaan.
niinhän se onnistuis mutta nyt on vähän myöhästä kun kutsut on tänään 5 ja kaikki naapurit näkyy menevän aamusin töihin ni eivät oo kotona
 

Yhteistyössä