No nyt se sit taas meni...

No johan sillä sitten on neuvoja antaa. Eli 'älä tee kuin minä teen, vaan tee niin kuin minä sanon'.
:flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ööö...onnea uuden isäpuolen saamisen johdosta? :xmas:
Joo no "kiitti"... :xmas:
Nro. ykkönenkin on vähän outo (mun isä), nro. kakkonen rikollinen (lapsen hyväksikäyttö jne...), kolmonen alkujaan ihan ok mutta ei sitten lopulta ja tätä nelosta en ole tavannutkaan, kuvan kyllä nähnyt...
 
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ööö...onnea uuden isäpuolen saamisen johdosta? :xmas:
Joo no "kiitti"... :xmas:
Nro. ykkönenkin on vähän outo (mun isä), nro. kakkonen rikollinen (lapsen hyväksikäyttö jne...), kolmonen alkujaan ihan ok mutta ei sitten lopulta ja tätä nelosta en ole tavannutkaan, kuvan kyllä nähnyt...
Ahaa, näettekö sitten harvoin, vai oliko tämä tyyliin-salamakihlaus?
 
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ööö...onnea uuden isäpuolen saamisen johdosta? :xmas:
Joo no "kiitti"... :xmas:
Nro. ykkönenkin on vähän outo (mun isä), nro. kakkonen rikollinen (lapsen hyväksikäyttö jne...), kolmonen alkujaan ihan ok mutta ei sitten lopulta ja tätä nelosta en ole tavannutkaan, kuvan kyllä nähnyt...
Ahaa, näettekö sitten harvoin, vai oliko tämä tyyliin-salamakihlaus?
Joo harvoin nähdään, tiesin kyllä että ovat kihloissa ja menevät taatusti naimisiin...
Enemmän on tekemisissä mun veljen ja siskon kanssa mut eipä nekään olleet paikalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissu:
Kuis sun isäs on outo :)
No se on niin "tuli perseen alla"...
Sen mielestä kenenkään ei kannata tehdä lapsia, mut silti pitää meidän muksuista...
Olevinaan koiraihminen, mutta kerran vähän ottaneena karjui että soittaa meille lastensuojeluviranomaiset kun meillä on hullu koira :xmas:
Joo tosi hullu...
Lupailee ihan mielettömästi kaikkea, mä totuin joskus teininä että ei välttämättä toteudu, omille lapsille pitää pikkuhiljaa kertoa että pappa saattaa sanoa yhtä sun toista...
Latelee omia mielipiteitään ihan sensuroimatta, niin no, eikai me tietty miehen kanssa mistään mitään tajuta... Ei mitään tietoa ehkäisystä jne. :xmas:
Mun isä osaa olla monella tapaa kivakin, mutta aika paljon siitä mulle "vihdoin kertoi" se, että sen lempilapsi, mun veli, ei uskaltanut kertoa että saa vauvan avovaimonsa kanssa.
Kyllä mäkin aika pitkälle pitkitin, mutta mun veli kuukausia myöhemmäksi.
 

Yhteistyössä