no se kalorilaskuri...

Joo, menin ja rekisteröidyin sinne...Oon niin vannonut, etten enää kerää kiloja takas, joista olen eroon reilun vuoden aikana päässyt...ja kuitenkin on n.4kg hiipinyt takas...
Ja syykin taisi selvitä...Sen jälkeen kun lopetin karkin syönnin, oon herkutellut Halvalla...välillä syön viikon aikana useankin paketillisen.. :ashamed: :snotty:
Ja hemmetti, tuosta paketista tuli heti ihan törkeän paljon kaloreita...Rasvaa ja Sokeria enimmäkseen koko mössö. En ole katkera, mutta kuitenkin. Kyllähän mä sen oon tiennyt, mutta oon ollut niinkuin en tietäis, kun hyvää on tehnyt mieli...On tää näköjään ikuista vääntöä.
no, otin kahden viikon kokeilujakson tuonne sivuille, katsotaan, mille tuntuu parin viikon päästä. Aika näppärälle se vaikutti.
 
Hieno homma Ippa! Täällä laskurin käyttäjä,1,5kk ollut ja eikös olekin yllättävää kuinka törkeesti on kaloreita monissa aineissa! Laskuri ei salli yhtäkään hampparia tai karkkiannosta,jos tavotteet korkealla,niin kuin mulla. Mutta en valita koska tuloksia tulee,ja pystyn ilman herkkujakin olemaa. 1.2.aloitin laihduttamaan ja nyt,tänään 9kg lähtenyt :) Itsella yli 30kg ylipainoa :'(
Mä kirjottelen tuolla "laihdutus"-palstal-33kg- ryhmässä,jos haluat lukea lisää;)
Tsemppiä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jennan äiti:
Hieno homma Ippa! Täällä laskurin käyttäjä,1,5kk ollut ja eikös olekin yllättävää kuinka törkeesti on kaloreita monissa aineissa! Laskuri ei salli yhtäkään hampparia tai karkkiannosta,jos tavotteet korkealla,niin kuin mulla. Mutta en valita koska tuloksia tulee,ja pystyn ilman herkkujakin olemaa. 1.2.aloitin laihduttamaan ja nyt,tänään 9kg lähtenyt :) Itsella yli 30kg ylipainoa :'(
Mä kirjottelen tuolla "laihdutus"-palstal-33kg- ryhmässä,jos haluat lukea lisää;)
Tsemppiä!
Kiitos!
Mulla ei oo kauheen iso tavoite, mutta kuitenkin, jos hoikaksi tahdon, niin n.9kg pitäs saada pois. Laitoin tavoitteeksi 0,5kg viikko...
Mitäs ne vihreät P osat on? Proteiineja? Ja siis lihaa pitäs syödäkkö sillä ympyrän osalla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
mikäs missä?

Siis tuommoinen sivusto kuin www.kalorilaskuri.fi, siellä voi seurata aika näppärästi omaa edistymistään esim. laihiksella...se laskee kaikesta kalorit, kertoo paljonko voit vielä syödä päivän aikana jne...Ja tosi kattavan tuntuinen on ruokien listaus siellä! Jää kyllä painonvartijoiden pistevihkoset kakkoseksi.
 

Yhteistyössä